Goed product en snelle service

Vlotte communicatie, goede prijs en een goed product dat snel is geleverd.

Prima service, zeer tevreden

Contact verliep gesmeerd! Via de site kunnen chatten en later via de telefoon goede communicatie. Zeer tevreden!

Alles volgens afspraak verlopen.

Prettige en duidelijke communicatie

De datum van levering was netjes van tevoren gecommuniceerd en de monteurs waren zeer vriendelijk!

goede service

Prima materiaal, goede stellingen. Op ons verzoek snel(ler) uitgeleverd, omdat wij daar behoefte aan hadden. Dit bedrijf heeft erg zijn best gedaan om aan onze wensen tegemoet te komen. Heel tevreden over deze goede service.

Goede en snelle communicatie. Bezorging en installatie door vriendelijke mensen die ook nog wat extra's willen doen. Ook na afloop werden vragen snel en naar tevredenheid beantwoord. Over duurzaamheid producten kan ik niets zeggen.

Fijn bureau, en nette levering!

Even een compliment over het bureau! Bevalt super goed, prijs/kwaliteit is erg netjes. De chauffeur was met brengen ook erg vriendelijk en de levering was ook snel. Dus erg tevreden en dat mag ook wel is gezegd worden! Ik ga dit bureau een tijdje uit proberen, maar misschien dat ik op termijn een ander bureau ook vervang voor deze zit/sta bureau.

Goede spullen, keurige levering!

Zit/sta bureau besteld, keurig geleverd en geïnstalleerd.

Vanaf het eerste telefonisch contact tot aan de levering wordt een goede service geboden, luisteren goed naar je vragen en denken met je mee en bieden een passende oplossing.

duidelijke en heldere communicatie. afspraken worden nagekomen.

Prima ervaring!

Gewoon en prima ervaring. Nette spullen voor een goede prijs, ook tweede hands!

Heldere communicatie en prima producten voor een eerlijke prijs

Een prettige showroom met dito mensen in een ongedwongen sfeer. Prima communicatie vanaf bestelling tot en met levering. Zeer aan te raden.

Met nalevering meer dan goed gemaakt!

Voor mijn garagebox heb ik gebruikte stellingen van Metalsistem besteld. Voor de levering op een ongebruikelijke locatie werd goed meegedacht en in minder dan een week werden ze door twee vriendelijke medewerkers afgeleverd. Omdat ik niet meteen alles heb opgesteld, ontdekte ik na 2 maanden dat er materialen ontbraken. Binnen 3 dagen werden deze toegestuurd plus een paar extra items! Goed opgelost, goede service en vriendelijk, een aanrader

Hele goede service en snelle levering!

Mijn kantoormeubelen zijn snel geleverd en netjes op locatie geïnstalleerd (zonder dat ik hierbij aanwezig hoefde te zijn). De communicatie met de medewerkers van het bedrijf is ook zeer aangenaam verlopen. Het is zeker aan te raden om bij MultiRatio uw kantoormeubelen te bestellen!

Degelijk produkt, heel snel geleverd, goede montage handleiding

Mooie zit sta tafel. Degelijk produkt. Super blij mee. Het enige smerje was de verwachte leveringstijd. Dat duurde een paar uurtjes langer dan verwacht. Maar was meer gebaseerd op een miscommunicatie.

Goede communicatie en uitstekend bureau

De communicatie betreffende de factuur en geplande levering was simpelweg duidelijk. Het bureau is een bijzonder goed product, erg tevreden over.

Mooie thuiswerkplek geleverd en gemonteerd

Onlangs heb ik een sta-zit bureau (Lineaflex MR Start) en bureaustoel gekocht (160x80cm, zwart frame is elektrisch hoogte verstelbaar). Vanmorgen rond 8.00 uur stonden de mensen van Multiratio voor mijn deur (2 hoog in een appartementencomplex) om het bureau en de bureaustoel te leveren en te monteren, keurig met mondkapje op en netjes rekening houdend met Covid-19 beperkingen. Ongeveer een half uur later stond mijn nieuwe werkplek op de gewenste plek. Onder het genot van een kop koffie kreeg ik nog even uitleg over het elektrisch verstelbare bureau en de memory- functies. Ik ben blij met mijn nieuwe werkplek, het ziet er zeer goed uit en de service was gewoon top, ga zo door!

Muli Ratio doet gewoon wat ze beloven

Binnen redelijk termijn geleverd na bestelling (rekening houdend met Covid-19) Chauffeur/monteur zeer correct - zag er goed gekleed (Pro-werkkleding) uit. Wat geleverd is, goed beschermd vervoert en geplaatst. Schoon en netjes gewerkt - met beleid ! Klasse !

Prachtig bureau gekocht bij een goed bedrijf!

Ik heb in verband met een thuiskantoor een nieuw zit-sta bureau (Lineaflex MRC zit-sta elektrisch 140x80cm zwart frame, zwart bureaublad) besteld bij MultiRatio. Hierbij had ik specifieke wensen voor een zit-sta bureau die door Anko, de verkoper, werden opgenomen en kreeg hiervoor een passende offerte. De levertijd van dit bureau was ongeveer 10-20 werkdagen door de aanpassingen. In combinatie met het bureau de kabel management set gekocht aangezien loshangende kabels een grote ergernis zijn. Bij levering op werkdag 23 (3 dagen later dan verwacht maar door vroegtijdige communicatie werd ik hierover geïnformeerd) kwam werd het bureau geleverd. Deze werd door de bezorgers in de lift gezet zoals ik had gevraagd en was de levering vlot en naar wens verlopen. De kabelmanagement set was al op het bureaublad geïnstalleerd wat mij een hoop moeite heeft bespaard. Het monteren was eenvoudig en binnen 3 kwartier voltooid, met een koffiepauze tussendoor. Al met al ben ik zeer tevreden met het proces van offerteaanvraag tot de levering en eigen montage!

Mooie producten, snelle levering

Prima advies in de showroom voor bureau en bureaustoel, mooie producten, snelle levering.

Goeie service!

Perfect, niets op aan te merken

Nette offerte gemaakt. Goed en snel geholpen.

duidelijke offerte, behulpzaam en een nette prijs

In 2015 is ons nieuwe kantoor ingericht met meubels van Multi Ratio. Daarmee zijn wij erg netjes geholpen. Reden om de uitbreiding in het kantoor weer bij Multi Ratio aan te schaffen. Erg vriendelijk en correct geholpen. Komen hun afspraken na.

Gewoon netjes en conform afspraken

Gewoon netjes en conform afspraken