Bijna alles prima in orde behalve de beloofde levertijd. Vandaag besteld is overmorgen thuis ;)

goede service en goed bereikbaar

een goede webshop die ook nog eens keer goed telefonisch bereikbaar is, dat is gewoon erg prettig

Vlotte service en informatie. Heel tevreden!

Vlotte info i.v.m levering en vlugge levering ook. Materiaal ziet er goed uit maar nog niet gebruikt!

Ik wacht op uw mail

Ik wacht op antwoord op mijn vraag

uitstekend

donderdag besteld , vrijdag geleverd fantastisch

Mooie boren, snelle levering en goed verpakt

Zoeken, makkelijk vinden op de website, snel bestellen en 2 dagen later binnen. Wat wil je nog meer?

Snelle bezorging!

De ene dag besteld, de volgende dag het betreffende product al in huis!

Afspraken zijn nagekomen

Afspraken zijn nagekomen

aa

qq

Goede service en vriendelijk te woord gestaan

Na een dubb betaling alles netjes afgehandeld en weer recht getrokken.

Prima boren voor deze prijs

Boren zijn van prima kwaliteit voor deze prijs, vermoed wel dat deze wat minder lang mee gaan dan de vorige boren (andere leverancier, duurdere boren).

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Snelle levering en uitstekende boren

Ik heb 5 lange hardhoutboren besteld bij de borenexpert. Besteld voor 12.00u en inderdaad de volgende werkdag in huis. De boren waren netjes verpakt De boren werken erg goed. Voor mij zelfs iets te goed, waardoor ik de eerste 4mm boor verloor, doordat deze te graag het hout in wilde gaan. Hierdoor is hij afgebroken. Dit heeft meer met mijn kundigheid te maken dan met de kwaliteit. Omdat ik dit verwacht had, had ik een tweede besteld. Vervolgens met deze voorzichtiger aan de slag gegaan en super resultaat geboekt. Erg blij met de aankoop.

snelle, goede levering, keurig verpakt.

snelle, goede levering, zeker voor herhaling vatbaar wanneer ik weer wat nodig heb.

Top! graag weer

Prima boor, goed verpakt, snel geleverd

Goede kwaliteit op tijd geleverd.

Tevreden.

duidelijke informatie en snelle levering

De website is duidelijk met voldoende informatie, de levering snel en je wordt goed op de hoogte gehouden. Al met al zeer tevreden

nog niet aan de orde

ik kan de levering nog niet beoordelen omdat u veel te vroeg bent met hierover te vragen. Ik met de boor later in de week nog gaan beoordelen.

Uitmuntend

Voor het eerst bestelling geplaatst van slangenboor 10/620, heel netjes ingepakt.. snel geleverd.. en mocht er iets niet in orde zijn... kun je ze persoonlijk benaderen.. top bedrijf..!!

snel geleverd, goed verpakt, werkt super!

Houtboor 5x250mm besteld. Netjes verpakt en snel geleverd. Klusproject kan ik dankzij levering weer voortzetten. Top.

Top, snel en zoals beloofd

Top, snel en zoals beloofd

Voor het eerst hier besteld, super uitgevoerd

Supper

Goede prijs kwaliteits verhouding top 👍🏼

Met een woord perfect 👌

Mijn er varing met dit bedrijf nog mals 👌 Zelfs met deze tijd (carona) op tijd

Boortje helaas gebroken

Wellicht door onoordeelkundig gebruik, is het boortje (15 cm 5mm) de tweede keer dat ik het gebruikte, vastgelopen en bij poging terug te draaien afgebroken. Bankirai is ook wel harde houtsoort. Ik vind het moeilijk in mijn beoordeling te doen alsof ik 100% tevreden ben.