Snel verzonden en alles naar wens !!

Goede service top !!

Wat een snelle levering,nog nooit gehad

Woensdag bestelling gedaan,en donderdag morgen al in huis. SUPER

TOP TENT!

NVT

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

snel

snel en netjes ontvangen.

Voor mijn dochter bestelde ik 2 Funko Pops. Er is een zeer ruime keus en de bestelling werd conform afspraak geleverd. Superblij mee.

Een uitstekende service

De bestelling online verliep zeer vlot. De communicatie was zeer goed. Na de betaling had ik mijn bestelling zeer vlug. Ik heb geen enkele negatieve opmerkingen. Alles was top.

geen klachten snelle en goede levering.

uitstekend

snelle levering, prima kwaliteit

Snelle reactie

Ik had een pre order geplaatst waarbij stond dat ze het 1ste kwartaal geleverd zouden worden. Maar ze hebben er alles aangedaan om ze daarna zo spoedig mogelijk te leveren. Het word goed verpakt. En er word snel gereageerd. Met vriendelijke groet Gabriëlle

het was er na 4 maanden maar het was een pre order dus dat was te verwachten voor de rest top service van de werknemers over de mail gehad

Great Packaging!

The items arrived in perfect state!

Uitstekend!

Zoals altijd snelle levering en artikelen helemaal naar wens!

Een aanrader

Super , netjes ontvangen , komen Hun afspraken na , games lijken wel Nieuw , vind het een aanrader

Snelle verzending, ruime keus aan producten

Mijn bestelling werd snel en netjes verzonden. Alle producten waren naar verwachting. Zeker een aanrader!

Gewoon zo doorgaan

Snelle levering, goede service.

Prima !

Netjes verpakt en snel geleverd

Fijne webwinkel

Erg prettige webwinkel met veel keuze, en goede prijzen. De bestelling was al snel verzonden, en werd stevig verpakt afgeleverd. Het tweedehandse product was van goede kwaliteit, en zag er nog netjes uit. Ik raad deze webwinkel, maar zeker ook de fysieke winkel graag aan iedereen aan.

Snel en correct

Bestelling opgehaald in de winkel. Snelle verwerking, eerlijke prijzen, zou er zeker opnieuw gaan.

Snelle levering en een scherpe prijs!

Na annulering van een order bij een andere leverancier kreeg ik na plaatsing van een order bij Gameland-Groningen mijn bestelling zeer snel toegestuurd.

Snel verzonden, jammer dat PostNL het pakket op een verkeerd adres geleverd heeft

PostNL leverde op een ander adres, deze mensen kan ik niet bereiken want reeds 2x niemand thuis. Ik heb dus mijn bestelling niet en ben mijn geld kwijt. Uiteraard is dit niet de schuld van gameland Groningen

Snel gereageerd en bezorgd

Ik heb de RF switch inmiddels ontvangen en het werkt! Eindelijk de oplossing van oude tv's naar nieuwe, want HDMI werkte niet. Ik ben heel tevreden en kan eindelijk weer gamen.