Tevreden en vertrouwd

Had een plantenpot nodig die in gener velden of wegen te krijgen was hier int dorp. Keurige site navigatie en van bestellen tot bezorgen helemaal tevreden mbt tot desjop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend en perfect met hele goede prijzen..

Sinds mijn eerste kweek bestel ik bepaalde spullen die soms nergens anders verkrijgbaar zijn. Met hele scherpe prijzen. Klantenservice is heel goed. Antwoordt op mail is altijd binnen 24 uur behalve weekend.

Wachten......

Het bestelde product was niet op voorraad, dagen langer wachten voor je het eens hebt. Is toch een kleine moeite om op de webshop te zetten of het product op voorraad is en niet pas als je het besteld hebt! Ik kreeg ook geen mail dat het product er weer was en werd verzonden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Écht Top!

Ik heb alle hulp gekregen die ik nodig had. Snelle service en er wordt met mij meegedacht! Vriendelijk en behulpzaam.

Altijd prima service

Vriendelijk & correct

Jammer van de klantenservice

Verkeerde type van product geleverd (kan gebeuren), maar ipv omruilen korting aangeboden of terugsturen en geld terug. In beide gevallen kreeg ik dan niet het juiste artikel.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Wordt goed geholpen

Een goede site makelijk En alles Snell in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service goede producten op tijd geleverd niets te klagen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Netjes en snel geleverd, ook in het buitenland.

Voor een Nederlander in het buitenland is altijd even spannend of webshops ook internationaal leveren. Bij de Sjop was dat geen probleem, mijn bestelling stond netjes binnen een paar dagen op mijn stoep in Portugal.

Netjes,snel

Product was niet meer leverbaar, kreeg netjes dezelfde dag een mail met een voorstel voor een ander product, dit was binnen een dag bij mij.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer efficiënt en behulpzaam klantgericht

Super. Heel vriendelijk en aangenaam in rechtstreeks contact. Verzekering op toekomstige samenwerking.

Goed afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gewoon geweldig makkelijk en snel

De Shop heeft veel voor een betaalbare prijs goede en snelle service, vriendelijk personeel. Zelfs als er al een bestelling uit staat en je bent nog wat vergeten hoef je maar 1x verzendkosten te betalen en storten ze het resterende bedrag binnen 2/3 dagen terug. Nou Echtwaar zeer netjes.

Positief

Product gratis upgrade gekregen

Artikel wat ik besteld was niet meer leverbaar. Gelukkig kreeg ik van de shop.nl een mail dat ze een vergelijkbaar artikel maar een luxer model hadden verzonden zonder extra kosten. Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nadat een artikel niet leverbaar was, direct een oplossing aangeboden.

Zeer goede service

snel geleverd en goede communicatie, top

Product zoals omschreven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en toch best wel goede prijsen

Al paar keer wat besteld en werd altijd binnen 1 á 2 dagen geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel Duidelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijk, snel en goede communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over DeSjop.nl

Wij zijn een growshop voor de hobby kweker en gespecialiseerd in complete kweektenten en alles voor uw kweektent,

Filter op Taal