Snel en goed gehopen

Klep voor Flam kachel. Volgende dag in huis.

Lastige website om tot een goede bestelling te komen.

Er staat in advertentie 5 x glasvezelkoord maar het is er maar 1 van 1 meter. Ook de factuur geeft deze onduidelijkheid aan. Dus je verwacht 5 koorden van 1 meter, maar het is er maar 1. Verder drie tubes lijm gekocht en er zit maar 1 spuitmond bij en 1 ijzertje om de tube leeg te knijpen. Nee het is voor mij een zoekplaatje wat volgens mij veel overzichtelijker kan.

Goede hulp

Regelmatig koop ik mijn kachel benodigdheden bij Bakkerkachels zowel kachelkoord als fulgurant. Altijd optijd bezorgd en goede kwaliteit van de spullen.

Correcte en perfecte service.

Correcte en perfecte service.

snel en uitstekend geleverd

De website geeft goede informatie over de artikelen. De levering is heel snel. Zeer tevreden.

Prima service keurig op tijd geleverd

Prima service keurig op tijd geleverd

Snelle en goede levering

snelle en goede levering

Bestelde goederen netjes verpakt en van goede kwaliteit !!

goed advies correcte levering

Vraag over produkt (kachelkoord) werd binnen dag beantwoord, vervolgens besteld en correct geleverd

Super service !

Top advies aan de telefoon. Snelle levering. Zeker de moeite waard!

prima spul voor een prima prijs en snelle levering

Goede en snelle afhandeling, perfect.

Materialen in vele gewenste aantallen en lengtes te bestellen voor een redelijke prijs.

correct alles volgens afspraak

besteld, en zoals voorzien tijdig in de bus!

100 % tevreden.

Alle materialen compleet en op de afgesproken tijd geleverd.

goed en snel geleverd

Correcte service en de juiste bestelling geleverd.

perfect.

Zeer snelle levering en goed verpakt alles

Prima service en snelle levering

Ik heb laatst een aantal dingen besteld via deze webshop. Wat mij opvalt en een duidelijke website met goede concurrerende prijzen en snelle levering. Meer kan je niet wensen als klant.

duidelijke website, snelle levering en goed verpakt

Goede website, makkelijk te doorlopen, levering volgens afspraak, veel goedkoper dan plaatselijke winkel

snel geleverd

artikel is snel geleverd

prima service

Het personeel heb ik niet ontmoet bij het bestellen of de verwerking. Maar toch is mijn bestelling vlot afgehandeld en was het artikel snel op de plaats van bestemming. Daardoor kon ik mijn klus snel klaren. Hier zijn dus vlijtige handen aan het werk geweest.

Kostte wat moeite om bestelling te plaatsen maar daarna prima.

De virusscanner wilde eerst de website niet openen. Daarna bleef ik in een loop hangen tijdens de bestelling. Zelfde op andere pc. Een dan later lukte het wel. Verdere afhandeling prima.