Prima prijs-kwaliteit verhouding

TOP SERVICE!!

Snel + zeer goede service en goede kwaliteit

Zeer tevreden met zit sta bureaus en service

9 zit sta bureau’s gekocht. Hoe geadviseerd en daarom extra kabelwet gekocht. Bij ons op kantoor van dBvision geleverd en gemonteerd. Prima service en netjes aangesloten en achtergelaten. Bedankt!

Fantastische service, groot aanbod & correct geprijsd

Helemaal top!

Uitstekende communicatie, service en levering.

Wij zijn zeer tevreden over het product, de communicatie, service en de levering! Zeker een adres om te onthouden.. Dank nogmaals!

Heel klantvriendelijk!! Denken goed mee.

Heel klantvriendelijk!! Denken goed mee.

fijn geholpen .

mannen met ervaring die meedenken , ik ben blij met mijn nieuwe verstelbare bureau.

Snelle service en levering

Afspraak snel gemaakt, offerte een dag later in huis, binnen twee weken geleverd en opgebouwd. Dit allemaal tegen een prima prijs.

Prima en snel geregeld.

Snel geholpen, juiste informatie en snel af kunnen halen

Super de puper

Goed meegedacht van Anko!

Professioneel en zonder zorgen

Multiratio heeft voor ons 16 stellingen verplaatst, via een onderaannemer. Vooraf duidelijke afspraken gemaakt, die zijn netjes nagekomen. Prettig in de omgang en flexibel omgegaan met de kleine verrassinkjes die je altijd wel hebt.

Erg tevreden

Goed contact en snelle opvolging. Erg tevreden

De mannen van Multi Ratio stonden zoals afgesproken 's morgens op tijd voor de deur. Bij ons was het echter niet helemaal goed gegaan waardoor de te vervangen bureaus nog vol en in elkaar stonden. Gelukkig waren we drie vrouw sterk en hebben we de bureaus redelijk snel uit elkaar en uit de verschillende kantoren gekregen. De heren gingen hun eigen gang door op een andere plek alvast zoveel mogelijk 'voorwerk' te doen zodat wij de kamers leeg konden maken. Als klap op de vuurpijl hebben ze ook nog eens voor ons de oude bureaus meegenomen. Kortom, echt top geregeld Multi Ratio!!

Uitstekende service, uitstekend product!

De MRC Pro: zeer stabiel, eenvoudige installatie en bediening. Zeer tevreden!

snel en duidelijk

Had met spoed stelling nodig, Dhr Peters heeft ons hierbij snel , vakkundig en op prettige wijze geholpen. Hij heeft zelfs geregeld dat we de stelling met een aanhanger van Multi Ratio de volgende ochtend al konden ophalen. Bij aankomst was zelfs de aanhanger al keurig geladen. Kortom prima geholpen en prima service kan niet anders zeggen.

Snelle levering en meedenkend in de oplossing.

Ik moest snel een werkplaats stoel hebben en bij Multi Ratio dachten ze met mij mee.

Top bedrijf

Zeer snelle service

Mooie showroom en snelle levering

Ik vond het belangrijk om de thuiswerkset in het echt te zien en uit te kunnen proberen. De showroom is heel uitgebreid. Daar de meubels uitgezocht en een week later thuis geleverd en gemonteerd. Een kleine beschadiging werd snel opgelost. Een tevreden klant!

Snelle levering, mooi materiaal

Snelle levering, mooi materiaal

Prettige samenwerking en vakkundige installatie

Prima met Remco samengewerkt en tot een passende oplossing gekomen. Stelling is volgens afspraak op tijd geleverd en geinstalleerd.

Snel geholpen

Nieuwe en bestaande stellingen besteld. Deze konden wij dezelfde dag nog ophalen. Vriendelijk en snel geholpen.

Amazing desk and service

Bought their Lineaflex MRC COMFORT sit-stand desk and must say that it's an amazing desk. Quiet engine (2 engines on comfort version) and tabletop is 1 cm thicker than the Bekant desk (the sitting version, but think the electrical one has the same tabletop) which makes a huge difference in sturdiness and feel. Havanna colour is awesome. Payment, communication/delivery and assembly were flawless. Highly recommend!.

Snel efficiënt correct en goed!

Last-minute magazijn werktafels nodig. Na contact met Remko, binnen 5 minuten factuur ontvangen en chauffeur onderweg gestuurd voor de pick-up. Top service en tevens goed materiaal, stevig en stabiel. Kortom gewoon goed. Zoals we bij SpoedTestCorona zeggen, kwaliteit wint altijd. Helemaal een bedrijf want bij onze snelheid past.

Erg tevreden!

Het bureau en blad zijn erg goed. Ook in sta-stand stevig, iets waar ik mij het meeste zorgen over maakte. Het blad is van goede kwaliteit en de handleiding voor installatie overzichtelijk. Op 22 augustus heb ik besteld. Multi ratio stuurde 25 augustus een bericht via WhatsApp met voorstel voor aflevering (28 augustus), gaf meteen nummer van chauffeur mee omdat het kantoor op die dag (zaterdag) gesloten was. Ze bezorgen met eigen wagen en chauffeur, die ook nog wat installatie tips meegaf. Mijn MRC Pro verstelt overigens automatisch als je een stand opgeslagen hebt, als in: kies voor 1 en het bureau past zich aan naar die stand. Je hoeft niet de 1 ingedrukt te houden of iets dergelijks. Er zijn 3 standen die opgeslagen worden. Al met al erg tevreden over service van Multi Ratio en kwaliteit van bureau!

Offerte aangevraagd voorstelling materialen. snel en vriendelijk geholpen. tevreden over het verloop.