Een verschrikkelijke tegenvaller.

Op 6 April 2020 heb ik een cirkelzaagmachine gekocht uit de showroom omdat de machine niet op voorwas, en het kon wel 2 maanden duren voordat hij geleverd kon worden. Het showroom model was heel belabberd in elkaar gezet, na een dag sleutelen was het dan zover. Het zaagblad slingerden, de rail van de langsgeleider was beschadigd en het glaasje zat niet in de langsgeleider, ook kon ik het spouw mes niet in één lijn krijgen met het zaagblad. Het was gewoon een waardeloze machine. Na wat mailen en bellen werd de machine na één opgehaald voor reparatie. Na 14 dagen nogmaals bellen en toen was ik het wel zat, op 25 mei heb ik de koop ontbonden met medewerking van consuwijzer. Maar ik heb wel 1 maand op mijn centen zitten wachten, voor de rest geen sorry of excuses dat kon er schijnbaar niet vanaf. Een beetje onbeschoft.

• Beschrijf uw ervaring over het product Waardeloos
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Beste, Het spijt ons dat u zo een nare ervaring hebt ondervonden. Bedankt voor uw review alleen zo kunnen wij onze services blijven verbeteren en opvolgen. Een terugbetaling verloopt altijd volgens een procedure => - Aanmaak service dossier na contact met onze dienst na verkoop dienst. - Artikel komt terug naar ons magazijn - Controle op het artikel - Terugbetalingsaanvraag naar boekhoudingsafdeling - Hierna komt uw betaling op uw rekening VDH is onderdeel van een groep, waar meerdere firma's bij aangesloten zijn, waardoor een vertraging groter kan worden dan voorzien. Hierdoor is er een mogelijkheid uw vertraging die u opliep te verklaren. Maar de periode die u aangeeft is lang. Waarvoor onze oprechte excuses. Het VDH Team.

waardeloos met terug betalen van geld

• Zou u het product aanbevelen? Nee

Beste, Wegens een interne communicatie fout, liep uw terugbetaling een onvoorziene vertraging op. Onze excuses voor het ongemak. Uw betaling kunt u binnen de 48 u op uw rekening verwachten. Met vriendelijke groet, VDH gereedschappen en machines BV team

Zit nog op m'n spullen te wachten

Zijn onbereikbaar op mail en telefoon wordt niet gereageerd, wacht al 3 weken op een simpel hulpstukken voor m'n afzuiger

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Beste Robin Eugene, Het spijt ons dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Er liep duidelijk het één en ander fout bij uw bestelling. U bestelde een artikel die op bestelling wordt geleverd. Gezien de huidige COVID-19 liep die bestelling zoals vele bestellingen een vertraging op + waren er reeds klanten voor u in de wachtrij op het artikel. Wij werkten onder andere met een minimale bezetting, waardoor niet alles even vanzelfsprekend verliep zoals voordien. Echter het niet bereikbaar zijn via mail en telefoon is een andere omstandigheid. De wet van Murphy was van kracht. Wij zaten een tijdje terug met een extern internetprobleem. Waardoor onze mails en telefoons niet functionerende zoals het hoorde. Gelukkig is dit nu van de baan. Hopelijk heeft u ondertussen uw materiaal ontvangen en een niet al te negatieve herinnering aan uw aankoop bij ons. Onze excuses alvast voor het ongemak. Het VDH team

snelle levering in perfecte staat

Woensdag avond bestelling geplaatst, vrijdag middag ontvangen. Netjes verpakt en in goede staat.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

geweldige service

Eindelijk een bedrijf met vakkennis en ervaring, deze mensen weten waar ze het over hebben, en zijn zeer behulpzaam, denken met je mee, en lossen het op

Niet reageren op emails

Ik heb achtereenvolgende jaren per email een onderdeel voor een figuurzaagmachine proberen te bestellen. Er wordt gewoon niet gereageerd op mijn emails. Probleem is dat het betreffende onderdeel waarschijnlijk alleen bij hen kan worden besteld. Waarschijnlijk is de door mij gewenste bestelling zo weinig interressant dat het niet de moeite waard is om er tijd aan te besteden. Ik heb er maar één woord voor : "onbeschoft".

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In het kort: incompetente idioten en leugenaars. Ik bestel een slijpmachine voor mijn werkplaats. Deze wordt vervolgens geleverd op het factuuradres i.p.v. het afleveradres, dus ik kan dat ding door het halve land zeulen. Eenmaal in mijn werkplaats bekijk ik het apparaat en blijkt dat deze 18 mm assen heeft i.p.v. de 32 mm waar overduidelijk mee op de website geadverteerd wordt. Ik stuur een e-mail met een klacht en wordt even later gebeld door een verkopertje van het bedrijf om het probleem te 'verhelpen'. Deze komt erg intimiderend over en verklaard mij praktisch voor gek dat ik 32 mm assen verwacht voor het kaliber machine. Conclusie: ze kunnen bestellingen niet naar het juiste adres sturen en liegen de boel voor. Ik raad aan nooit bij dit bedrijf te bestellen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

The service to deliver a heavy machine to a private house with time constraint has been incredible. They kept me informed and I've been able to interact quickly with the right person over the phone or by mail. I'll be a futur customer. Tx again.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb in 2018 een draaibank gekocht. Daarna wilde ik nog graag een lauw bijkopen die niet voorradig was. 4 keer gebeld met het verzoek terug te bellen als de klauw binnen was. Telkens kreeg ik te horen dat de klauw binnen 4 weken leverbaar was. Ik ben nooit teruggebeld. Nu heb ik een storing. 2 mailtjes gestuurd. Het zal niemand verbazen dat ik hier ook geen reactie op heb gehad.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ledlamp IP67 gekocht wat spatwaterdicht moet zijn. Als snel kortsluiting, Chineese rommel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede site. Gezien dat VDH al langer bestaat, spreekt dit voor zich.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Veel keuze en goede webwinkel

Levertijd !!! en communicatie . Geen antwoord op vraag via mail , ik zeg altijd doen .

• Snelheid/Levertijd

Beste heer Ruud, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons dat uw bestelling niet snel afgeleverd werd maar op dit moment zijn wij aan het invoeren van nieuwe systeem (automatisering van ons magazijn) en helaas niet alles gaat zoals het zou moeten gaan. Nogmaals excuses voor het ongemak. VDH Team.

Pluspunten

Eerlijke en vakkundige voorlichting. Goede communicatie.

Zou prettig zijn als er meer toebehoren in huis zijn voor een completer aanbod.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prijs/kwaliteit zeer goed. Onwaarschijnlijk assortiment. En niet onbelangrijk; altijd prettig zakendoen met VDH

gebruiksaanwijzingen in het Nederlands

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Als iets niet goed is gegaan wordt dat in overleg snel en voor de klant niet nadelig opgelost.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk en zeer goed onderbouwd advies. Mensen waar je iets aan hebt als het gaat om meedenken en oplossingen zoeken!!

De website is erg langzaam.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snel reageren en uitleveren

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Professioneel

Misschien ideal betaling waardoor de levering mogelijk nog sneller kan

Over VDH machines en gereedschappen BV

VDH Machines is dé specialist in metaal- en houtbewerkingsmachines, gereedschappen en toebehoren. VDH machines en gereedschappen BV bestaat al meer dan 30 jaar en staat bekend om zijn kwaliteitsvolle producten, ervaring, specialistische kennis en klantgerichte aanpak. We zijn er trots op dat we in die tijd meer dan duizenden klanten naar volle tevredenheid hebben geholpen. Samen met ons brede assortiment aan kwaliteitsmerken en onze gedreven kennis, helpen we de professional en hobbyist iedere dag bij elk type klus. Wij hechten bijzonder groot belang aan hoge kwaliteitseisen van onze machines en toebehoren. We werken hard om de keuze van ons assortiment continu te optimaliseren. Een belangrijk punt hierbij is de keuze van de fabrikanten en leveranciers. Hierbij zijn kwaliteit, duurzaamheid, precisie en prijsstabiliteit belangrijke criteria voor ons.