Slecht

Bestelling van 50€ nooit ontvangen! Geprobeerd om meer info te verkrijgen maar na vele malen bellen of mails sturen geen antwoord.

Goed alleen laat binnen

Goede shirtjes vrouw had ik zelf 1 maat groter gekocht dan dat je normaal hebt maar het past wel maar beetje krap man klopt volgens de maat ongeveer 2 weken moeten wachten maar super blij mee

Mooi product

Handige site , mooie kwaliteit het is alleen jammer dat het leveren 2 weken heeft moeten duren! Het heeft ook een week geduurt l voor post nl hem ontvangen had, kan door deze tijden komen maar vind het als nog te lang. Verder wel tevreden

Verkeerde shirt ontvangen en na ruim een week nog geen antwoord gehad

Ik heb een shirt met prince besteld en een shirt met princess ontvangen. Kan gebeuren natuurlijk maar na 2 keer een ticket hierover ingediend te hebben heb ik nog steeds geen reactie ontvangen en zit ik nog steeds met een verkeerd shirt.

leuke trui maar veel te laat verzonden en geen contact mogelijk met bedrijf

Ik vond voor een goede prijs een leuke sweater voor onze zoon en wilde deze graag op zijn verjaardag geven. Op de site stond dat er binnen vijf werkdagen verzonden zou worden. Dat zou ruim op tijd zijn voor zijn verjaardag (ik bestelde op donderdag en pas een week later op zaterdag was zijn verjaardag). Ik had op de donderdag voor de zaterdag nog steeds niks gehoord dat er verzonden was dus ik belde, stuurde een app en mail (zoals aanbevolen op de site) maar kreeg geen reactie. Uiteindelijk kreeg ik laat op donderdag bericht dat hij voor verzending was aangeboden dus ik had goede hoop maar pas dinsdag na zijn verjaardag kwam de trui aan. Wij hebben die nu voor 7 euro weer op moeten sturen omdat onze zoon intussen weer naar zijn studentenstad was vertrokken en de komende weken niet thuis komt. Echt heel vervelend. De trui op zichzelf is erg leuk (al klopt de grootte van de afbeeldingen niet met zoals die op internet staat, is in het echt groter) en ik hoop dat hij er veel plezier van heeft. vr groet

Pakje na 2,5 week nog niet binnen

Onduidelijk wanneer het pakketje binnenkomt, veranderd steeds

Oplichters!

voor 14 :00 bestelt volgende dag thuis, nou dat was 2 weken geleden!!! Nemen de tel nooit op en via de Whatsapp reageren ze niet!!! Wil mijn geld terug!!!

Nog steeds niets ontvangen

Het lijkt erop dat mijn producten niet meer gaan komen. Wat een oplichters

Slecht heb nooit mijn pakketjes gekregen

Heel slecht mijn pakketjes zijn nooit toegekomen mijn geld is dus weg voor niks

Na 14 dagen nog steeds geen levering

Al tientallen keren proberen bellen en mails verstuurd. Geen reactie. Hier zit ik dan mooi vanavond zonder cadeau.

Dikke oplichting!

Ik heb 10 november 2 truien besteld. Ik betaal ze dan ook en op de status staat er “geannuleerd”. Contacteren gaat niet want niemand pakt op of antwoord op mijn mails. Niks aangekregen. HIER ZEKER NIETS BESTELLEN!

Niet doen! Verkeerde maat ontvangen en krijg geen contact

Levering duurde lang en heb ook nog eens de verkeerde maat ontvangen. Heb ze meerdere keren geprobeerd te contacten door te bellen en een bericht te sturen, maar er er wordt niet gereageerd. Erg slecht. Nu zit ik met een product dat niet past.

Goede service en matriaal

Zeer tevreden, mooie shirts, en goede service. Blij mee!

Uitstekende kwaliteit

Lekker zacht Snelle levering Goede kwaliteit Erg blij mee

Het product was precies hoe het er op de site zag staan. Daar ben ik heel blij mee.

Top service en goede kwaliteit en snelle levering

Mijn vriend en ik zijn erg tevreden we hebben het donderdag besteld en maandag hadden we het in huis super fijn. En de truien zitten echt heel lekker top kwaliteit❣️

Verschrikkelijk

Ik bestel een trui met datum 02/09/2019 op. Na 6 dagen krijg ik de truien aan met opschrift 20/09/2019. Ik vond dit niet erg dit kan een menselijke fout zijn maar naar 5 e-mails 3 whatsappen en 30 telefoontjes vind ik het een verschrikkelijke tegenslag dat ik morgen met lege handen naar mijn vriendin haar verjaardag ga... Ben enorm teleurgesteld jullie slogan is ‘no bullshit’ eerlijk gezegd is er alleen maar bullshit!

wel goeie kwaliteit pullen alleen levering kan iets beter ma wel vriendelijke klanten service

het was beetje afwachten voor de levering en de pullen hun kwailiteit was wat ik verwachte ik en mijn vriendin zijn erg tevreden

Lang wachte en maten kloppen niet

3 weken moeten wachten op de bestelling. Eens we het aangekregen hebben was alles te klein. We kunnen niet terugsturen ..

Leuk shirt maar langzame en moeilijke levering

T-shirt is na ongeveer 2 weken na bestelling aangekomen. Telefonisch niet bereikbaar. Per whatsapp langzaam maar correcte behandeling.

Duurt lang voor aankomst

Duurt lang voor het pakketje aankomt vandaag al 1 week

Meh

Je bestelt shirts en krijg een bevestiging niks geen verzending mail Leuke shirts maar vreemde communicatie. Verbetering: Track n Trace inzetten!!!!

Rampzalig

Niet eens gekregen wat ik besteld heb. Je neemt contact op met de firma laten niets van zich horen Kwaliteit is rampzalig 1 goede raad HIER NIETS BESTELLEN!!

Slechte service en onbereikbaar.

Krijg geen gehoor via mail en telefonisch niet bereikbaar. Bestelstatus niet bekend... In het verleden hier besteld, toen nog een goede service. Hoop snel duidelijkheid te krijgen van mijn bestelling.

Slechte service

Helaas zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Je besteld maandag voor 14:00 uur shirts. Krijgt vervolgens een bevestiging van je bestelling en daarna gewoon helemaal niets meer. Contact opnemen is ook onmogelijk negeren berichten + telefoontjes + e-mails. Ik raad echt niemand dit bedrijf aan, begint aardig op oplichting te lijken... Jammer nooit zal ik hier iets meer bestellen!

Gaffel 1 3891 KC Zeewolde

06 306 111 75