Fijne partner voor logistieke oplossingen. Korte lijntjes, en goede service.

Gewoon ouderwetse TOP dienstverlening

Het zal vast komen door de tijd. Maar. Even dit. Multiratio is nog zo'n bedrijf waar men de klant voorop zet. Luistert naar de wensen die bespreekt en tegemoet komt met eventuele alternatieven. Vervolgens kan een keuze gemaakt voor de beste optie en de beste levercondities. Tot tweemaal nu van hun diensten gebruik gemaakt. Tot meer dan grote tevredenheid. Afspraak is afspraak, vragen worden direct beantwoord met grote kennis van zaken. Leveringen worden tot op de laatste minuut voorspeld en gecommuniceerd met de klant. Ik zou graag zien dat andere bedrijven voorbeeld nemen aan Multiratio op dit vlak. Meer dan lof voor een (ik zei het al) ouderwetse wijze van dienstverlening. Heb je wensen op kantoor gebied neem Multiratio in de arm en je kunt niet misgrijpen. Mijn compliment aan een bedrijf dat de klant en het product voorop stelt.

Wederom perfect geholpen en verlopen!

Goede hulp bij verkoop, vlotte levering en nette prijskwaliteit verhouding.

Vriendelijk, snel en vakkundig bedrijf met goede prijzen.

Vriendelijke verkoper heeft mij geholpen met het vervangen van mijn bureaublad en zijn collega installateurs hebben hele nette werk geleverd! Ik vond het mooi hoe de monteur op de milimeter nauwkeurig bezig was om mijn inbouwstekkerdoos te plaatsen.

Goede en snelle service

Na te hebben besteld kon er snel geleverd worden. En er werd helemaal afgestemd op onze wensen. Super!

Snelle en goede levering

Multiratio heeft een klantenservice die altijd paraat staat. Wij zijn erg tevreden

Ik schakel altijd direct met Ton van Multiratio als ik intern iemand hoor over de behoefte van een bureaustoel, kast, bureau, etc. Het is gewoon de eerste naam die me te binnen schiet. Superfijn contact, al sinds jaar en dag!

zeer prettige samenwerking en communicatie

Goede service en zeer klantvriendelijk. Kwaliteit van de geleverde goederen is perfect

gewoon goed

goed bedrijf, eerlijke en aardige mensen, goede prijzen en denken met je mee.

perfecte telefonische hulp

Belde voor advies en na 3 min en wat voorbeelden op de app te hebben ontvangen, een keus gemaakt. na 5 min werd ik gebeld voor de gegevens, en kreeg ik netjes de bevestiging op de mail zoals ik had besproken. de levering volgende enige dagen later. Inmiddels de kast in gebruik en bevalt goed.

Uitstekende service!

Een snelle levering en een fijn contact. Ze denken met je mee. Tevens weten zij welke producten wij eerder hebben besteld zodat we makkelijker kunnen bestellen. Simpel weg, fijne mensen om mee te werken en een snelle service. Bedankt. at.groep.

Snel geregeld

Ik zocht een refurbished bureaustoel. Alle bureaustoelen stonden bij elkaar en kon ze zo gemakkelijk testen en vergelijken. Heel fijn! Daarna ging alles heel snel; planning, betaling en levering. ik ben ontzettend blij met de aankoop en het verloop van het traject!

Bartafels

Onze ervaring met multi ratio is uitstekend. Je krijgt vooraf netjes te weten wanneer ze langskomen per mail of app. Naderhand volgt het factuur voor je administratie en ook prettig, ze zijn behulpzaam en vriendelijk.

Mooi en comfortabel meubilair.

good deal for good quality

good deal for good quality

Prima artikelen

Prima artikelen op tijd geleverd. Goede service.

Betrouwbare partij

Bestellen gaan gemakkelijk en snel - offerte per mail en opdacht per mail. Monteurs netjes Helaas werkte 1 onderstel niet goed, dit is binnen een paar weken opgelost.

Fijne service!

Makkelijk qua contact, snelle levering en fijne service. Een aanrader!

Duidelijk, snel, goed geprijsd

In een korte mail uitgelegd wat ik precies nodig had en ze hebben mij binnen een dag een goed voorstel gedaan. super tevreden, snelle levering en de prijs was goed, heb bij meer partijen een aanvraag gedaan en Multi Ratio was de goedkoopste.

Goed materiaal en goed gecommuniceerd. Kom zeker terug.

Snel en duidelijk en prijzen naar waarde.

snelle service,helder en duidelijk in prijs

goed meubilair en netjes geleverd en gemonteerd door vakkundig personeel.

Betaalbare producten van goed kwaliteit en perfecte service

Ik denk met die ene zin alle aspecten van tevredenheid genoemd te hebben.

alles prima verlopen!

Prettig contact en snelle levering

Prettig contact en snelle levering

Snelle levering, en prettig contact

mijn contact met de verkoper verliep snel en prettig, de geleverde producten zijn van goede kwaliteit. al met al een prettige samenwerking en goede producten

Plakhorstweg 46 7008 AT Doetinchem