Prima.

Superservice!

Fijne winkel, goed spul en hele vriendelijke service!

Alles naar wens

Alles naar wens

Altijd binnen tijd Uitmuntend goed

Erg goeie nabehandeling

Erg goeie nabehandeling

Top Shop

Bestelling snel in huis. Goed verpakt.

Vlotte en snelle verzending zonder problemen

Top shop

Fijne winkel met vakkundig personeel.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Persoonlijk met snelle reactie op vragen

Ik heb een uitstekende ervaring met deze webshop. Snelle reactie op je vragen. Leuk persoonlijk contact. Wat ik besteld had was niet op voorraad, maar ik kreeg er netjes wat voor in de plaats dat boven verwachting was. Zeer tevreden en volgende keer ga ik hier weer bestellen.

Eerste keer hier 12 a 13j geleden besteld. Service na al die jaren nog altijd evegoed. 1 van de betere webshops die ik ken! Doe zo verder!

Groot assortiment en goed klantencontact.

Snelle reactie op emails. Fijn dat het gratis af te halen is op locatie.

Eerlijke service.

Had een bestelling gedaan. Toen herinnerde ik mezelf dat ik nog meer nodig had. 2 bestellingen apart gedaan. Alletwee verzendkosten. Kreeg berichtje van desktop dat de 2 bestellingen samengevoegd werden en (boven de honderd euro) geen verzendkosten. Toppie.

Super!!!!

Prima geregeld

top

top service

Veel artikelen, goede prijzen

Veel keuze, snelle service en goede prijskwaliteitverhouding!

Alles snel binnen

Snel & Eerlijke websjop!

Geweldige websjop kan niet anders zeggen. Tot nu toe altijd volgende dag geleverd één keer was er een product niet op voorraad kreeg ik dezelfde dag nog een mailtje over dat deze kosteloos werd nagestuurd wat ook netjes is gebeurd. Ik heb ook wat verkeerd besteld en dit kon ook zonder problemen omgeruild worden. Echt een top sjop! Ik ben fan.

correcte en eerlijke webshop.

een correcte en eerlijke webshop.

De sjop is een zeer klantvriendelijk tuincentrum, als er vragen zijn helpen ze je direct met het geven van goed advies. Ze zijn zeer vriendelijk en heel correct. Bij vooruitbetaling word het pakket verzonden en van zodra de bestelling klaar is wordt deze verstuurd. Binnen België ontvangt u na de mail van verzonden de dag nadien uw pakket heel discreet verpakt aan huis. Er staan geen afbeeldingen of dergelijke zaken op die wijzen naar de sjop. De sjop is de goedkoopste wat voedingsstoffen en substraten bevat. Ik zou het iedereen aanraden om naar de sjop je kweekbenodigdheden aan te kopen stress tot uw dienst en snelle verzending daarom een dikke ⭐⭐⭐⭐⭐

Zijn makkelijk te bereiken voor advies, en spullen worden meteen verstuurd.

super lekker snel

goede spullen goede prijs

About DeSjop.nl

Wij zijn een Tuinwinkel voor de hobby kweker en gespecialiseerd in complete kweektenten en alles voor het kweken van groenten, kruiden en microgroenten, van Kweekverlichting tot plantenvoeding. We streven naar 100% tevreden klanten. Snelle levering en goede service!