Klote!!!

Bestelling geplaatst op 12.07.21,nog niets ontvangen! Al 5 keer gebeld, geen antwoord! 4 tickets gestuurd, geen antwoord! 3 mails gestuurd, geen reactie! Maar ze hebben eindelijk de verkeerde persoon te pakken! Desnoods rij ik van België naar hun bedrijf! Maar mijn bestelling moet en zal ik hebben, want zij hebben mijn geld!!

Érg slecht

Al 2 weken aan het wachten op mijn bestellen terwijl op de site staat binnen 2 werkdagen verstuurd… Ik kan geen contact met ze krijgen, telefoon nemen ze gewoon niet op en op mail krijg ik geen reactie… NIET DOEN dus Ik ben bang dat ik mijn geld gewoon kwijt ben

Klantenservice nul

Bestelling en ontvangst liep vrij ok, levering langer dan beloofd en dat lag aan hen, niet pakjesdienst. Maar ik wou retourneren en krijg géén reactie. Ze negeren mij compleet. Ze leven de wettelijke regels dus niet na.... Ik bestel er nooit meer.

Slecht

Afgelopen woensdag voor 14.00 2 hoodies besteld nog geen track en trace gehad zeer slecht je zou toch verwachten dat je het krijgt geen reactie op mails slecht te bereiken nemen niet op met telefoon dit is echt de laaste keer dat ik wat bestel bij dit bedrijf

Alles zoals verwacht

De pulls worden heel rap geleverd De maten komen overeen met de aangegeven grote

Verkeerde bestelling

ik heb een verkeerde bestelling gekregen, ik probeer contact te krijgen maar er wordt niet gereageerd. Tevens kwam de bestelling ook 4 dagen te laat.

Slecht

De artikelen waren snel binnen. Maar de maat was niet goed. Ik kon géén contact krijgen (mail niet en telefonisch niet) om het te retourneren. Nu het toch maar terug gestuurd. Hopelijk mijn geld wel retour. Maar dat is nog afwachten.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en service!

Ik bestelde 2 tik tok truien bij WhatTheShirt... Deze kwamen op de afgesproken dag binnen. Alles verliep soepel en de truien zijn van goede kwaliteit!

Het shirt kwam binnen wanneer we gehoopt hadden en voldeed helemaal aan onze verwachtingen.

Nooit meer

Speciaal besteld door de 2-dagen leverservice, dewelke er uiteindelijk 26 werden... Eerst werd er later verzonden door een overname, dan weer was mijn bestelling vergeten, .... op mijn laatste e-mail met vraag voor een terugbetaling kreeg ik geen reactie, iets later ontving ik wel een verzendbevestiging... opeens was het toch mogelijk om onmiddellijk te verzenden... Ik bestel hier nooit meer!

Degelijke kwaliteit, maar niet zo snel als ze beweren.

Drie hoodies besteld van TikTok. Mooi en degelijk materiaal. Wel 10 dagen ipv 2 dagen op mijn bestelling moeten wachten. Geen respons op e-mail die ik na een week wachten stuurde. Je krijgt wat je vraagt, maar moet geduld oefenen…

Pakket nooit aangekomen

Mijn pakket werd nooit aangekomen en het is moeilijk zij te contacteren. Did is het slechtste site ooit. Report did overal.

Uiteindelijk product ontvangen

Op de website staat dat bestellingen binnen 2 werkdagen verzonden worden. Ik kreeg pas na 10 dagen een mail dat het verzonden zou worden. Daarna weer dagen wachten, maar pakket kwam niet bij PostNL aan. Telefonisch geen contact gekregen en ook op het whatsapp-bericht kreeg ik geen reactie. Wel een dag later weer een mail dat het pakket klaar was voor verzending. Uiteindelijk heb ik het pakket na 17 dagen ontvangen. Product zelf was prima.

Slecht

Bestelling geplaatst en dan weken in het ongewisse gelaten. Verzending binnen 2 werkdagen wordt beloofd. Wordt niet gereageerd op mail of klantendienst. Uiteindelijk na 5 weken! via shirt-discounter wel meteen geholpen en bestelling alsnog ontvangen.

Gewooj goed

leuk shirtje besteld en snel geleverd

Zoontje blij

Tiktok hoodie van goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Super ervaring!

Aangenaam verrast door de kwaliteit van de kleding, alsook van de snelle levering. TOP!

Niet goed

Bestelling gedaan in mei. Werd maar niet geleverd. Meerdere berichten gestuurd, meermaals gebeld maar geen gehoor gekregen. In Juli is de bestelling dan eindelijk geleverd. Geen goede service

levering laat n beetje op zich wachten, maar voor de rest alles picco bello

Het is iets langer wachten op de levering, maar ik kreeg op tijd en stond n update. Hoodies vallen wel vrij groot uit maar zijn wel van prima kwaliteit. Vallen SUPER in de smaak bij mijn 7- en 10-jarige dochters

Klote

Ik heb al 2 juni 2 shirts besteld maar nog niks binnen heb alles al geprobeerd om contact te zoeken maar geen gehoor ik weet nu even niet wat ik moet doen...

Overzichtelijke webwinkel.

Duidelijke website, doen wat er toegezegd is. Tevreden klant!

Allemaal in orde

Snelle levering na het plaatsen van de bestelling

Ik heb geen woorden hiervoor 1 week moeten wachten en ze waren er en ze waren prachtig. De maten vallen groot uit maar niet erg hebben we er in de winter ook plezier van he