Alleen maar lof! Betrouwbaar, vriendelijk, vakkundig, netjes, mooi resultaat en voldoen helemaal aan onze verwachtingen, heldere afspraken, de service is grandioos. Samenvattend: Topbedrijf! Dank jullie wel Cornelis en Richard.

Top bedrijf!!

Bakkerkachels , heeft bij ons een kachel geplaatst met rookkanaal. Ze werken super netjes ,hebben alles mooi afgewerkt, denken met je mee en zijn erg vriendelijk. Aanrader!!

superkwaliteit perfect gratis geleverd in bus.

Spijtig dat sommige artikelen, te duur zijn wegens verzendingskosten.

perfect, zeer snelle levering van het gekochte product

toppers.

Ondanks dat niet alles in een keer goed is gegaan, hebben de mensen bij BakkerKachekls het super opgelost, ik ga hier vaker kopen.

Prima site prima service prima producten

vlotte verzending naar belgie, goed verpakt

Prima voormekaar

Oké

Snel en goed geleverd

Uitstekende kwaliteit voor een scherpe prijs

De kwaliteit van mijn Stovax haardhandschoenen is beter dan verwacht. Door de lengte passen ze ver over de polsen, de pasvorm is goed en ze zijn opvallend hittebestendig. Echt een aanrader.

Levering volgens afspraak, fijne materialen

Prima spullen, goed verpakt, levering zoals afgesproken

Website op mobiele tel wat lastig en onzeker

perfecte haardhandschoen

Haardhandschoenen besteld. Netjes via postnl op het juiste tijdstip bezorgd, alleen niet zoals aangegeven in de brievenbus, doch in het "houthok", waardoor we er te laat achter kwamen dat het pakketje bezorgd was. De Stovax haardhandschoenen zijn perfect. Je kan er het hout zo mee in de brandende kachel leggen, zonder dat de handschoenen in de brand vliegen. Ook doen ze het goed als "ovenhandschoen:.

correcte service

Even moeten wachten omdat de schouwklep niet op stock was maar we zijn daarvan direct op de hoogte gebracht. Wanneer het product weer op stock was hebben wa alles netjes ontvangen.

Snelle levering.

Vandaag besteld, morgen geleverd. Keurig verzorgd.

Prima service, snelle levering.

Wat kachel koord besteld voor onze Invicta kachel, snel geleverd, netjes verpakt en geleverd. Prima aftersales service ook tot zover met retour sturen.

Geleverd wat er was besteld

Prima ervaring in deze shop. Ondanks de kerstdagen was het kachelkoord snel geleverd. Zou een dag eerder komen echter is dat te wijten aan PostNl, maar dat is geen verrassing rond de feestdagen.

Prima webshop

Kachelkoord hier besteld. Fijn dat hiervoor geen leveringskosten zijn boven de € 10 orderbedrag. Ik had verwacht dat het koord in een enveloppe in de brievenbus zou worden geleverd, maar werd toch in een (veel te grote) doos geleverd via postnl. Volgens mij kan de prijs nog wat lager zijn als het product als brievenbus pakketje wordt geleverd.

Netjes verpakt vlotte levering ,zeer tevreden

goede en snelle levering

snel leveren, goede kwaliteit

De producten hebben een zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding!

Zeer goed!

Snel en goed!

M’n ruit van de kachel was gebarsten, op de site gekeken en was een duidelijke uitleg hoe op te meten. Na het plaatsen van de bestelling binnen 2 dagen in huis en was netjes en goed verpakt. Op de Met de exacte zoals opgegeven . Kan niet anders zeggen dat heel erg tevreden ,ook met de reactie van een vraagstelling via de mail netjes en duidelijk, een dikke 10 !

top

snel en korekte levering

Snel, zonder problemen

Besteld, en, zeer snel de bestelling geleverd zoals die besteld was, zeer aanbevolen

Prima service en goede kwaliteit

Product besteld, was op voorraad dus we hadden het ook zo binnen en de kwaliteit was prima.