Goed aanbod, duidelijk advies en prima service

Groot aanbod aan kantoor en magazijn meubelen. Deskundig advies en levering heeft plaatsgevonden zoals afgesproken. Bedrijf is goed bereikbaar.

Hele goede hulp en service

Wordt goed geholpen en geadviseerd, service bij installatie is ook geweldig meedenkend en daardoor ook zeer behulpzaam.

Snel geholpen

Snel geholpen !

Top kwaliteit

Wij hebben geen groot kantoor. Wij moesten twee bureaus, kast, bureaustoelen en bankje voor bezoek indelen. Lisa heeft ons hierbij goed geholpen door 3D tekeningen te ontwerpen. De geleverde meubilair is geweldig en wij zijn er zeer tevreden mee.

Alles ging snel en soepel

Alles ging snel en soepel

Door jullie is alles geleverd voor ons kantoor en vorige week alles voor de kantine. Perfect geleverd en snel in elkaar gezet en op de juiste plek!

De heren hebben het netjes en goed geïnstaleerd.

De heren waren netjes en beleefd en hebben goed geholpen. Alles zit goed bevestigd en heb inderdaad geen last meer van de kabels. Ze hebben zelfs nog een beetje geholpen met het opruimen.

persoonlijk en meedenkend

Een hele fijn team om mee samen te werken. Ze denken met je mee, reageren snel en geven goed advies

prima communicatie geweest

prettig

Uitstekend product, persoonlijk en goede service

Producten zoals geadverteerd, zijn perfect geleverd. Op vragen werd snel, professioneel en persoonlijk gereageerd. Levering geschiedde geheel volgens afspraak en op hele correcte wijze.

strakke panelen voor een mooie prijs

op zoek naar hangpanelen komen we op de site van Multi Ratio terecht die voor een leuke prijs de juiste panelen in de aanbieding hadden. hangen nu op onze locatie en zien er super strak uit, hadden we geen nieuwe voor kunnen kopen.

Snelle en complete levering

Snelle levering en montage op locatie, keurige medewerkers, goede prijs/kwaliteitverhouding

Persoonlijk, snel en goed

Met het team van Multi Ratio is het prettig samenwerken. Het contact is persoonlijk, ze reageren snel en leveren gewoon goed werk!

Fijn bedrijf. Luisteren naar je. Geven goed advies.

Mooie meubels en hele goede service

We zijn heel fijn en professioneel geholpen bij het maken van onze keuze in de showroom. Het afleveren en monteren van de meubels ging ook vlekkeloos. Hele goede service.

Mooi en goed kantine meubilair

Stoelen en tafels tbv een kantine besteld, dit ziet er mooi en goed uit. Jammer dat niet alles in een keer compleet was maar verder goede service.

Snel en correct geleverd

Top service!

klantvriendelijk en snel

Altijd even vriendelijk en snel geleverd.

Topservice

Stipt

Goed product en super service

Ik heb een sta-zit bureau besteld. Eerst nog informatie ingewonnen bij Multi ratio. Goed geholpen en bestelling geplaatst. Kreeg keurig informatie over het proces en het bezorgmoment werd met mij afgestemd. Bij levering (vriendelijke bezorger) vond ik het bureaublad niet zo mooi passen, daarop contact gehad en binnen een paar dagen werd het blad zonder kosten omgeruild. Fijn dat het zo gaat. Kenmerkend voor een onderneming die haar processen goed heeft ingericht. Ik ben erg tevreden en dat mag ook best gezegd worden.

Ronduit geweldig

Top service, van begin tot eind goed geregeld

Correcte info en levering

Duidelijk vanaf offerte tot levering

Zeer goede en snelle service

Alles verliep vlekkeloos, de bureaustoel werd correct en snel geleverd. De bureaustoel zelf is ook prima in orde

Heel tevreden.

Tijdens de voorbereidingen van de verhuizing naar een tijdelijke locatie, bleek dat onze klantenservicebalie helaas niet mee kon. Via internet vonden we bij Multi Ratio een geschikt alternatief. Niet alleen de offerte werd snel verstuurd maar ook de levertijd en het leveren en monteren van het meubel, verliepen heel voorspoedig. We zijn hier erg mee geholpen.

Prettig

Aardige mannen die een goed uitleg gaven over de werking van de bureaus.

Plakhorstweg 46

7008 AT Doetinchem