kwaliteit en snelle service

Wij hebben een werkbank gekocht die perfect naar onze wensen is ontworpen. De levering was vlot en vriendelijke medewerkers.

Top,

vooral het vooraf assembleren van de zijpoten was uitstekend.

snelle levering en goede artikelen

producten waar bij ons op het kantoor. en er wordt goed gebruik van gemaakt. zowel stoelen als bureaus zijn top kwaliteit.

goede service

goede bureaus!

vlotte levering, bijzonder vriendelijke mannen die uit service nog even de andere (zachtere) wieltjes onder de stoel hebben bevestigd. Voor mij als "slapjanus" heel prettig!

zeer professioneel, Juiste sfeer inrichting, Snelle levering en super geplaatst

Door de 3D tekeningen kon ik goed zien hoe de inrichting zou gaan worden. Ondanks dat zij alleen de meubelen leveren, kreeg ik ter plaatse ook advies over geluid, verlichting en muurdecoratie. Nadat er ingericht was, merkte ik gelijk, dat het geluid perfect was. geen hol geluid. Ook na de inrichting kwam Multi Ratio, afdeling verkoop, het resultaat bekijken en heeft ons geholpen met het instellen van bureaustoel en tafel. Doordat ik geen dag mijn werkplek kan missen, werd er van tevoren duidelijk gecommuniceerd wanneer de inrichters zouden komen. Binnen enkele uurtjes zat ik weer op mijn vertrouwde plekje, aan een fijn bureau en stoel. Door transport was er 1 stoel beschadigd. Ik zelf vond een klein krasje geen probleem, maar dat vonden zij wel. Binnen een week werd er een nieuwe vergaderstoel geleverd.

Mijn ervaring is heel positief. Vriendelijk personeel

top geregeld!

Ideaal en mooi bureau voor thuiswerkplek

Nu ik voor de tweede maal dit jaar langere tijd thuiswerk, heb ik een professioneel zit/sta-bureau aangeschaft, erg bevorderlijk als je zoals ik snel rugklachten hebt. Er is veel keuze in kleuren van bureaublad en poten, waardoor mijn combi goed aansluit bij het interieur. Snelle levering aan huis en vlot gemonteerd op mijn thuiswerkplek. Blij met deze aanschaf!

Mijn aankoop van een zit/sta bureau bij Multi Ratio verliep helemaal goed.

Na wat zoeken op internet kwam ik terecht bij Multi Ratio, prima assortiment en prijs voor wat ik zocht voor mijn thuiskantoor. Bestellen ging soepel en bezorging en montage uitstekend.

Fantastisch geholpen in showroom en perfecte levering

Tevreden en naar wens

Prima geholpen in de winkel en de vlotte aflevering is zoals je mag verwachten; niets op aan te merken.

Topkwaliteit

Vlotte levering, fijn bureau en uitstekende service. Ik kom zeker terug!

Keurige afhandeling van onze bestelling

Zeer vriendelijk ontvangen, keurige afhandeling en snelle levering

Snelle en goede service voor een goede prijs.

Zeer goede service!

Van orderverwerking, financiële afhandeling t/m aflevering "a job wel done"! Ik zal Multi Ratio zeker aanbevelen bij andere "thuis"werkers.

Vlotte levering

de gebruikte stelling was niet echt goedkoop en de transportkosten waren ook vrij prijzig. Dat laatste was te wijten aan de lengte van de stelling.

Erg vriendelijke levering volgens afspraak

Prima oplossing in mijn zoektocht naar een goede stoel!

De vele mogelijkheden in de showroom bieden zeker altijd wel een mogelijkheid voor een goede keuze. De verkoper luisterde goed en bood meerdere stoelen, die zouden kunnen voldoen aan mijn wensen.

Alles goed . Past goed op elkaar.

Snelle levering, fijne communicatie.

Goede service!

Snel antwoord op mijn vragen, goed geregeld en supergoed en netjes geleverd. Zeer tevreden!

Overtreft de verwachtingen

Erg blij en tevreden met de bureaus, met name te spreken over de hulp van Ton Cornielje.

Vriendelijk medewerker, goed advies.

Wij waren als opleidingsbedrijf op zoek naar betaalbare stoelen voor onze lesruimten. Multi Ratio gevonden op internet en gebeld met een medewerker. Het advies wat ik kreeg was echt top. De koop was snel gesloten en de stoelen zijn in de week erna direct geleverd. Wij zijn heel tevreden.

Multi Ratio, een prima sympathiek bedrijf!

Wij vonden een ruime keus in de showroom met scherp geprijsde kantoor- en schoolmeubilair. Wij vonden de juiste stoelen voor onze kapel, in de gewenste kleur en vormgeving. Wij werden prettig ge- holpen en de verdere afhandeling is goed verlopen! Charles Schoemaker, kerkbestuur R.K. geloofsgemeenschap Gennep

Prima meubilair voor de prijs. Goede aflevering

zie boven