Uitstekend!

Goede voorlichting bij aankoop, levering conform afspraak.

keurig geregeld

Snel telefonisch geholpen en geleverd.

Snelle en goede service

Allemaal top geregeld.

Klantenservice helpt goed, snelle levering en goede kwaliteit.

Top geregeld en goede prijs kwaliteit verhouding

Top geregeld en goede prijs kwaliteit verhouding

Uitstekende service, uitstekende bureaus

We zijn erg blij met de service en 6 bureaus die netjes zijn geleverd en gemonteerd.

Bureau en stoel in een keer geleverd zoals afgesproken. Goede communicatie over de levering. Zit sta bureau van zeer goede kwaliteit en makkelijk om in elkaar te zetten. Refurbished stoel ook van goede kwaliteit. Tip is wel om wat vuile plekken op het kunststof, zoals de wieltjes, te verwijderen voor aflevering. Heb het zelf nu met een sopje gedaan en is weer als nieuw.

Prima bureau en snel geleverd

Het contact was prima en alle afspraken zijn nagekomen. Ik zou zeker als ik nog iets nodig heb bij multi ratio kijken.

Meedenkend - correct - prijs/kwaliteit - *****

Eerste aankoop gedaan. De tweede en de daarop volgende bestelling worden hier ook gedaan. Fijn bedrijf om mee te werken

Gewoon goed geholpen en kwaliteit bureau

Kwamen onverwacht binnenlopen om eens te kijken naar een sta/zit bureau. Werden vriendelijk en deskundig te woord gestaan en indien ze het antwoord niet wist werd dit nagevraagd. Bureau advies en prijs gekregen per mail maar bij weggaan ook nog zeer leuke rondleiding door showroom met tweede leven meubelen gekregen. Gewoon prettig.

Snel en vriendelijk

Heel blij met mijn aankoop!

Alles naar wens verlopen.

Alles naar wens verlopen. Ook het montageteam heeft goed werk geleverd.

Snelle service, goede communicatie en top kwaliteit

Vriendelijk personeel, snelle service vanuit backoffice en planning en top kwaliteit bureau, heel erg blij mee!

Zeer behulpzaam en vlotte communicatie, goede kwaliteit bureau!

Zeer goed en snel geholpen bij juiste keuze bureau (per mail). Levering werd aangekondigd via Whatsapp = handig, en kon op zondag! Er ontbrak wel een onderdeel, maar dat werd zeer correct en snel nagestuurd, zonder discussie. Bureau zelf makkelijk te monteren. Heel tevreden dus!

Klant en servicegericht!

Erg goede ervaring met Multiratio. Levering van een vergadertafel waarvan we tijdens het project tot de conclusie kwamen dat deze constant in de weg zou staan werd zonder moeite weer mee terug genomen en nageleverd. Op dat soort momenten maak je als bedrijf gewoon het verschil.

Snelle reactie en actie, super flexibel

Bureau netjes gemonteerd, keurig geholpen

Bureau netjes gemonteerd, en keurig geholpen

Snelle levering en makkelijk contact

Fijn contact met het regelen van verzending en het factureren. Stoelen voldoen aan de verwachting. Snelle levering en alles top geregeld.

goede service

Ik ben door zowel Lisa Landman als de 2 mannen die het bureau en de stoel kwamen brengen goed geholpen. Vriendelijk, klantgericht en pragmatische/oplossingsgerichte benadering!

Afspraak is afspraak

snelle communicatie en komen afspraken goed na. 2e hands meubilair is meer dan keurige staat geleverd en gemonteerd

Leuke communicatie en goede service

Vanaf 1e moment van offerte aanvragen tot einde inhuizen en montage verliep alles vlekkeloos. Top!

Snel reactie op mijn mail en vraag, goede service en product snel geleverd

Vlotte en prettige service

Voor het plaatsen van de bestelling goed geïnformeerd, snelle levering.