Goede service en mooi verpakt !!

Altijd mooi verpakt en met altijd een attentie erin.

• Heb je nog tips voor ons? N.v.t.

Goede producten, snelle levering. Website kan beter.

Website lijkt gedateerd. Geen goede omschrijving van producten. Gebruiksaanwijzing/uitleg moeilijk te vinden. Kleuren gellak moeilijk te zien.

• Hoe heb je ons gevonden? Via een kennis
  • Heb je nog tips voor ons? Zie boven.

Je wordt heel netjes en vriendelijk geholpen. En helpen je bij vragen

• Hoe heb je ons gevonden? Facebook, Google

Mooie en goede spullen

Snelle levering, en als opstartende nagelstyliste die nog aan de opleiding moet beginnen, maak ik gebruik van tips van mijn eigen nagelstyliste die het enorm leuk vindt dat ik het ook ga doen. Ik breng soms gel nieuwtjes mee, en repareer mijn nagels zelf als er wat afbreekt of inscheurt door mijn werk op de vrachtwagen. Ze is soms verbaasd hoe goed ik al ben. Quotes van haar: " Je had mijn eerste nagel moeten zien", en " Kijk haar gaan dan"

• Heb je nog tips voor ons? N.v.t.

Niets op aan te merken gewoon perfect!

zeer tevreden

Zeer tevreden. bespeling goed en snel ontvangen Ik red het iedereen aan bedankt

• Hoe heb je ons gevonden? Google
  • Heb je nog tips voor ons? ga zo door

Snelle levering en super leuk kado erbij

Goed verpakt en snelle levering met iedere keer een leuk klein kadootje erbij.

Super fijn

Goede geduldige uitleg Prima service Fijne producten

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Heb je nog tips voor ons? No

Altijd snelle levering

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Heb je nog tips voor ons? .

Prima producten en snelle levering

• Heb je nog tips voor ons? N.v.t.

Ik had een vijl besteld die uiteindelijk niet meer leverbaar bleek, kreeg ik een vervangend artikel en een kaartje excuses en het overige geld terug. Ook zat er een heel leuk cadeautje bij waar ik heel blij mee ben.

• Hoe heb je ons gevonden? Facebook

Was super prima goed :)

Was super prima goed :)

Bestelling lang onderweg

Doordat er een product niet op voorraad was, hebben jullie mij daaarover via de mail op de hoogte gebracht, ik kijk niet iedere dag in mijn mail waardoor ik nu langer op mijn pakket moet wachtte

• Hoe heb je ons gevonden? Via een kennis
  • Heb je nog tips voor ons? Als er een product niet op voorraad is, dan liever bellen als mailen, nu moest ik nog langer op mijn bestelling wachtten.

Ceramstraat 3 5013 BB Tilburg

013 54 55 290