Goede en mooie spullen, uitstekende service

Bij de verkoop / bestelling is er goed meegedacht, niet per sé om te willen verkopen, maar om de klant van dienst te willen zijn. Zeer tevreden over het hele traject van aanschaf, levering en service.

Juist advies, snelle levering en goede service!

Na een paar dagen de bestelde producten geleverd, waarna er op korte termijn een afspraak gemaakt is om op locatie de bureaustoelen juist in te stellen.

Alles heel goed verlopen en vriendelijk te woord gestaan

Heel goed geholpen, om de juiste keuze te maken, duidelijke afspraak voor bezorging. Komen de afspraken prima na!

Prima levering

Goed en snel contact, vriendelijke en kundige monteurs

snelle levering volgens afspraak.

prettig contact, goed advies en goede prijs.

Uitstekend en betrouwbaar

Alle afspraken mbt levering en levertijd zijn goed nagekomen, spullen werden keurig geïnstalleerd, meegedacht met (een tijdelijk) alternatief, kortom helemaal niets aan te merken!

Top! Producten, levering en aftercare was super en snel!

Wij hebben de kantoren ingericht met Multiratio. Het kantoor meubilair is goed ontvangen door de gebruikers. De aflevering conform afspraak en super snel. Na het de montage werd zelfs het verpakkingsmateriaal meegenomen. Wij zijn compleet ont zorgt. Ook de aftercare is er goed en erg snel. De factuur klopte precies met de orderbevestiging. Mijn complimenten.

Keurig, snel en prima prijs.

Bureau en ladeblok besteld. Gevraagd wat monteren koste en of ze het oude bureau mee wilde nemen. Keurige prijs voor installatie, netjes op tijd en snel gereed. Ook het proces ernaartoe kende duidelijke communicatie en had regelmatige contactmomenten.

very satisfied

I had a very good experience with Multi Ratio, the company is organised well, it is responsive and helpful. There was a very good level of attention and care for the customer despite I just bought a refurbished desk and not a large wholesale order. everyone was friendly and helpful from purchase to delivery. Their website could be improved to get know more about the details of the product and I hope they could improve the manual of their products to make assembly and possible trouble shooting easier.

Perfecte service en goede kwaliteit/prijs!

Meedenken en goede service! Bedankt verkoopafdeling en bezorgers!

Prima advies en nakomen afspraak

Ik ben zeer tevreden over het verkoopadvies voor het verstelbare bureau. Aflevering en montage volgens afspraak.

Een geweldig bedrijf dat meedenkt en prima service verleent.

Bij bestellingen (drie keer een bureau besteld in een paar jaar tijd) word je vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Eventuele veranderingen in een order worden accuraat en snel aangepast. Financiën worden netjes afgehandeld. Bestelling wordt op tijd geleverd, personeel is vriendelijk en bescheiden.

Goeie zaak

Je wordt echt als persoon menselijk persoonlijk behandeld. Zeer prettig. Goeie spullen en vriendelijke monteurs.

Fijne geholpen

Fijn geholpen door meneer Cornielje, bezorging verliep ook prima. Contact met de administratie was iets minder, vandaar een 9 ipv een 10.

Goede en vriendelijke service!

Snelle en vriendelijke service. Perfect geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Zeer tevreden over dit bedrijf en de bestelde artikelen.

very good service

Excellent job and delivery

Zeer tevreden!

Goed en eerlijk advies. De levering verliep exact volgens plan, incl. tijdstip.

Korte lijntjes, prima service en vriendelijk personeel

perfect geleverd

op tijd en volgens afspraak geleverd en in de beloofde kwalitie

Betrouwbaar en snelle correcte levering!

Gebruikte tafel gekocht met glazen blad en chromen onderstel, kon hem niet gaan bekijken vanwege afstand. Mijn vragen werden snel en eerlijk beantwoord, levering was op tijd en werd netjes neergezet op de plaats en zorgvuldig geplaatst! Tafel was zoals omschreven tijdens mail verkeer, eigenlijk gewoon perfect. Ben blij met de aankoop, tot de volgende keer zou ik zeggen.

prima levering en service

Multi Ratio denkt mee met ideeën van de opdrachtgever, levert op tijd en lost onvoorziene situaties vlot en prettig op. De berichtgeving over nalevering had mogelijk iets beter gekund. Verder hebben de mannen van Multi Ratio zelfs meer gedaan dan zij hoeven te doen, het oplossen van een gebruikersprobleem bij een elementenbank. Fijn en kundig bedrijf.

Prima geregeld allemaal!

Snelle en nette mailafhandeling en persoonlijk contact. Hartelijk dank Ton voor je bijdrage.

Mooie Bureau's en snelle levering. perfect geregeld!

Goed advies en veel keuze uit mooie bureau's.

doen wat ze beloven

duidelijke omschrijving van meubels, snelle levering, nette plaatsing engoeie prijs

Goede en snelle service

Onze tweedehands bureaustoelen werden snel geleverd. We hebben een klein defect aan een tweedehands stoel, dit wordt snel verholpen.