Geen levering en geen reactie op mail

De titel zegt genoeg

Prima kwaliteit steenboren

Voor mij 'projectje' mini metsel stenen had ik een steen boor van 3,5 mm nodig. Ik wist niet dat die bestonden, maar de Borenexpert had deze. Met een schroefboormachine zonder klopfunctie ging de boor prima door de mini metsel stenen. Met een ijzerboor ging dat echt niet.

Prima boren vlijmscherp geslepen goed in het hardhout zonder problemen ook 40 mm

Snelle levering een aanrader

Snelle levering en goede kwaliteit boren

Ik had snel boortjes nodig en die heb ik bij borenexpert kunnen regelen.

Snelle correcte levering

snelle en correcte levering

Prima zaak!

Borenexpert had per abuis de verkeerde boor opgestuurd, telefonisch contact gehad en prima opgelost!

Boor brak buiten garantie fabrikant, keurig opgelost.

Mijn boor brak na enige tijd gebruik, de fabrikant gaf helaas geen garantie meer. Snap ik ergens ook wel, niemand weet hoe ik die boor gebruikt heb. Van boren expert toch een flinke korting gehad op een nieuwe.

Makkelijk, snel en voordelig

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima boren voor een redelijke prijs.

Makkelijke bestelling en snelle service.

Heb ze nog niet gebruikt

Weet het nog niet

ik ben heel erg ontevreden

Erg ontevreden. Hele slechte boren voor een enorm hoge prijs. Inmiddels al 4 boren afgebroken, ondanks langzaam boren en boor terug halen om zaagsel te verwijderen. Dacht ik bij de eerste breuk dat het aan mij lag, nu weet ik beter. Ik heb in totaal voor zo'n 150 euro aan boren besteld om een insecten hotel te maken, in zachthout. Bestel ik machinale hardhout boren en de een na de ander breekt af. Daarnaast was mijn laatste bestelling 2 orders omdat ik snel verder wilde en ik dus geen boren meer had, een van onder de 50 euro en een van boven de 50 euro. Bij boven de 50 euro is verzenden gratis. Verzenden ze het samen in een pakket maar mijn verzendkosten zag ik niet terug. Ik ben echt enorm ontevreden. Ik heb nu boren laten maken via een vriend, want dit is gewoon ongelofelijke slechte kwaliteit voor deze prijs.

Een boor die keurig geleverd werd en goede prijskwaliteit,

Snelle levering, de boor zelf viel wel tegen, maar de levering was goed

Heel goed!

Snelle service, duidelijke website, goed verpakt!

Keurig bedrijf

Keurig bedrijf netjes verpakt snelle verzending .

Ook een afwijkende maat snel geleverd

Ik zocht een boor van 3.9 mm en kon deze nergens vinden . Bij borenexpert was hij gewoon leverbaar. Ik kreeg er 10 , dacht dat de prijs was voor één stuks !

Keurig nagekomen

Het product werd keurig geleverd binnen de termijn die aangegeven was.

Snelle levering. Goed product

Niks op aan te merken.

Prima boor

Goed product en snelle levering. Communicatie over de levering is uitstekend. Levering als brievenbuspost is goedkoper en je hoeft niet thuis te zijn. Kortom een verdiende 10!!

Goede webshop met een vlotte levering

De webshop ziet er goed uit, en je kunt het product simpel bestellen. Ik kom er zeker terug. Afterpay vind ik ook een prima optie.

Prima webshop.

Snelle en juiste levering. Daar ga ik vaker bestellen.

Gewoon goed

Snelle service.

Na het ontvangen van mijn bestelling was ik niet tevreden met het product. Na bewijs via foto's te hebben overhandigd stuurde men mij gewoon een nieuw exemplaar op. Keurig.

Zeer goede internetwinkel

prima winkel, uitgebreid assortiment, duidelijke uitleg van de producten.