Lange levertijd

Erg lang moeten wachten en bij het checken werd genoemd dat de voorraad niet klopte en alsnog snel zou worden gestuurd

• Welk product kocht u? Lamp

Prima Draaibankje Vario 200x300 OptiTurn TU2004V

Het zier er professioneel uit met een bed met twee prisma bedgeleiding wat ik eigenlijk zocht voor een draaibankje. Eigenlijk een kleine versie van een grote draaibank.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Prima, goed na te stellen qua speling.
  • Welk product kocht u? Draaibank Vario 200x300 OptiTurn TU2004V

Zeer slecht communicatie

Bij het bestellen en betalen weten ze de weg, maar verdere communicatie bij naleveren is ver te zoeken. Je wordt op geen enkele manier op de hoogte gehouden van naleveringen. Pas na meerdere malen een e-mail gestuurd te hebben eindelijk antwoord. Maar nog steeds geen levertijd bekend na 2 maanden. En ook geen andere oplossing aangeboden gekregen. Zeer teleurgesteld

• Beschrijf uw ervaring over het product Nog niet geleverd
  • Zou u het product aanbevelen? Nee
  • Welk product kocht u? Vaste bril die nog steeds niet geleverd is

Wat vervelend dat wij u niet naar genoegen hebben kunnen informeren, volgens ons systeem is er op iedere binnengekomen email van u binnen twee werkdagen gereageerd door onze medewerkers. Het artikel waar u en wij op wachten betreft één nalevering van een totaalbestelling, die u naar alle tevredenheid van ons heeft ontvangen. Voor de nalevering is geen alternatief voor aan te bieden en is hier geen oplossing voor te bedenken, zoals iedereen inmiddels weet heeft de Covid19 crisis grote leveringsproblemen veroorzaakt en zijn hierdoor, ook voor ons, onduidelijkheden ontstaan wanneer artikelen binnenkomen. Het spreekt voor zich dat als wij het betreffende artikel hebben ontvangen wij u hiervan op de hoogte zullen brengen en dit per omgaand aan u zullen toezenden. Team VDH

Snel geregeld, duidelijke communicatie en alles was in orde

Bestellen ging makkelijk, ik had een heel rijtje frezen en zagen besteld. Was netjes verpakt en volgens plan geleverd. Prima dus.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Prima frezen voor weinig geld
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
  • Welk product kocht u? frezen en zaagfreesjes

Niet klantgericht

Slecht

• Zou u het product aanbevelen? Ja
  • Welk product kocht u? Zie pakbon, veel.

Vakkundig

Overzichtelijke webpagina Goede communicatie bij bestelling Prijzig

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Vakkennis vereist bij gebruik Veiligheidsuitrusting zeer goed kolombuis 73 mm mag zwaarder
  • Welk product kocht u? OptiDrill DQ25 230V PAC

Heel snel en compleet geleverd

• Welk product kocht u? Olie pomp

nice...

endurable...

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product ...
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
  • Welk product kocht u? vertex

Fijne service en snelle levering!

• Welk product kocht u? Draaibank

correcte service

Heb een boor/frees machine aangeschaft van bijna 2000 euro. Toch spannend omdat ik niet bekend was met VDH. Maar alles coorect geregeld. In overleg met VDH ook de afleverdatum kunnen bepalen. Ook compliment voor de bezorger, erg behulpzaam!

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Nog niet geïnstalleerd maar ziet er erg goed uit!
  • Welk product kocht u? Boorfreesmachine Opti MH20

Een goede aanschaf voor jarenlang draaiplezier!

Prima geholpen, ook voldoende info op de website te vinden. Keurig netjes afgeleverd. Ik ben hier heel tevreden over.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Een prima draaibank voor de klusjes fie ik wil doen! Lekker compact en toch de mogelijkheden van een professionele grote draaimachine.
  • Welk product kocht u? DRAAIBANK VARIO 200X300 OPTITURN TU2004V

Super snelle levering

Op vrijdag kolomboormachine besteld en dinsdag middag geleverd. Goede website zeer overzichtelijk en aangenaam in gebruik.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Daar ik weinig plaats heb besloot ik een kleine kolomboormachine aan te schaffen. Ik heb goede reviews gelezen van Optimum dus de Optidrill DQ 14 werd het. De voet v/d machine is adequaat, de de boormachine is heel goed zeer weinig speling maar de as waar mee de machine op de voet staat is van bedenkelijke kwaliteit diameter 46mm maar wanddikte 1,2mm als je boort zie je de machine buigen. Ik had voordien een topcraft in gebruik en die heeft precies dezelfde as. Voor de prijs die ik betaald heb had ik toch beter verwacht. .
  • Welk product kocht u? OPTIDRILL DQ14

Verkeerd onderdeel opgestuurd gekregen. Niemand bereikbaar..

Bestel een machine waterpas. Factuur klopt adres van het pskket klopt. Wat krijg ik, een CO2 lastoorts. Niemand berekbaar.

• Welk product kocht u? Machine waterpas

Excellente transaction

Je suis très content de cet achat. La machine est super. Elle a l'air robuste et de bonne fabrication. la livraison sur mini palette à été super rapide et l'emballage à été soigné. Merci à VDH Machines pour la communication et la rapidité du traitement de la commande. Cordialement et bonne année 2022.

• Très bonne machine
  • Oui
  • Plieuse HSBM305HS

Snel geleverd en tegen schappelijke verzendkosten

De aanschafprijs voor dit filter was bijna net zo hoog als de hele unit zelf, maar voor een goede stofafzuiging een prima investering. De kwaliteit van het filer is uitstekend en duidelijk geen wegwerpartikel.

• Beschrijf uw ervaring over het product Kwalitatief uitstekend
  • Welk product kocht u? Luchtfilter voor afzuiging

goed en mooi op tijd

goed geholpen door de vervoerder. De machine netjes binnen gezet.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product moet deze nog proberen
  • Welk product kocht u? Draaibank

Goed bereikbaar!

Hier kun je gelukkig wel telefonisch contact mee opnemen. Dat is voor mij de reden dat ik hier gekocht heb.

• Welk product kocht u? Heater

zeer snelle levering bestelde was precies mijn wens

alles naar wens

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product werkt goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja
  • Welk product kocht u? draaibeitel

Een vriendelijke en vakkundig contact.

In het overleg met een medewerker liepen wij de optie door die voor mij het beste was. Het gebeurde op een prettige en vriendelijke manier. De medewerker was deskundig om mij een goed advies te geven. Meerdere vragen per mail werd snel en adequaat beantwoord. Een zeer professioneel bedrijf die ik zeker iedereen kan aanbevelen.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Een hoogwaardig en nauwkeurig werkende kolomboormachine.
  • Welk product kocht u? radiaalkolomboormachine RB6T

zeer slechte ervaring

mijn bestelde magneetstandaard vmb-106h werkt gewoon niet ,hangt alleen vol olie en mijn bestelde 3 batterijen 1.5v lr44 waren er zelfs gewoon niet bij.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product slecht
  • Welk product kocht u? magneetstandaard vmb-106h

Professioneel

Duidelijk, accuraat en efficiënt

• Welk product kocht u? Opsteekfreesdoorn

Ik verlies niet langer tijd!

• Welk product kocht u? PTA1209HV

zeer teleurstellend

bouwdroger als 2de kans besteld. leveren zou binnen 2 tot 5 werkdagen zijn. Omdat ik in het rampgebied woon heb ik dit maar meteen gedaan. Na diverse telefoontjes werdt deze pas na 2 weken geleverd!. Ik was er vanuit gegaan dat een 2e kansje een apparaat wat met lichte schade of teruggestuurd omdat hij niet beviel. bij levering zat geen bedieningshandleiding ( ook handig als al je geen internet meer hebt. Dus toen maar een link gekregen en toen ik daar uiteindelijk weer het apparaat kon bedienen bleek dat deze al 1600 uur gedraaid had. Nou dan had ik beter iets kunnen bijleggen en een geheel nieuwe bij toolmax kunnen kopen Al met al dus zeer teleurstellend

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product te veel draaiuren
  • Zou u het product aanbevelen? Nee
  • Welk product kocht u? bouwdroger

Goede service en deskundig

Ik wou niet alleen op de webshop mijn keuze baseren, dus na een afspraak in de showroom goed te woord gestaan , ik kreeg goed antwoord op al mijn vragen , en mijn draaibank is keurig volgens afspraak geleverd.

• Beschrijf uw ervaring over het product Optimum th3309
  • Welk product kocht u? Optimum th3309

Houd zich niet aan de wet

Na levering machineklem bleek deze te groot voor mijn machine. Daarop gebeld met VDH of ik de klem terug kon brengen (ipv per post wegens het hoge gewicht). Dat kon, maar niet meer de zelfde dag ivm drukte. Daarop de week erop naar VDH gereden, deur op slot. Na even rammelen werd de deur geopend, met de boodschap dat ze enkel op afspraak werken (waarom dan de openingstijden op de website?) en werd mij beloofd dat ik de zelfde dag een credit factuur zou ontvangen. Dit gebeurde niet, de week erop zelf opnieuw contact gezocht en de credit factuur ontvangen. Aangezien ik gebruik heb gemaakt van mijn herroepingsrecht op de gehele order, dient VDH ook de oorspronkelijke verzendkosten terug te betalen (dit is wettelijk zo bepaald). Echter meent VDH boven de wet te staan en vind het niet nodig deze kosten terug te betalen. Per email wordt geschermd met de algemene voorwaarden (waar dit niet in vermeld staat), dat het mijn fout is dat de klem niet past (hallo? herroepingsrecht is van toepassing ongeacht reden), etc, etc. Na enkele mails reageert deze toko niet meer. Ik was van plan om na restitutie een nieuwe klem te bestellen en had ook interesse in een lintzaag, maar ik geef mn centen wel aan een andere, eerlijke, ondernemer....

Over VDH machines en gereedschappen BV

VDH Machines is dé specialist in metaal- en houtbewerkingsmachines, gereedschappen en toebehoren. VDH machines en gereedschappen BV bestaat al meer dan 30 jaar en staat bekend om zijn kwaliteitsvolle producten, ervaring, specialistische kennis en klantgerichte aanpak. We zijn er trots op dat we in die tijd meer dan duizenden klanten naar volle tevredenheid hebben geholpen. Samen met ons brede assortiment aan kwaliteitsmerken en onze gedreven kennis, helpen we de professional en hobbyist iedere dag bij elk type klus. Wij hechten bijzonder groot belang aan hoge kwaliteitseisen van onze machines en toebehoren. We werken hard om de keuze van ons assortiment continu te optimaliseren. Een belangrijk punt hierbij is de keuze van de fabrikanten en leveranciers. Hierbij zijn kwaliteit, duurzaamheid, precisie en prijsstabiliteit belangrijke criteria voor ons.