Prima winkel

Goede snelle communicatie, er was in mijn geval een product niet op voorraad, er werd dezelfde dag nog over gemaild, vervangend product aangeboden of bedrag retour, prima!!

Uitstekende service, veel keus

Bij de bestelling kan je gewoon aangeven hoe je het bezorgd wilt hebben. Je kan kiezen voor ophalen of leveren en dan wel of niet bij de buren afleveren. Eventueel tegen meerprijs in de avonduren. Ideaal! Bovendien kan je gewoon bestellen als gast, ik word gek van iedere site die wil dat je een account aanmaakt, ik bestel het dan gewoon ergens anders. Hier geen probleem! Er was iets niet duidelijk over mijn bestelling, ik kreeg netjes een mail met verschillende oplossingen waaronder mijn geld terug. Super! Ik wil zelf kunnen kiezen in plaats van dat zij doen wat zij denken dat het beste voor me is. Als ik nog eens iets nodig heb bestel ik het hier, en dan maak ik meteen een account aan. Topbedrijf, persoonlijke service.

Fijne service snelle levering

kan niet beter

nooit problemen

Top! snelle levering, goede service, super aardig en behulpzaam personeel!

Top! snelle levering, goede service, super aardig en behulpzaam personeel!

Uitstekend omdat ze me prima geholpen hebben.

Ondanks dat het bestelde product niet op voorraad was, hebben ze hier een prima oplossing voor aangeboden. Ook de persoonlijke touch die aan de oplossing gegeven werd wordt zeer gewaardeerd ;-)

Jammer

Bestelde artikelen niet meer leverbaar helaas

Ik had een product met spoed nodig terwijl 1 van mijn producten in desbetreffende bestelling over een paar dagen zou aankomen. Snel contact opgenomen met desjop, bijbetaald voor een extra bezorging en ik had mijn product de volgende dag in huis.

Na een verkeerd geleverd product alsnog de juiste geleverd.

Snelle service. Goede communicatie!

Een artikel zou net een dag later komen. Hier hebben ze netjes over geïnformeerd. Alle artikelen waren netjes verpakt en kon ik meteen gebruiken. Echt een aanrader!

Easy ordering and quick delivery

Easy ordering and quick delivery, a good overall service.

Perfect prima

Heb je vragen over iets . Vraag het en je krijg altijd netjes antwoord..en prima service

Groot aanbod en snelle levering.

Alles wat we nodig hebben vonden we gemakkelijk op desjop.nl. De dag na bestelling was onze bestelling al geleverd. Zeer goede opvolging en vriendelijk. Zeker een aanrader.

Quick delivery

Good site grtz

Groot assortiment, qua levering wordt je goed op de hoogte gehouden.

Goedkoop, kwaliteit en snel!

Na lang zoeken en vergelijken, mijn producten via sjop.nl gekocht. Beste prijs, producten van hoge kwaliteit en een snelle levering! Aanrader!

Bestelling en levering keurig afgewerkt

Bestelling en levering keurig afgewerkt

Vlotte, snelle en correcte transactie.

Reeds eerder besteld hier en steeds hetzelfde, vlotte, snelle en correcte transactie.

Formidabel!

Goede info bij de producten, eenvoudig bestellen & snel geleverd!

Goede producten en snelle levering

Ik heb een top ervaring met DeSjop.nl gehad !!!

De bestelling altijd snel

Altijd leuk

Gewoon de beste.

Toppie

Over DeSjop.nl

Wij zijn een Tuinwinkel voor de hobby kweker en gespecialiseerd in complete kweektenten en alles voor het kweken van groenten, kruiden en microgroenten, van Kweekverlichting tot plantenvoeding. We streven naar 100% tevreden klanten. Snelle levering en goede service!