Vlotte verzending en alles in orde. Aanrader!

Ik had een weekkalender en een zakagenda besteld. Ik ben erg tevreden met de artikelen en de wijze waarop een en ander is afgehandeld. Zeker een aanrader!

Beste Manuel, Dank voor uw reactie en uw beoordeling. U heeft gelijk, het is wat verwarrend. Er worden door ons nog steeds de mogelijkheid gegeven om oude agenda's te kopen en ook de nieuwe voor het volgende jaar. ik zie dat u een agenda van 2020 besteld heeft en ook een kalender voor het nieuwe jaar 2021. Een oude 2020 kalender hebben wij helaas niet meer op voorraad, anders had ik u deze na geleverd. Ik zal u de kalender terug betalen en u mag deze ook bewaren voor het volgende jaar. Misschien kunt u nog een oude bestellen bij een andere aanbieder. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Joop de Blok

leuk winkelen

leuk winkelen, leuke service

Goede shop

Ik bestel hier al jaren mijn vloeitjes maar jammergenoeg zijn de prijzen per 100 pakjes 50% gestegen waardoor het voordeel bij grotere bestellingen nu weinig meer scheelt met losse pakjes kopen.

Snelle levering, product anders dan op foto

Afbeelding op website kwam niet overeen met product (binnenkant van agenda). Mijn zoon was teleurgesteld.

Alles klopt en netjes verzonden

Alles klopt, wat je ziet op de site is ook precies wat je krijgt. Enige minpuntje is, ik wilde alleen een agenda bestellen, die had via brievenbuspost verzonden kunnen worden, maar je moet voor elk pakketje, ongeacht wat het is, de pakketkosten betalen. Een minimum bestelbedrag is prima, maar pakketkosten voor brievenbuspost, nee. Ik heb er uiteindelijk pakpapier rollen bij besteld, als je dan volle pakketkosten moet betalen wil ik ook een pakket ontvangen. Het was verder niet echt duidelijk. Je krijgt niet het hele pak, je krijgt 1 rol (net die ene die super kitsch is en die niemand wil natuurlijk, maar oke, was ook goedkoop dus daar valt verder niks over te klagen) Agenda is goed, helder, duidelijk, goeie kwaliteit. Verpakking was erg zorgvuldig, met extra papier om de kwetsbare dingen heen en verzending was snel. Ik zou 5 sterren geven als ze geen volle pakketkosten zouden aanslaan voor brievenbuspakjes

goede shop

zeer tevreden

Snelle levering. Perfect product. Super gewoon

Prima en scherpe prijs

Twee HP inktcartridges besteld na wat prijschecks. Goede website en snelle levering. Heel goed.

Bijzonder vlotte afhandeling

Na bestelling direct verzonden en de volgende dag al binnen. Bestelling conform verwachting.

G

Goede snelle levering

was goed en snel

Ik bestelde een jaarkalender maar kreeg deze aangeleverd in een absurd grote doos van 60x40x20 cm terwijl er een opgerolde kalender in zat van 42cm breed . Ik denk dan is dit nou echt nodig??? Het hadden 5 sterren geweest als het normaal verpakt zou zijn .

Ging iets fouts maar hoe ze het hebben opgelost is te gek voor woorden

Heb ook een webshop en de service wat ik hier heb gehad kunnen vele van ons veel van leren. Top ondernemer met Top service!

Prima in orde

Na geen reactie op mijn verzoek om een btw factuur uiteindelijk prima opgelost. Prima persoonlijke service zoals het hoort van de heer Blok!

Super klant vriendelijk

Klein probleempje zeer goed en heel vriendelijk opgelost. 3x top

Coils besteld. Ondanks de drukte , super snel in huis. Zeer tevreden. Hier bestel ik vaker

Geen levering en geen reactie op onze mail

Wij hebben in november dit jaar twee jaarkalenders besteld en betaald, maar nog steeds niets ontvangen. Ondertussen hebben wij twee keer een mail gestuurd met bewijs van betaling,...zelfs geen reactie hierop... Very disappointed

Jammer

Ik heb zondag 20 december een kado besteld voor de kerst en ik snap dat het , en helemaal dit jaar, enorm druk is bij de bezorgdiensten...maar dan kunnen jullie wel een bericht sturen aan jullie klanten! Wel zo netjes, het verandert het feit van niet bezorgen niet maar het is wel zo klantvriendelijk.

Mijn bestelling had ruim een week vertraging. Het probleem lag niet bij Blokshop, maar bij PostNL. Toch stuurde Blokshop de bestelling opnieuw. Uiteindelijk kreeg ik allebei de zendingen op 1 dag binnen. De dubbele mocht ik houden. Echt topservice!

Ben door dhr. Blok telefonisch en per e-mail meerdere malen vriendelijk te woord gestaan. Dat heeft geholpen bij het plaatsen van een flinke bestelling. Een klein probleempje m.b.t. het account op de website werd snel opgelost.

Snelle bezorging, zeer tevreden

Goedkoop, snel, toppie. Zeker een aanrader om spulletjes te bestellen.

Verkeerde agenda verstuurd, maar bij melding direct de juiste opgestuurd met een klein cadeautje erbij. Echt top service, bedankt!

Helemaal tevreden

Meteen de dag na mijn bestelling keurig verpakt ontvangen.

Breed assortiment agenda's, snel geleverd.

Zeer correct, snelle en goede levering. Prijs/kwaliteit goed.

Snel en netjes

Snel en netjes

hele vriendelijke en behulpzame klantenservice

Hele prettige ervaring ! Kan Blokshop van harte aanbevelen.