Prettig zaken mee te doen

Mooie zit/sta-bureaus, op maat geleverd. Wij wilden bureaus die precies tussen twee muren passen, dus op maat laten maken, 100x170cm. Dit zou dan uit een standaardbureaublad van 100x200cm gezaagd worden. Daarom vroegen wij of we de afgezaagde (afval)stukken van 30x100cm ook konden krijgen, en dat kon, daar zijn we heel blij mee, want die zijn aan 3 kanten netjes afgewerkt (alleen de zaagkant niet, maar het waren dus ook afvalstukken die we er gratis bij kregen), en daar hebben we zelf mooie bijpassende monitorstandaards van gemaakt (de bureaubladen zelf waren natuurlijk wel aan alle 4 kanten netjes afgewerkt). De verkoper Anko heeft ons goed geholpen, we hadden in de winkel genoeg tijd om alles uitgebreid te bekijken. Bij het leveren werden de bureau's ook tegen een kleine meerprijs netjes voor ons in elkaar gezet.

Snel geleverd en mooi zit sta bureau

Prima geholpen en kon bureau snel geleverd krijgen zodat ik nu thuis fijne werkplek heb.

prima levering tegen goed prijs

Stoelen werden op tijd geleverd en een defect werd binnen 1 week hersteld. Zeer tevreden!

Zeer prettig en snel contact

Ik had via Bol.com een bureau besteld, helaas was die niet op voorraad. Via whatsapp hebben ze zelf contact met me opgenomen en hebben ze een passende oplossing aangeboden. Zulke goede service zie je zelden nog, helemaal top!

Alleen maar lof voor MultiRatio. Alle vragen werden super correct afgehandeld, levering gebeurde precies volgens afspraak en door hele vriendelijke medewerkers! Bureaus zijn gemakkelijk zelf in elkaar te zetten door de duidelijke handleiding. Bureaus zijn niet alleen heel degelijk en stabiel, zelfs op de hoogste stand (Zit-Sta Bureau), ze zien er ook mooi en strak uit!

Prettig en snel contact. Na prijsvergelijk ook zeer voordelig.

Prettig en snel contact. Na prijsvergelijk ook zeer voordelig. Goede aflevering en prettige aftersales.

Snel. Goede uitleg. Extra service.

Prima ervaring. Kan snel langskomen en wordt ook snel geleverd.

correcte levering

goede communicatie, snelle en correcte levering.

Topservice, topkwaliteit, topprijs.

Net voor kerst refurbished bureaustoel besteld met nieuwe bekleding voor inrichten thuiswerkplek. Binnen 10 dagen(incl.kerstvakantie;-) keurig afgeleverd door eigen besteldienst Multi Ratio. Stoel als nieuw voor een nette prijs.

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Prima bedrijf om kantoor en magazijn artikelen te bestellen. Korte lijnen, en persoonlijk contact is zeer goed.

Geweldige service

Vanaf het 1e contact t/m het in elkaar zetten is alles geweldig geregeld bij MultiRatio tegen een nette prijs. De monteur en zijn assistent waren het schoolvoorbeeld hoe een leermeester en zijn leerling zouden moeten samenwerken. Chapeau!

Op tijd, snel en netjes!

Er werden 8 bureaus en stoelen geleverd en gemonteerd! De mannen waren keurig op tijd, snel en alles netjes uitgevoerd!

Goed en snel

Na online een offerte aangevraagd te hebben werd er snel contact met mij opgenomen om deze door te spreken. Ook last-minute wijzigingen vanaf mijn kant werden makkelijk en snel opgepakt en doorgevoerd. Het meubilair was er binnen no-time (moest zelfs nog vragen of het ook wat later kon) en het juiste meubilair werd op de verschillende vestigingen afgeleverd en gemonteerd.

Snelle, vriendelijke en flexibele service!

Snelle, vriendelijke en flexibele service!

Prima kwaliteit en vlotte service

Heel blij met mijn zit-sta bureau. Ook de montageservice is aan te raden voor onhandige mensen zoals ik ;)

prima de afspraken nagekomen

naast de afspraken ook flexibel

Vlekkeloos

Zeer goede en snelle service. Een aanrader.

perfect

Vandaag besteld andere dag in huis Goed geregeld dus

Goede kwaliteit. Goede prijs

Goed.

Super vlotte service!

Steeds zeer vriendelijk en behulpzaam! Super vlotte service. Wij zijn een tevreden klant!

Fijne organisatie voor aankoop van kantoor artikelen.

Snelle en goede levering. Producten als altijd weer super kwaliteit. Erg blij met nieuwe bureau.

Fijn bedrijf, leuke mensen en goed geholpen

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij zijn zeer goed geholpen in de ruime showroom. Fijne website Wij zijn met ons kantoor overgestapt naar sta-zit bureaus. Bureaus worden door vakkundige mensen geleverd en gemonteerd. Alleen jammer dat onze bestaande goede bureaus niet meer retour konden vanwege ruimte gebrek bij Multi Ratio.

Mooi en stevig meubilair

Elektrisch verstelbaar bureau met bijpassend een extra bureau (niet verstelbaar) gekocht. Eenvoudig te installeren.

duidelijke communicatie+ correcte monteurs

Duidelijke communicatie tijdens de offerte aanvraag snelle reactie tijd. Monteurs goed voorbereid en gingen zeer nauwkeurig te werk.

prima produkt met goede service en afhandeling

MRC comfort zit-sta bureau besteld helaas in het logistiek proces niet helemaal goed gegaan o.a. verkeerd blad en een technisch mankement in een motor. uiteindelijk binnen een week allemaal naar tevredenheid opgelost fouten maken is menselijk en door de adequate oplossings gerichte aanpak en opvolging ben ik zeer tevreden.