goed prijs en snelle levering

goed prijs en snelle levering

Alles naar tevredenheid

Correct geholpen. overzichtelijke showroom, keus is reuze Personeel zeer bekwaam.

Gewoon erg goed!

Men kent inmiddels de weg en alles is netjes geplaatst en in elkaar gezet. Weer een snelle levering.

Zeer tevreden met de geleverde kantoormeubelen. Erg nette service en zeker een aanrader.

Waren alle bedrijven maar zo...

3 ophangkasten besteld. Netjes gelevert alleen 2 waren licht beschadigt. Daar zaten vakverdelers bij waar een paar van kapot waren. Even teruggemailt of het mogelijk was dat ik een nieuwe set erbij krijg met weinig hoop😅, maar zeer netjes opgelost zodat ik nu alles netjes heb wat ik moet hebben. Dit zie je tegenwoordig nog maar bij weinig bedrijven zon topservice. 5 stars!!!

Nette, snelle en adequate service en terugkoppeling.

Al vanaf het 1e contact zeer professioneel en deskundige antwoorden gekregen op mijn vragen. De service is snel en vriendelijk evenals de bezorging. Al met al een zeer tevreden klant.

Goed geholpen en snelle service

De reactie en de service is altijd snel en ik heb het gevoel dat er meegedacht wordt. Al met al tevreden

Prettige samenwerking

Bureaus en stoelen

Prima snelle service en levering

Super service en levering

Top kwaliteit stoelen besteld en snel geleverd. Goed contact en een soepele service.

Snel geholpen. Alles is goed gegaan.

Vakkundig advies en zeer snelle levering!

Er wordt goed geadviseerd en met de klant meegedacht.

ok

geleverd zoals afgesproken

goede opvolging en uitvoering van offerte en werkzaamheden

Van offerte tot levering en uitvoering. Prima werk geleverd.

Weer een geslaagde levering van Multi Ratio!

Deze levering 18 nieuwe werkplekken voor onze collega's, net als de eerdere leveringen de Lineaflex Zit-Sta elektrische tafels incl. bureaustoel "Brussel" Prima combi. Prima zit op de bureaustoelen en door de afwisseling zit-sta zeer arbo/ergonomisch. De hoogte instelling van de tafels is met memory functie en alarm, waardoor je, eenmaal de perfecte houding gekozen te hebben, je eenvoudig kan wisselen. Tip om alles geordend te houden: Memory 1 Zitten, 2 Staan en stand 3 "naar huis". Iedereen heeft 3 ingesteld op dezelfde hoogte zodat einde dag alle bureaus netjes geordend staan. Het oog wil ook wat! Zeer tevreden over de kwaliteit / prijsverhouding, service, etc. Top!

Uitstekende geholpen en op tijd geleverd

Mooiere bureau's dan gedacht en uitstekend geplaatst en aangesloten! Echt een aanrader

snel reactie, snelle levertijd

fijne samenwerking

Great service, nice staff and good customer care!

We ordered 102 new chairs. The entire experience with Multi Ratio is good, from the first contact to the actual delivery. I would recommend them!

Soepel

Levering ging goed, de bestaande bureaus zijn nog versteld zodat ze in een andere ruimte gebruikt kunnen worden. Prijzen zijn ook redelijk!

Goede service en snel geleverd

Multi Ratio bood ons een goede service en levering. Enkele bureaubladen bleken vanuit de fabriek verkleurde strepen te bevatten. Deze bladen zijn netjes vervangen voor nieuwe.

keurig

Alles werd gemonteerd en het oude meubilair werd meegenomen.

Goed geregeld

Vriendelijke bezorgers. Alles netjes gemonteerd en toegelicht.

Prima service!

Prima. De mannen die onze 6 bureau's kwamen plaatsen namen zelfs geen pauze. Er was een nieuwe collega die ingewerkt werd, hij had het snel onder de knie. We zitten nog wel een beetje te stuntelen met de monitorarmen, de computerarmen gaan snel hangen, daar moeten we nog eens met een technisch oog naar kijken. Met 4 dames op kantoor is het toch maar mooi gelukt om alles prima te laten werken :-)

Goede Service, vriendelijk personeel!

Goede ervaring

prima persoonlijke service, maatwerk

Wij hadden nog geen ervaring met zit-sta bureaus. Er werd meegedacht wat de beste optie was in onze situatie, alles werd keurig en correct bevestigd en iedereen was vriendelijk tot en met de chauffeur die de bestelling kwam bezorgen.