Snel en duidelijk geholpen. Bestelling heel snel in huis!

Alles was heel duidelijk en vlot. Enig minpuntje is dat ik niet alle schroeven bij de werkbank heb ontvangen.

Afspraken perfect nagekomen, fijne meubels

Fijne club mensen met de juiste instelling en mooie spullen, wij zijn zeer tevreden.

Project -met tussentijdse aanpassingen- op tijd opgeleverd.

Magazijn en pick stellingen vanaf de eerste opzet, via tussentijdse wijzigingen en uitbreidingen, gewoon op tijd opgeleverd. Hierdoor zonder vertragingen kunnen verhuizen en inrichten! Reinoud Schipper, Doseer.nl

Alles naar tevredenheid

De kasten zien er net zo uit als op de foto en de levering ging goed. Van tevoren is een tijdsindicatie doorgegeven en binnen dat tijdvlak ontving ik nog netjes een belletje dat zij in de buurt waren (hier had ik om gevraagd). De bezorgers hebben de kasten netjes op hun plek gezet bij ons op de eerste etage. We zijn tevreden met de bestelling en de afhandeling

Mooi meubilair en fijne medewerkers

Multiratio levert mooi en goed meubilair. Echt een aanrader!

Goede Service

Meubel keurig bezorgd en gemonteerd. Garantie i.v.m. beschadiging ook zeer netjes opgepakt.

oplossingsgericht, snelle levering, prima stellingen.

Remco heeft zijn best gedaan om voor ons een passende oplossing te vinden met een prima resultaat. Top.

Mijn ervaring met Multiratio en in het bijzonder Remco is goed. Goede houding, juiste uitleg en snelle levering. Multiratio is zeker een aanrader

Heldere afspraken en duidelijke communicatie

Wij zijn tevreden met de correcte levering en montage van hetgeen besteld is.

Snel, goed en volgens afspraak geleverd

Gevonden op internet, snel een offerte gekregen, beste prijs voor sta-zit bureaus, snel ingepland, snel geleverd volgens afspraak. Zo hoort het.

Snelle service en bijzonder klantvriendelijk

Mijn zit/sta bureau op vrijdagmiddag bestelt en op maandagochtend werd het netjes geleverd. Inclusief een extra bureaublad dat ik nodig had om een schap te maken. Kwalitatief hoogstaand product! Vriendelijk te woord gestaan via de chat functie op een website, hetgeen snel en laagdrempelig werkt.

Volgens verwachting geleverd

Prima communicatie en aflevering. Product was makkelijk te monteren.

Keurig geleverd en geïnstalleerd!

De mannen werkte netjes en hebben prima uitgelegd hoe alles werkt.

mooie service

Mijn ervaring is goed, mooi product en netjes in elkaar gezet voor ons

Uiterst vriendelijk en gedegen advies

Persoonlijk en inhoudelijk goed advies, snelle reactie en een goede levering voor een acceptabele prijs.

Zeer deskundig en servicegericht.

Prima service en begeleiding tijdens gehele project!

Uitstekend, top partij!

De ervaringen met Multi Ratio zijn erg goed. Leveren ruim op tijd, goede kwaliteit en zijn zeer flexibel. Het contact is altijd zeer prettig en Multi Ratio kan snel schakelen. Al met al een topbedrijf waar wij zeker ons kantoormeubilair blijven bestellen.

Wederom topservice!

Professionele en vakbekwame mensen, altijd meedenken en goede service. Alles netjes geleverd en geplaatst met een mooi resultaat! Zeker een aanbeveling!

Snel en pragmatisch geholpen.

Goed geholpen. Duidelijke prijs en levertijd.

Fijne service, goede kennis van zaken.

Er is goed geluisterd naar wat we wilden. Precies gekregen wat we zochten. Duidelijk de bestel- en betaal-procedure uitgelegd, waardoor we niet voor verrassingen kwamen te staan.

Heldere afspraken en goed geleverd.

Prima toeleveancier die doet wat u vraagt.

Ik heb een prima contact met Dhr Remco Peters. Hij regelt alles tot in de puntjes op de vragen en wensen die wij hebben. Een fijne waardevolle toeleverancier van onze stellingen met alles wat erop en eraan zit.

Geleverd volgens afspraak en zelfs bereid dat stukje extra service te geven

Bestelde bureau voldoet perfect aan verwachting en geleverd door telefonische afspraak. Ook een prijsdaling, die nog voor het product binnen was netjes verwerkt. Tot slot dolgedraaide schroef zonder problemen nageleverd.

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf!

Ongeveer 2 jaar geleden bij Multi Ratio terecht gekomen voor het indelen van een magazijn. Dit verliep soepel en helemaal naar wens. Vanwege uitbreiding naar een nieuw en groter magazijn, wederom bij Multi Ratio terecht gekomen. De keuze voor dit bedrijf was immers snel gemaakt met de ervaring die ik had. Ze hebben mij geholpen bij de indeling, om alles zo praktisch mogelijk in te delen. De levering was compleet en ook de volledige montage is verzorgd door Multi Ratio. Hopelijk kunnen we het magazijn in de toekomst nog verder uitbreiden en zal ik mij weer melden;-)

prima ervaring

Het hele koopproces is me goed bevallen. Van het bestellen en overleggen aan de telefoon, tot aan de levering en de communicatie daarover.