Heel tevreden.

Tijdens de voorbereidingen van de verhuizing naar een tijdelijke locatie, bleek dat onze klantenservicebalie helaas niet mee kon. Via internet vonden we bij Multi Ratio een geschikt alternatief. Niet alleen de offerte werd snel verstuurd maar ook de levertijd en het leveren en monteren van het meubel, verliepen heel voorspoedig. We zijn hier erg mee geholpen.

Prettig

Aardige mannen die een goed uitleg gaven over de werking van de bureaus.

Goede service !

Zeker een aanrader

Houtstructuur is zeer mooi. Bedienpaneel met memory is gemakkelijk te bedienen. USB poort op bedienpaneel is een mooie meerwaarde aan functionaliteit. Minpuntje: Montage instructie is niet gemaakt voor deze specifieke bureau. Al bij al een hele goede bureau en ik zou deze aanraden.

Prima gebruikte stelling, vriendelijke deal

Ik vroeg een prijs voor een gebruikte stelling en kreeg een lagere prijs voor een uitgebreider (restanten-)pakket van diezelfde stelling. Uit het uitgebreide pakket onderdelen kon ik met gemak mijn gezochte stelling samenstellen en meer. Niet alle onderdelen waren van hetzelfde type (verschillende jaargangen/ vormen), maar er was genoeg om het bij één type te kunnen houden. Het luxeprobleem dat ik nu heb is dat ik van een berg materiaal weer af moet. De meegeleverde borgpennen werken niet en vallen er doorheen. Bij afhalen lag alles netjes ingebonden op pallets klaar. Hulp bij het opladen was geen probleem. Ik ben blij.

Goede service en duidelijk in communicatie

Snel en duidelijk in communicatie. Bestelde artikelen zijn netjes en met instructie geleverd.

Goed bereikbaar en prettig contact

Mooie stoelen, we zijn er erg blij mee.

Nette levering en mooie bureaus

Wij zijn erg blij met de geleverde bureaus. Bedankt!

Prima bedrijf alleen indien mogelijk sneller leveren en i.o.m klant

Prettig

Het contact verliep soepel en snel. Bij een volgende behoefte zullen we wederom contact opnemen met Multi Ratio :)

Top Werkbank

Gute und stabiele Werkbank. Einfach aufzubauen und in Betrieb zu nehmen. Leider etwas lange Lieferzeit.

Prima leveringen, tegen scherpe prijzen

duidelijke offertes, nakomen van afspraken, leveringen zoals besproken

Helemaal top

Prima service, snel contact.

Top communicatie komt afspraken na

Snelle levering en werkt volgens afspraak!

Goede producten en uitstekende service

Wij hebben al meerdere malen bij Multi Ratio kantoormeubilair besteld en altijd naar volle tevredenheid. De communicatie is prettig en duidelijk en de levering en plaatsing gaat ook altijd goed en vlot. Als ik dan toch een verbeterpunt moet noemen, is het dat er iets meer aandacht kan naar het adviseren en pro actief meedenken of iets een juiste keuze is voor de klant. Maar al met al een hele fijne partij om mee samen te werken.

Snelle levering en fijne medewerkers

We hebben onze buro's laten aanpassen met een nieuw onderstel (zit-sta). De offerte was zo geregeld en de levering en montage is erg snel en professioneel opgepakt door de mannen van Multiratio. Nette en behulpzame medewerkers, ik kan niet anders zeggen.

Snelle levering en mooie meubels

Met Multi Ratio hebben we een positieve ervaring, er zijn mooie meubels geleverd. Prima!

Goede service, goede communicatie.

Van bestelling tot plaatsing van de meubels een gestroomlijnd proces.

Een zeer tevreden klant

De service van Multi Ratio is altijd top!

Fijn bedrijf

Communicatie gaat heel soepel en vlot. Aflevering ook. Aardige jongens die de bureaus gelijk in elkaar zetten en duidelijke uitleg geven over hoe de bureaus werken. Een heel fijn bedrijf waar ik zeker de volgende keer weer zal bestellen.

Snelle service - snel antwoord op de mail

Fijn bedrijf om mee samen te werken, als je al eens in de showroom bent geweest. Je weet wat ze hebben.

Kwaliteitsvol en klantgericht.

Correct. Klantgerichte aanpak zowel in verkoop als service.

Prima Leverancier

Ook na tweede bestelling als particulier met levering in Belgïe stel ik vast dat MultiRatio een vertrouwbaar leverancier is met prima materiaal. Als tevreden klant mag ik dus ook deze leverancier zonder twijfel graag aanraden.

Prettig contact, snelle levering, goede prijs / kwaliteit verhouding

Prettig contact, snelle levering, goede prijs / kwaliteit verhouding

Top. netjes geleverd en in elkaar gezet

service is top