Uitstekende communicatie en vlotte en nette verzending!

Vragen werden vlot, netjes en duidelijk beantwoord en de bestelling snel en goed verpakt verzonden.

Makkelijk bestellen. Snel binnen. Goede prijs voor de games Groet Rob

Top!! Snelle levering en netjes ingepakt.

Ik kom zeker de volgende keer terug!

Aanschaf PlayStation 1

Goede communicatie met verkoper en het object is goed verpakt en de volgende dag binnen. Heel tevreden. Dank

Vriendelijke mensen en alles eenvoudig geregeld

Altijd vriendelijke mensen en groot assortiment aan funko pops. Pre order van een funko ging eenvouding en snel

Prima, bestelling op tijd ontvangen, product werkt prima.

Klein puntje van aandacht: Bij het toezenden van de track en trace code via de mail staat nergens met welke pakketdienst het verstuurd wordt. Dus je weet niet waar je de track en trace code in kan vullen, het is ook geen link... Das wel een beetje raar.

Heel persoonlijk en met kennis van zaken.

Heel persoonlijk en met kennis van zaken.

Helemnaal goed: game werkt en kwam snel aan.

as can be expected

Friendly people. Helpful.

Fijne webwinkel met leuke spullen

Bestellen verliep soepeltjes. De communicatie na bestelling was heel erg goed. Meerde duidelijke emails en direct s'middags al de track en trace. Hebben hun digitale system goed op orde. Erg tevreden.

Scherp geprijsde topgameshop!

Scherp geprijsde spellen. Snelle verzending. Grote keuze aan spellen

top

hogwarts legacy voor xbox one besteld goedkoopste op de web en op tijd geleverd zoals beloofd.

Online bestelling geplaatst. Meteen bevestiging gehad. Een keer telefonisch contact over de bestelling gehad omdat het een pre-order was. Werd vriendelijk gereageerd.

veel keuze in het arrondissement en niet duur .

Top winkel!

Keek mijn ogen uit toen ik mijn bestelling kwam ophalen. Zoveel keuze, vriendelijk personeel, top locatie.

Goede keuze vriendelijke mensen altijd leuk om heen te gaan

Als zeer fanatieke Neca Predators verzamelaar was ik al enige tijd bezig om Avp Wolf Predator te bemachtigen. Ik ben deze tegengekomen op oa Ebay maar ik heb en wil geen creditcard of paypal account. Bij toeval ontdekte ik gameland-groningen die Wolf in zijn bestand had. Ik heb direct het enige exemplaar besteld en deze is inmiddels in mijn bezit. Ik ben er bijzonder blij mee. Mocht gameland in de toekomst meer Neca Predators van de oudere generatie in bestand krijgen dan hou ik mezelf ten zeerste aanbevolen. Hartelijk dank voor Wolf,een zeer grote aanwinst voor mijn Predator collectie. Groeten Henry

Goede kwaliteit 2e hands XBOX games en snelle versturing

Goede kwaliteit 2e hands XBOX games en snelle versturing. Hier ga ik zeker vaker wat bestellen als ik weer iets zoek.

heel goed

snel en goed geleverd

Amazing!

Super fast delivery, save and careful package and fair prices. Definitely worth buying here. Thank you <3

It was great.

The site was easy to manage and overall great to use , I'd recommend it to others.

Netjes, goed en vlot

Snelle reactie en goede afhandeling.

Halo

Ik heb gisteren Halo Infinite nieuw gekocht voor mijn XBOX One, netjes geseald geleverd, tesamen met een 2ehands Halo5:Guardians, ook netjes verpakt, en gelukkig verstuurd met PostNL !

Snel besteld

Snel door de bestelling heen en geleverd.

Perfecte service zeer blij met de gang van zaken