Hele goede service

Snelle reactie op vragen. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Producten zijn top.

Bureau is top. Levertijd kan beter.

Bureau is van zeer goede kwaliteit. Levering kan beter. Uiteindelijk na 2 weken pas geleverd en ze stonden om 07:45 al voor de deur.

Fijn contact gehad met verschillende mensen van Multi Ratio welke professioneel handelen.

Een snelle en duidelijke communicatie en in nette orde geleverd

Een snelle en duidelijke communicatie en in nette orde geleverd

Bedankt voor het leveren en monteren van de uitbreiding van mijn bureau. Zeer gewaardeerd

Snelle levering en een goed service

Vanaf moment eerst contact tot aan de oplevering van de meubels verloopt als met heldere communicatie. Bij de levering van de meubels zorgen de monteurs dat de meubels op de aangewezen plek komen en wordt als netjes schoon achtergelaten. Ik ben heel er te vrede over hoe dit is verlopen.

Zeer tevreden over de service en de levering

Stelling besteld, zeer goede en vakkundige service. Levering zoals afgesproken. Kortom zeer tevreden

Alle leveringen stonden klaar en alles was er.

Goede service, mooie kast

Zeer goede service, mooie kast, waar sleutel netjes is na geleverd. Wij genieten nu van een praktische mooie kast

Goede communicatie, service én product!

Goede communicatie, service én product!

Prima geregeld

Goederen geleverd zoals afgesproken

Goed bureau, snelle levering

Goed bureau, snelle levering. Instructies hoe je het bureau in elkaar zet mogen net iets beter.

Prima service, klantvriendelijk, meedenkend.

Goede communicatie, zeer vriendelijke en meedenkende monteurs. waarom geen 10, er wordt goed gecommuniceerd over de levering, echter de werkelijke aankondiging is slechts 1 dag van tevoren.

Professioneel, klantvriendelijk en goed geholpen

Multi Ratio denkt mee met de klant. Dankzij hun top artikelen en goede dienstverlening heb ik een prachtig bureau met toebehoren!

Professioneel en servicegericht

Diverse kantinetafels en stoelen afgenomen. Keurige aflevering, op tijd en alles in goede orde ontvangen.

Altijd weer goede service

Altijd prettig zaken mee te doen. Goede kwaliteit en service.

Juiste communicatie en alles keurig op de juiste plaats geïnstalleerd

Multi Ratio is een organisatie met korte lijnen en dit geeft een prettige manier van communiceren. Ze leveren kwaliteit qua meubels én installatie. De medewerkers die wij spraken en/of hebben ontmoet zijn kundig en netjes in de communicatie.

Gewoon een “TOP” zaak!

Vanaf binnenkomst tot vertrek, zéér goed advies gekregen en afspraak is afspraak!

Korte lijnen, goed advies, snelle levering en nette prijzen

Multiratio is niet voor niets onze huisleverancier.

Multi Ratio komt afspraken na !

Leveringen netjes op tijd.

Mooi bureau, goede communicatie, goede levering

Goed overleg over levermoment, op tijd geleverd. Bureau ziet er goed uit, zoals op de plaatjes. Montage makkelijk. Alleen offerte zaten wat foutjes in, maar snel gefixt nadat ik dit heb opgemerkt.

Snel en netjes geleverd en geïnstalleerd.

Bestelde spullen werden snel en netjes geleverd en geïnstalleerd. Prima service van de monteurs.

Fantastische service!

Het contact voordat de bestelling geplaatst werd verliep goed. Het leveren en monteren van de bureaus ging voorspoedig. En onze nieuwe zit-stabureaus bevallen uitstekend! Mooie uitstraling, goeie kwaliteit, makkelijk te bedienen.

Top Service!

Snelle en professionele service met hoge kwaliteitsproducten!

Prima service en goed bereikbaar

Bureau besteld. Goede kwaliteit en prima service.