Goede prijs/kwaliteit, snelle bezorging

Snelle bezorging, goed ingepakt,fijne boor, goede prijs/kwaliteit verhouding

Goed, ik ben tevreden.

Goed.

handige website, snel geleverd

Op de website van borenexpert.nl is het makkelijk om snel de juiste boor te vinden, doordat ze allemaal in nette categorieen zijn ingedeeld. Ik koos voor de voordelige verzendoptie, die in theorie wat langer kan duren. Toch was de bestelling snel in huis, en nog netjes verpakt in de brievenbus ook!

Snel geleverd en goed product!

Snel geleverd en goed product!

Mooie prijs, snelle levering.

Goede prijs en snelle levering

Goede boren

Helemaal niks mis mee

Duidelijke website. Juiste prijzen aanrader.

snel geleverd, alles ok

snel geleverd, alles ok

Goede service en een goed stuk gereedschap

Zeer snelle levering met goede service voorwaarden. Aanbeveling waard.

Snelle goede leveringen

Niks mis mee.

Nogmaals: niks mis mee. Een negen.

Goede levering ik verwacht goede producten ook na meerdere jaren en een verschrikkelijke website

Laten we beginnen met de verzending: Deze was goed kwam op tijd geen gezeik. Gewoon verzonden met Post NL geen rare DPD vracht. Product: Producten waren goed verpakt ik had iets van 10 forstnerboortjes gekocht en deze zagen er goed uit. Nog niet veel mee gewerkt maar het werkt als een mes door boter. Service: Geen ervaring mee. Website: Verschrikkelijk, vind het selecteren van boortjes en dan in je winkelwagen doen omslachtig graag een voorbeeld nemen aan andere webshops met goede filters zoals coolblue.

Juiste levering

En snel

Op tijd geleverd

De juiste boren op tijd geleverd

Snel geleverd, en goede kwaliteit

zeer snel geleverd

boor 17,5mm

Uitstekend!

Prima kwaliteit voor scherpe prijs. Zeer snelle levering!

Bijna alles prima in orde behalve de beloofde levertijd. Vandaag besteld is overmorgen thuis ;)

goede service en goed bereikbaar

een goede webshop die ook nog eens keer goed telefonisch bereikbaar is, dat is gewoon erg prettig

Vlotte service en informatie. Heel tevreden!

Vlotte info i.v.m levering en vlugge levering ook. Materiaal ziet er goed uit maar nog niet gebruikt!

Ik wacht op uw mail

Ik wacht op antwoord op mijn vraag

uitstekend

donderdag besteld , vrijdag geleverd fantastisch

Mooie boren, snelle levering en goed verpakt

Zoeken, makkelijk vinden op de website, snel bestellen en 2 dagen later binnen. Wat wil je nog meer?

Snelle bezorging!

De ene dag besteld, de volgende dag het betreffende product al in huis!

Afspraken zijn nagekomen

Afspraken zijn nagekomen