Contact is zeer slecht

Een tijd geleden Jut-en-Jul shirts besteld. Nadat de levering lang uitbleef heb ik ze proberen te mailen, bellen, whatsappen, maar niets leidt tot contact. Ineens waren de shirts binnen (zonder dat ik wist dat ze zouden komen die dag). Helaas is één van de twee shirts in de verkeerde kleur geleverd. Ik heb een mailtje gestuurd, maar daar wordt wederom niet op gereageerd. Hopen dat op magischer wijze dat nieuwe shirtje ook alsnog in de bus valt. Al met al geen aanrader!

Niet te bereiken en geen antwoord

Vorige week een trui besteld. De bestelling staat al een week 'in behandeling'. Ondertussen al 3 dagen na elkaar telefonisch, per mail en via whatsapp het bedrijf proberen te bereiken voor een status update, maar geen antwoord. Slechte service... geen aanrader.

Geen contact mogelijk

2 truien besteld , betaald maar niks ontvangen . Je kunt ze mailen , Bellen maar je krijgt dit klote bedrijf niet te pakken

Goede kwaliteit en juiste service.

Een blij meisje met een leuk tiktok shirt. Natuurlijk duurde de levering iets langer maar dat vind ik in deze Corona tijd ook niet zo heel gek....

Snel in huis, top!

Gewoon goed. Doen wat ze beloven: trui is mooi.

Goed geholpen en mooi product

Eerst ging er iets mis met de levering, verkeerde shirt.. ik kon whattheshirt snel bereiken en de volgende dag lag er al een nieuw shirt op de mat, ze vergoedde zelfs de retourkosten: super service!!

Levering erg verwarrend

Aankomst datum veranderd constant en is er momenteel gewoon niet, erg verwarrend en vervelend

Fijn trainingspak en shirt

Fijn trainingspak besteld voor mijn kleine man en een grappig shirt voor mij, goede kwaliteit en snel verzonden

Alles verliep makkelijk. Levering was snel. Zoontje is erg blij met zijn tiktok shirt.

Ik had een speciale wens voor me order. Dit was toen ik het vroeg geen enkel probleem. Super blij met me hoodie.

Goede kwaliteit hoodie

Hoodie is echt top warm en comfortabel

Fijne truien besteld

We hebben fijne zachte truien besteld voor onze kinderen, snel geleverd!

Snelle levering en goede kwaliteit

De kleding werdt echt enorm snel gelevert!!

Tiktok truien zijn mooi!

Mooie sweaters

Vorige week besteld en ontvangen. Goede truien

Zusje blij met tiktok shirt

Zusje is erg blij met tiktok shirt! Snelle lefering

Super leuke tiktok kleding voor mijn dochter

Super leuke tiktok kleding voor mijn dochter besteld, snel geleverd en na paar keer wassen ook nog goed en mooi

Goed bedrijf en leuke shirts

Shirts vorige week ontvangen. Vallen super goed en kwaliteit is meer dan goed voor het geld. Super!

Mooi shirt

Shirt zit perfect en is erg mooi

Super service en top product

Ik heb een paar tiktok shirts besteld en ben super goed geholpen door de klantenservice, de bestelling was binnen 2 dagen ontvangen. Een echte aanrader, vriendelijk personeel

Top product ontvangen

Vandaag hoodies ontvangen. Super blij mee. Levertijd duurde wel wat langer door corona virus.

Snelle levering, kwaliteit van de hoodie was ruim voldoende!

Niks ontvangen

Geen pakket ontvangen. Geen contact mogelijk

Grote keuze

Ik kon onmiddellijk slagen,,alleen het afleveren was een probleem,,ipv de volgende dag werd het de volgende week.dit door het corona werd mij verteld.Beetje jammer dit,zeker omdat het om een brievenbus pakketje ging.