Oké

Je krijgt niet helemaal wat je bestelt. Op de site waren de verschillende nagelriemolieflesjes in verschillende kleuren, dit was bij ontvangst niet het geval. En er was 1 flesje van een niet bestelde soort bij en van een ander 1 tekort.

• Hoe heb je ons gevonden? Google
  • Heb je nog tips voor ons? Iets meer aandacht aan de bestelling

Hoi Dorothee, Wat jammer dat je niet even contact opgenomen hebt, dan had ik je uitleg kunnen geven en het op kunnen lossen. De kleur in de flesjes olie is alleen een kleurstof. Door het daglicht, verdwijnt de kleur, maar niet de lekkere geur. Ik begrijp dat je 1 olie ontvangen hebt, die je niet besteld hebt en 1 olie niet ontvangen hebt die je wel besteld had. Natuurlijk wil ik dat graag oplossen. Als je een mail stuurt met info over de ontbrekende geur olie en de inhoudsmaat, dan lossen we het graag op. Met vriendelijke groet, Helene Tates.

Besteld en daarna snel geleverd. Netjes ingepakt met zelfs een klein cadeautje

• Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Snelle correct veilig

Betrouwbaar

Een hele goede webwinkel, ze hebben alles wst ik nodig heb. De levering gaat altijd goed.

• Heb je nog tips voor ons? Nee hoor

Bij 10forNails wordt je altijd super goed geholpen. Zowel in de groothandel zelf als online!

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Heb je nog tips voor ons? Blijf zo doorgaan!!

Lieve mensen, juiste producten, beste service

Lieve mensen, juiste producten, beste service

• Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.

Altijd behulpzaam vriendelijk

Een heel mooi assortiment en meedenken voor kleuren

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Heb je nog tips voor ons? ga zo door

Professioneel

• Heb je nog tips voor ons? N.v.t.

Altijd netjes en snel verzonden. En door de afstand nog wel eens telefonisch contact. Waar ik altijd weer een goed advies krijg, blij mee!!!

• Heb je nog tips voor ons? N.v.t.

Heel professioneel denken met de klant mee en spullen zijn altijd netjes op tijd

• Heb je nog tips voor ons? Geen

Stelt me nooit teleur!!

Elke keer ben ik erg blij met mijn bestelling. De gellaks zijn van erg goede kwaliteit en over het algemeen na 1 laag al dekkend. Deze keer kreeg ik zelfs iets cadeau bij mijn bestelling! De eigenaresse is super vriendelijk.

• Hoe heb je ons gevonden? Via een kennis
  • Heb je nog tips voor ons? N.v.t.

Vandaag besteld, snel in huis.

Besteld en snel en goed verpakt met een leuke verrassing !!!

Persoonlijk en professioneel

Goed advies, hoge betrokkenheid.

• Heb je nog tips voor ons? X

Zeer klantvriendelijk

Snelle en attente service. Bij vragen wordt er serieus geantwoord en in mijn geval hebben ze er ook wat mee gedaan. Dat waardeer ik zeer.

• Heb je nog tips voor ons? Ga zo door

Altijd buitengewoon goed

Perfect weer!

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Heb je nog tips voor ons? Blijf jullie service geven zoals altijd! Geen verbeter punten

Wederom weer geweldig

Ik bestel regelmatig bij 10 for Nails en elke keer wordt de bestelling snel geleverd.

Altijd goed

Al jaren klant en altijd tevreden

Goede ervaring

Site was erg overzichtelijk.. en leuke heb dingetjes. Helaas heeft post nl het erg druk en zou ik m’n pakketje afgelopen woensdag al binnen hebben maar nog niks ontvangen.

• Heb je nog tips voor ons? N.v.t.

Professionele producten en goede service

Altijd makkelijk te bestellen en punctueel bezorgd.

Slecht

Als er 2 daar en core op de afbeelding staan neem je aan alle 2 want 1 is te duur kan ik goedkoper krijgen en he krijgt er 1 willekeurig welke want he kon niet invullen of base of cote cool je je bedrogen

• Hoe heb je ons gevonden? Google
  • Heb je nog tips voor ons? Zet alles er duidelijk op en ik wil deze retour sturen retour stikker graag

Hey Marijke, Ik had al uitleg over jouw e mail gevraagd. Ik begreep niet wat je bedoelde. Ik heb geen antwoord meer van je gehad. Deze beoordeling begrijp ik ook niet goed. Had je verwacht twee stuks van het product te ontvangen? Cnd heeft vastgestelde prijzen waar ik me ook aan moet houden. Als het product niet is zoals je verwacht had mag je het altijd terug sturen ( mits het ongebruikt is en in de originele verpakking zit) Doe er even een briefje bij met jouw naam en het verzoek om terugbetaling en dan zorg ik daar voor. Groetjes, Helene

Alles prima

Goede producten, snelle levering

• Hoe heb je ons gevonden? Via een kennis
  • Heb je nog tips voor ons? Nog meer instructiefilmpjes plaatsen.

Mooi product

Mooi product met een goed eind resultaat

Leuke winkel !!

Super fijne producten om mee te werken goeie kwaliteit !!

• Hoe heb je ons gevonden? Facebook
  • Heb je nog tips voor ons? Nee

Goede service en altijd op tijd met bezorgen