Snelle nette levering.

Mooi product, snelle verzending

Veel keuze in producten en volgende dag in huis. Super tevreden.

Snel, accuraat en niet duur….

Een agenda besteld die moeilijk te vinden was op internet maar die Blokshop te koop stond. Binnen twee dagen had ik hem al in huis. Keurig ingepakt. Weer iemand blij kunnen maken…. :-))

Bestelling was snel geleverd en via track and tracé kon ik de bestelling volgen. Heel blij mee.

Ik belde voor een urn onze hond zou die dag ingeslapen worden en ik was op zoek naar een urn die de volgende dag geleverd kon worden. Vriendelijk te woord gestaan meedenkend en alles is gelijk in orde gemaakt toen ik de bestelling op de website plaatste. Volgende dag netjes en goed verpakt geleverd echt een aanrader!

Snelle levering. Lage prijs.

Snelle levering, tegen een lage prijs.

Aanrader

Eerst mijn order over het hoofd gezien maar na een belletje een vlotte levering op de volgende dag.

Ben blij dat er een blokshop is !

Snelle levering volgens afspraak tegen prima prijs. Bij afhalen in winkel prima geholpen.

Verkeerde afgiftepunt

Mijn pakket zou door post.nl worden bezorgd. Maar dat is zonder overleg DHL geworden, en DHL heeft het pakket 35 min rijden van ons huis bezorgd! DHL is de laatste tijd heel slecht met bezorgingen, anders had ik het zelf wel opgehaald. Pakket word nu waarschijnlijk teruggestuurd, en je kan al raden wie dan voor de kosten zal opdraaien.

Beste Marthin, Ik heb u een nieuwe bestelling nageleverd. Ik ben benieuwd of u de nalevering al heeft ontvangen? Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, Joop de Blok

Heb nog nooit meegemaakt dat klantenservice zo goed zou kunnen zijn.. ben zo blij met de communicatie, het geduld en het eindresultaat. Heel veel dank !

Agenda

Ive bought my year agenda for last 3 years ,good quality and great service

Elk jaar weer een positieve ervaring

Elke bestelling eindigt in een snelle goede levering. Ik zeg maar zo: Geen gemok bij een bestelling bij Joop de Blok

Vriendelijke snelle service

Na een prettig telefoongesprek werd de maankalender binnen paar dagen bezorgd.

Prima , vlotte afhandeling

Fijne kalenders

Elk jaar bestel ik bij Blokshop mijn weekkalender omdat die zo mooi en praktisch zijn. Vooral de aangehechte pen vind ik fijn. De bezorging gaat altijd vlot en probleemloos.

GOED EN GOEDKOOP

Ik heb 2 hele mooie natuur wandkalenders gekocht en een aantal bureaukalenders. Het was voor mij, WAOer, altijd heel moeilijk om mooie en betaalbare agenda's en kalenders te vinden. Dat heb ik nu gevonden bij BLOKSHOP. Bestellen en levering gingen ook heel goed

Geweldige website

Heel overzichtelijk, veel keus, prima geprijsd en snelle levering. Ook telefonisch snelle reactie en hulp. Aanrader!

Alles prima geregeld

Prima informatie

Ik bestel al enkele jaren hier mijn kalenders.

Uitstekende en correcte service tegen een betaalbare prijs

Mijn bestelling kon door drukte pas wat later worden uitgevoerd. Als compensatie kreeg ik een grote reep chocolade meegeleverd.

Goed opgelost

Na mijn onderstaande review nam Blokshop contact met mij op. Er werd aangegeven dat ze het heel vervelend vonden hoe het verlopen is! En dat ook zij afhankelijk zijn vd bezorging van PostNL. Het contact met Blokshop was zeer prettig en ze waren heel hulpvaardig, netjes en beleefd.Ze boden mij hun excuses aan, en ik kreeg 2 gratis maandkalenders '24. Deze kon ik helaas niet meer kwijt. Ipv de jaarkalenders vroeg ik of ik miss 2 scheurkalenders zou kunnen krijgen: Dit was geen probleem! Vandaag de bestelling ontvangen, en er zater geen 2 maar zelfs 3 kalenders (!) én een Milka chocoladereep! Die ben ik nu aan het opeten. Dankjewel

altijd wat ik graag hebben wil :-)

Ruime keuze in de agenda die ik zoek. Snelle reactie en keurig afgehandeld. Prima service.

Erg goed

Ik vind een uitstekend kalender

Niets aan toe te voegen

Goed ontvangen

Fijne agenda.

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!