Goede staat van spellen!

Playstation 2 spellen besteld en conditie was boven verwachting en volgende dag in huis!

Super sneller service, pakket was direct verzonden en binnen no time binnen. Hartstikke goed en veilig ingepakt. Ik ben heel happy

Vriendelijk

Prettig

Alles perfekt schnell Versand, top Service

Alles perfekt schnell Versand, sehr freundlicher Service und schneller Service. Ich kann bis jetzt nur von sehr positiven Erfahrungen berichten.

Het bestelproces, de snelheid van het versturen en natuurlijk het ontvangen van het item was perfect!!! Ook het contact verliep soepel, graag weer! TOP!!!!!

Snelle en goede levering!

Het product werkt uitstekend en er is ondanks de lockdown snel geleverd.

Super service met goede kwaliteit producten en snelle levering.

Heel erg tevreden met de bestelde producten, goede kwaliteit en snelle levering.

Prima kwaliteit en service

Het product zelf is van goede kwaliteit. Van tevoren had ik nog gebeld en dat verliep prima, helaas werd het niet onthouden tot ik het personeel herinnerde aan wat ik had gevraagd. Ook werd het aangenomen dat ik samen was met de persoon die toevallig bijna tegelijkertijd binnen kwam, terwijl deze op afstand van mij bleef en er geen contact tussen ons was, dat maakte mij enigszins oncomfortabel. Verder was de service van voldoende kwaliteit, efficient en snel.

Retro maar ziet er nog nieuw uit!

Snel geleverd, en netjes. Doosje, de cover en de disc zien er allemaal nog uitstekend uit. Dit is altijd even afwachten als je iets 2e hands online besteld, maar was uitstekend. Ik bestel vast nog wel eens wat dingen bij Gameland Groningen :)

Snelle verzending, prima prijs

Snelle verzending, prima prijs

Everything perfect - recommended seller

Item as described Reasonable price Fast delivery

Prima.

Volgende dag alles werkend ontvangen.

Prachtige Ds lite ,keurig verpakt en snel bezorgd. En mijn zoon is er superrr blij mee .

Zoals altijd top!

Zowel online als aan de telefoon en in de winkel - duidelijk en klantvriendelijk.

Steun uw lokale ondernemer waar mogelijk :D!

Alles zeer goed geregeld

Gewoon goed

Gewoon goed

Goed geregeld en goede prijs

Makkelijk besteld en naar ander adres verzonden.

Goed zoals altijd

Bestel al jaren bij de jongens van Gameland Groningen, altijd met tevredenheid.

Snel, goed en vriendelijk

Direct verstuurd na de bestelling en goede info over de verzending. Blij mee!

Goed geïnformeerd en snel verstuurd

Ik werd online goed geïnformeerd en het werd snel opgestuurd en net voor de kerst nog binnen terwijl het wel heel druk was bij post nl

Super fijne winkel !

Super fijne mensen! Super service !

Πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση!

Άψογη εξυπηρέτηση. Έχω παραγγείλει από Ελλάδα και πραγματικά έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!

Ik heb tijdens de drukste weken van het jaar twee spellen besteld. Ik had per ongeluk iets verkeerd ingevuld en kreeg een halfuur later gelijk een duidelijke mail en ontving mijn bestelling de volgende dag precies zoals op de foto's werd afgebeeld zonder moeilijkheden. Ik zal deze website zeker in de gaten houden.

Top ondanks de drukte deze dagen een snelle levering ga zeker vaker bij jullie bestellen