Top bedrijf

Bestel al geruime tijd mijn producten via 10 for nails, helaas haalde de groothandel bij mij in de buurt entity uit het assortiment en ging ik op zoek naar een andere groothandel die dit merk verkocht. Zo kwam ik ruime tijd geleden bij 10 for nails terecht, ik heb mijn salon gevestigd in Twente helaas niet echt in de buurt, maar met vragen over kleuren e.d kan ik altijd bellen en krijg er een eerlijk en vakkundig antwoord op! Ook vierde ik vorig jaar mijn jubileum, en ook hier wou 10 for nails haar bijdrage in. En zo kon ik mijn klanten dus lekker verwennen! Dussss voor mij is dit een echt top bedrijf!!!!

• Heb je nog tips voor ons? Nee niets

Altijd vriendelijk en behulpzaam en goede service

• Hoe heb je ons gevonden? Facebook, Anders
  • Heb je nog tips voor ons? Vooral zo door blijven gaan!!

Zeer professioneel en gastvrij.

Online bestellen en thuisbezorgen is altijd handig. Maar bij deze groothandel ga ik liever zelf halen. Het is er gezellig en je wordt super geholpen met je vragen. En ook leuk. Er liggen daar voorbeelden waardoor je inspiratie op kan doen.

• Hoe heb je ons gevonden? Via een kennis
  • Heb je nog tips voor ons? Blijf alsjeblieft zo.

Ik kwam mijn bestelling halen had daarnaast nog een vraag en werd daar heel goed mee geholpen

• Heb je nog tips voor ons? N.v.t.

Heb een goede ervaring goed geholpen.

• Hoe heb je ons gevonden? Instagram

Nette snelle levering

Mijn spullen waren snel binnen en keurig verpakt dus helemaal tevreden weer.

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Heb je nog tips voor ons? Gewoon zo door gaan

Super fijne zaak , en voor advies krijg je fijne uitleg !!

Fijne spullen om mee te werken !!

• Hoe heb je ons gevonden? Facebook
  • Heb je nog tips voor ons? Nee

Geen reactie op mijn mail

Heb een vraag gesteld naar aanleiding van mijn bestelling? Krijg geen enkele reactie tot nu toe, nu 3 werkdagen verder… Prima opgelost later!

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Heb je nog tips voor ons? In ieder geval een reactie, ook al is het een afwezigheid assistent

Hoi Mirjam, Ik heb mijn hele inbox en spam bekeken maar ik heb jouw mail niet ontvangen. Ik controleer mijn mail meerdere keren per dag (ook in het weekeind en op feestdagen) en reageer altijd. Zullen we even bellen vandaag? Het nummer dat ik van jou heb is niet in gebruik. Kun je mij bellen: 013-5455290 Groetjes, Helene

Heel fijn, goede producten en betaalbaar

Fijne producten, vind alleen raar dat de btw ex. wordt weergegeven… Verder heel blij met mijn spullen <3

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Heb je nog tips voor ons? Verzendkosten gratis vanaf €50 (of een andere redelijke prijs)

Hoi Stephanie, Als je bij een groothandel besteld, dan worden de prijzen in de meeste gevallen excl. BTW weer gegeven. Fijn dat je blij bent met de bestelde producten.

Makkelijk op te brengen en mooie kleuren nagellak

Goede snelle service en advies, ik ben er erg blij mee.

• Heb je nog tips voor ons? Nee

Snel geleverd, super service!

Snel netjes goed

Snel

Top bedrijf/groothandel/opleidinsinstituut

Je waant je in een snoepwinkel met onwijs goede producten en producten volgens de laatste trends. Het zijn leuke spontane gezellige dames die er werken, je voelt je welkom en geen vraag is te veel.

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Heb je nog tips voor ons? Alleen blijf zo doorgaan. Jullie zijn toppers.

Super! Fijne site!

Fijne duidelijke site, super snelle verzending, echt top!

• Hoe heb je ons gevonden? Facebook
  • Heb je nog tips voor ons? Nee was echt top!

Goed! Snelle levering

Goed! Snelle levering

• Heb je nog tips voor ons? N.v.t.

Duidelijke site om te bestellen en ik kon t snel ophalen in de winkel.

• Hoe heb je ons gevonden? Facebook, Anders
  • Heb je nog tips voor ons? Blijf zo doorgaan

Ruime keuze, goede uitleg en snel geleverd.

Altijd goed en tevreden

Kom er graag. Goede bevoorrading. Er word meegedacht als je vragen hebt. Goede service!

• Hoe heb je ons gevonden? Via een kennis
  • Heb je nog tips voor ons? Een eigen betaalbare tfn handcreme lijn zou tof zijn.zodat ik mijn klanten div producten kan aanbieden kwa prijsklasse, dit omdat ik gehoord heb dat je gaat stoppen met cnd scensations #hardopdenken

Dank je wel voor de mooie beoordeling. De kleine flesjes scentsation gaan uit de collectie bij de leverancier helaas. Ik ga eens kijken voor een handcreme

Zo als altijd alles super perfect !!!

SUPER TREFREDEN!

Nog niet afgeleverd

Nog niets afgeleverd

• Hoe heb je ons gevonden? Google
  • Heb je nog tips voor ons? Betere afstemming met vervoerde

Hoi Winnie, Heel verdrietig dat jouw zending nog niet bezorgd is. Ik heb zojuist nogmaals gekeken en de bezorger is onderweg. Waar wij controle over hebben ( en ook graag op beoordeeld worden) is de webshop, de kwaliteit van de producten, de klantvriendelijkheid en de kwaliteit van het pakket. Jouw zending is op tijd in behandeling genomen, met zorg ingepakt en volgens de regels verzonden. Helaas is het zo druk bij Post NL dat er soms zendingen vertraagd zijn. Daar hebben we geen controle over. We vinden het heel erg jammer dat we door toedoen van Post NL een dikke onvoldoende ontvingen, terwijl we hieraan helaas niets kunnen veranderen. We zijn het niet gewent om een onvoldoende te ontvangen. Ik hoop dat je, na ontvangst van het pakket, jouw beoordeling nog aan wil passen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het heel graag. Met vriendelijke groet, Helene Tates 10 for Nails

Vriendelijke behulpzame goede servicestaan altijd klaar voor je

Super tevreden!

Inmiddels al een paar keer besteld en langsgeweest bij 10 for nails en ik ga altijd weer blij de deur uit! De bestellingen staan altijd binnen no-time klaar om af te halen, ik word altijd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en het uitgebreide assortiment is van topkwaliteit. Blijvende klant hierzo!

Goede producten, snelle verzending

Zeer uitgebreid assortiment. De eigen producten 'TFN' zijn van hoge kwaliteit. Prima service.

Ceramstraat 3 A

5013 BB Tilburg