Uitstekende kwaliteit

Lekker zacht Snelle levering Goede kwaliteit Erg blij mee

Het product was precies hoe het er op de site zag staan. Daar ben ik heel blij mee.

Top service en goede kwaliteit en snelle levering

Mijn vriend en ik zijn erg tevreden we hebben het donderdag besteld en maandag hadden we het in huis super fijn. En de truien zitten echt heel lekker top kwaliteit❣️

Verschrikkelijk

Ik bestel een trui met datum 02/09/2019 op. Na 6 dagen krijg ik de truien aan met opschrift 20/09/2019. Ik vond dit niet erg dit kan een menselijke fout zijn maar naar 5 e-mails 3 whatsappen en 30 telefoontjes vind ik het een verschrikkelijke tegenslag dat ik morgen met lege handen naar mijn vriendin haar verjaardag ga... Ben enorm teleurgesteld jullie slogan is ‘no bullshit’ eerlijk gezegd is er alleen maar bullshit!

wel goeie kwaliteit pullen alleen levering kan iets beter ma wel vriendelijke klanten service

het was beetje afwachten voor de levering en de pullen hun kwailiteit was wat ik verwachte ik en mijn vriendin zijn erg tevreden

Lang wachte en maten kloppen niet

3 weken moeten wachten op de bestelling. Eens we het aangekregen hebben was alles te klein. We kunnen niet terugsturen ..

Leuk shirt maar langzame en moeilijke levering

T-shirt is na ongeveer 2 weken na bestelling aangekomen. Telefonisch niet bereikbaar. Per whatsapp langzaam maar correcte behandeling.

Duurt lang voor aankomst

Duurt lang voor het pakketje aankomt vandaag al 1 week

Meh

Je bestelt shirts en krijg een bevestiging niks geen verzending mail Leuke shirts maar vreemde communicatie. Verbetering: Track n Trace inzetten!!!!

Rampzalig

Niet eens gekregen wat ik besteld heb. Je neemt contact op met de firma laten niets van zich horen Kwaliteit is rampzalig 1 goede raad HIER NIETS BESTELLEN!!

Slechte service en onbereikbaar.

Krijg geen gehoor via mail en telefonisch niet bereikbaar. Bestelstatus niet bekend... In het verleden hier besteld, toen nog een goede service. Hoop snel duidelijkheid te krijgen van mijn bestelling.

Slechte service

Helaas zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Je besteld maandag voor 14:00 uur shirts. Krijgt vervolgens een bevestiging van je bestelling en daarna gewoon helemaal niets meer. Contact opnemen is ook onmogelijk negeren berichten + telefoontjes + e-mails. Ik raad echt niemand dit bedrijf aan, begint aardig op oplichting te lijken... Jammer nooit zal ik hier iets meer bestellen!

Pluspunten

leuke shirts

snellere levering

Pluspunten

Wat you see is what you get

Track and trace, shirtjes zijn krap,

Pluspunten

Snelle levering!

Geen verzendbevestiging gekregen. Of een track & trace code zou ook handig zijn

Pluspunten

Normale maten, goede kwaliteit

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het product zag er precies zo uit zoals op de website wordt getoond.

Mijn bestelling kwam veel later aan dan verwacht. Ook kreeg ik geen mail van jullie dat de bestelling verzonden was en kreeg ik iedere keer dat ik jullie belde, WhatssAppte en e-mailde geen reactie.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

mooie opdrukken, goede producten, veel variatie qua keuze in verschillende teksten

jammer dat de truien enkel op de achterkant bedrukt zijn. Alsook de response op vragen/ info kan beter en sneller.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

tot nu nog niets

als een klant contact probeert te maken dat je dan ook reageert op app of telefoon

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Contact - WhatTheShirt.nl Geachte heer/mevrouw Van de esschert, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zullen u binnen 48 uur een persoonlijk antwoord geven. Voor vragen kunt u contact opnemen met de WhatTheShirt Klantenservice. Met vriendelijke groet, WhatTheShirt Tel: +31 (0)6 306 111 75 Whatsapp: +31 (0)6 306 111 75 Al verstuurd op 4 mei. Tot op heden nogsteeds geen antwoord!!!

Pluspunten

mooie dingen

sommige dingen gaan snel kapot

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Kwaliteit TShirts ok

Moeilijk bereikbaar in geval van problemen met de zending. Track and Trace info zou handig zijn.

Pluspunten

Ik had niets ontvangen, terwijl mijn bestelling wel al lang was verzonden. Na contact met de klantenservice, werd de dag erna meteen de bestelling opnieuw verzonden en had heb de dag daarna binnen. Super opgelost!

Standaard verzending met track n trace.