Behulpzaam, goede prijs-kwaliteit

Ik beveel Multi Ratio zeker aan. Ze denken mee, reageren altijd meteen en leveren goede spullen.

super meedenkend bedrijf

wij hadden een kastje nodig met bepaalde maten. Helpen zoeken en gevonden en de volgende dag al gebracht. Top!!

Erg vriendelijke en goede service

Wegens het vele thuiswerken, het besluit genomen te investeren in een goed zit-sta bureau. Na wat googlen kwamen de bureaus van Mutli Ratio naar voren als betrouwbare bureaus. Ik had wat vragen over de bureaus en deze werden snel & vriendelijk beantwoord. Kreeg echt het gevoel dat het niet uitmaakte dat ik "gewoon" een particulier was en werd net zo goed geholpen. Ik wilde graag mijn bureau geïnstalleerd hebben op locatie (incl. kabelmanagement), dit was mogelijk en er werd meegedacht mbt. beschikbaarheid. Mijn bureau werd door een vriendelijke medewerker geïnstalleerd. Hij deed dit een stuk sneller dan ik ooit zou kunnen. Al met al een erg fijne ervaring met Multi Ratio!

Vriendelijk personeel zeer behulpzaam

We zijn heel netjes geholpen in de showroom bij het uitzoeken van ons product tot aan de installatie bij ons thuis.

levering slecht

wacht vanaf 10.00 uur op levering, het is nu 15.00 uur

Goed advies en een snelle levering!

behulpzaam personeel en een goed advies. Levering zoals afgesproken!

Super goed geholpen

Super goed advies gehad en daardoor de juiste stoel en bureau kunnen kiezen. Super blij met me nieuwe stoel en bureau.

Prettig en actief in het zoeken naar oplossingen

Uitstekende service en bij problemen wordt er adequaat gezocht naar een oplossing. Top.

Uitstekend allemaal, snel geregeld

Mensen die weten waar ze over praten en altijd een oplossing bij de hand hebben, inmiddels al een aantal stellingen gekocht en een afscheidingswand voor onze frees robot.

Goede service en antwoorden bij vragen

Snel geholpen na vraag via chat

Een Google zoekopdracht bracht me tot bij Multi Ratio. Via de chat gepolst of ik prijs kon krijgen en deze heel snel via mail ontvangen.

Bijzonder klantgericht, geweldige service en producten!

We hadden al een keer een kleine bestelling geplaatst bij Multi Ratio en die was zeer goed bevallen daarom durfde wij het wel aan om nu een grotere bestelling te plaatsen. Vanaf het begin is er meegedacht en advies gegeven. Omdat we twijfelde over de kleur en materiaal zijn er kleur en materiaalstalen opgestuurd. Er wordt snel gereageerd op mailtje en de levering was snel en goed kortom een firma die wij zeker zouden aanbevelen en waar we zeker nog eens terug komen!

Goede service en fijn meubilair

Fijn advies en zeer blij met onze aankopen. We hebben een combibureau zit/sta elektrisch en dat werkt heel prettig!

goede service en aftersales, beschadigd bureau werd snel omgeruild

Twee bureau's besteld, Na afleveren gezien dat 1 blad meer dan lichte gebruikssporen vertoonde. Contact opgenomen en binnen 2 dagen werd het bureau omgeruild. Snelle, vriendelijke en adequate opvolging. Als ik weer kantoormeubilair nodig heb, zal ik zeker terugkomen bij Multiratio.

Professioneel advies, snelle levering en een prettige service.

Snel en vakkundig afgeleverd

Na aankoop geen omkijken meer gehad. Voor aflevering nog even gebeld voor afstemming en hierna netjes volgens afspraak geleverd.

Snelle communicatie, perfecte levering en montage

Erg tevreden over de service van Multiratio. De bureaus en stoelen werden netjes gemonteerd in ons kantoor op de 1e verdieping en zijn van goede kwaliteit.

een fijne samenwerking

Er werd goed meegedacht in de situatie en het plaatsen van de stellingen verliep vlot.

Vlot en zonder gedoe!

Snelle actie, kort contact, tijdige levering en product is confom de verwachting

heel tevreden

Goed geholpen in de showroom. Ook een goede website overigens waarin duidelijk wordt aangegeven of , in dit geval, de bureaus aan de normen voldoen. Uiteindelijk na bestelling nog gevraagd of het bladkleur kon worden gewijzigd en dat was ook geen probleem. Vriendelijke bezorger, belde netjes dat het wat later werd. Kwaliteit lijkt me ook uitstekend, mooi blad en degelijk onderstel.

levering conform afspraak

levering conform afspraak, goede kwaliteit

nette communicatie

Goede service en snel geleverd.

Positieve ervaring, goed geholpen door Remco. Zeker een aanrader, zowel voor de stellingen dan wel meubilair. Tot een volgende keer.

Stevig en stabiel, kortom geweldig!

Ik was op zoek naar een zit-stabureau om mijn geluidswerkplek (2 speakers/geluidskaart/mini computer/3 beeldschermen/laptop) op kwijt te kunnen wat stabiel en stevig moest zijn en ook veel ruimte had om al die kabels weg te kunnen werken. Uiteindelijk terecht gekomen op de website van Multi Ratio en daar vond ik een bureau wat stevig eruit zag (2 motoren, 150kg draagkracht) plus een wit onderstel, keuze uit mooie bureaubladen en een grote brede kabelgoot voor een hele goede prijs. Na wat snelle communicatie over-en-weer besloten om een bureau te kopen en deze ook te laten installeren door henzelf. Dit is uitstekend verlopen. De monteurs hebben ook rekening gehouden waar de kabelgoot moest komen in verband met een monitorstatief met klem + twee stekkerdozen aan de onderkant. Sterker nog, ze hebben ook de twee stekkerdozen gelijk voor me gemonteerd aan de onderkant die nu netjes naast de kabelgoot zit. Helemaal fijne service! Het bureau is stevig, stabiel, heeft 4 standen en ziet er prachtig uit. Door de kabelgoot heb ik ook alles netjes kunnen wegwerken aan de onderkant en ziet het er goed afgewerkt uit.

Top service!

Onze meubelen zijn prachtig, je kan niet zien dat de treinbanken tweedehands zijn! Wat een goede service, omdat het niet in de lift paste werd het zonder zeuren 4 trappen op naar boven gebracht! Wij gaan zeker weer bestellen bij jullie!