Geweldige en snelle service

Ik ben zeer tevreden de service, ik werd vriendelijk en beleefd ontvangen toen ik in de winkel was. Later kwam een medewerker, die mij online al eerder had geholpen met wat vragen, naar me toe om mij persoonlijk te woord te staan en te helpen. Zij heeft me uitgebreid geïnformeerd over de diverse functies van de zit-sta bureaus en de verschillen tussen de modellen. Al met al een prettige ervaring en zeker een aanbeveling.

Deskundig en betrokken.

Paul Schalks van Multiratio gaf prima adviezen. Afspraken werden nagekomen (met name over de leverdatum). Ook de nazorg was goed (kleine onvolkomenheden werden snel gefixt). Prima!

prima service

keurig gebeld dat er oponthoud onderweg was, mooi op tijd, netjes neergezet na installatie van buro.

Super tevreden

Wij zijn super geholpen bij het bestellen van de bureaus. Bij alle stappen van het proces (van het opmaken van de offertes, het bestellen en de levering en montage) zijn wij vriendelijk en deskundig bijgestaan. De communicatie is super verlopen.

Prima service, ook in Almere

Deskundig advies en prima bezorging tegen een goede prijs.

Op tijd, goed afgesproken en topstoelen

Snel reageren en afspraken nakomen

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Degelijke scheidingswand.

1 minpunt: stabiliteit: gevaar van omver kantelen bij verijden van de wand.

Het team van multiratio denkt mee over alle aspecten. Van aankoopmoment tot levering is de communicatie helder en worden afspraken nagekomen. De levering voor beide bedrijfspanden gebeurde snel en we werden ontzorgt bij het weghalen van het oude meubilair. Kortom, top service en scherpe prijzen.

Direct contact en uitstekende service.

zeer prettig

Zeer prettig en deskundig geholpen door verkoper Remco Peters. Momenteel zitten we op een hele fijne nieuwe bank gekocht bij en geleverd door Multi Ratio.

Bij aankoop goede voorlichting, en aflevering gekochte kast in 1 woord fantastisch.

Geweldige service

No-nonsense service en afhandeling.

Snel en accuraat geholpen, alles v.w.b de bestelde artikelen binnen no-time duidelijk per mail ontvangen en afgehandeld.

Fijn bureau; top geadviseerd en breng/zet op de plaats service!

Ik heb van Remco zijn overtuigende aanbevelingen gebruik gemaakt. Een prachtig elektrisch hoog/laag bureau gekocht. Deze werd bij mij thuis afgeleverd én op het kantoortje op de eerste verdieping geplaatst. Fijne service van de bezorgers van MultiRatio!

Topservice!

Goed advies en kwalitatief goede producten!

Top service!

Super geholpen door Ton Cornielje en zijn team. Na de eerste bestelling alweer een tweede bestelling aan het plannen! :)

Snelle service, prettige communicatie!

Kwaliteit, snelle service en prettige communicatie kenmerken Multiratio!

Zeer tevreden, goede prijs snelle afhandeling

Zeer tevreden, goede prijs snelle afhandeling

Fijne partner voor logistieke oplossingen. Korte lijntjes, en goede service.

Gewoon ouderwetse TOP dienstverlening

Het zal vast komen door de tijd. Maar. Even dit. Multiratio is nog zo'n bedrijf waar men de klant voorop zet. Luistert naar de wensen die bespreekt en tegemoet komt met eventuele alternatieven. Vervolgens kan een keuze gemaakt voor de beste optie en de beste levercondities. Tot tweemaal nu van hun diensten gebruik gemaakt. Tot meer dan grote tevredenheid. Afspraak is afspraak, vragen worden direct beantwoord met grote kennis van zaken. Leveringen worden tot op de laatste minuut voorspeld en gecommuniceerd met de klant. Ik zou graag zien dat andere bedrijven voorbeeld nemen aan Multiratio op dit vlak. Meer dan lof voor een (ik zei het al) ouderwetse wijze van dienstverlening. Heb je wensen op kantoor gebied neem Multiratio in de arm en je kunt niet misgrijpen. Mijn compliment aan een bedrijf dat de klant en het product voorop stelt.

Wederom perfect geholpen en verlopen!

Goede hulp bij verkoop, vlotte levering en nette prijskwaliteit verhouding.

Vriendelijk, snel en vakkundig bedrijf met goede prijzen.

Vriendelijke verkoper heeft mij geholpen met het vervangen van mijn bureaublad en zijn collega installateurs hebben hele nette werk geleverd! Ik vond het mooi hoe de monteur op de milimeter nauwkeurig bezig was om mijn inbouwstekkerdoos te plaatsen.

Goede en snelle service

Na te hebben besteld kon er snel geleverd worden. En er werd helemaal afgestemd op onze wensen. Super!

Snelle en goede levering

Multiratio heeft een klantenservice die altijd paraat staat. Wij zijn erg tevreden