Uitstekend service

Promt. und schnell

Die Lieferung nach Luxembourg der bestellten Ware war sehr schnell. schneller wie manches aus Deutschland. Preise find ich soweit in Ordnung. Emails werden schnell beantwortet. TOP

Toppers

Goed en een goede prijs

Het juiste product en voor een goede prijs.

???

Tot op heden nog niets ontvangen, dus ik ben nog steeds aan het wachten.

nvt

nvt

snel geleverd

vriendelijke bezorging

Prima online winkel

Prima aanbod, snelle levering en redelijke prijzen.

supper

snele levering

Service is super!

Erg vriendelijke mensen die bereid zijn ver te gaan voor hun klant. Bestelling is soepel verlopen en door het deskundige advies heb ik de juiste producten kunnen vinden!

Makkelijke shop

Goed en snelle service

bindkoppelingen passen prima.

Super service!

Product nooit ontvangen, waardeloze bezorgdiensten.

Tot nu toe slecht. Is geld terug een optie?

Een klein logistiek probleempje kan gebeuren en gebeurde ook bij mij. De voortreffelijke manier waarop snel en zonder gezeur een oplossing werd geboden is geweldig.

duidelijke website

mijn eerste keren dat ik bij binnenvaart heb besteld en ik heb het als prima ervaren.

Slechte levering en zeer onvriendelijk

Een order geplaatst en bij levering bleken dit niet de juiste producten te zijn, hierdoor liep onze vakantie vertraging op. Telefonisch contact gehad en zeer onvriendelijk te woord gestaan door Dave. Hij gaf direct aan dat hij geen zin en tijd had voor een discussie, en gooide direct de hoorn erop. Verdere communicatie verliep via de mail.

snel en korrect

doet niet wat schriftelijk bevestigd is

dinsdag besteld en betaald, zou die dag verzonden worden, woensdag om track en trace gevraagd omdat ik nog niets vernomen had, donderdag om 14.00 uur wordt gemeld dat per DHL verzonden wordt.

perfect

niks op aan te merken. gewoon goed

Stickers

Zeer snel geleverd.

Super geholpen

Het lukte me ij eerste instantie niet om te bestellen. Maar super geholpen. En uiteindelijk gelukkig gelukt.

zeer goed

heel goed