Prima in orde

Na geen reactie op mijn verzoek om een btw factuur uiteindelijk prima opgelost. Prima persoonlijke service zoals het hoort van de heer Blok!

Super klant vriendelijk

Klein probleempje zeer goed en heel vriendelijk opgelost. 3x top

Coils besteld. Ondanks de drukte , super snel in huis. Zeer tevreden. Hier bestel ik vaker

Geen levering en geen reactie op onze mail

Wij hebben in november dit jaar twee jaarkalenders besteld en betaald, maar nog steeds niets ontvangen. Ondertussen hebben wij twee keer een mail gestuurd met bewijs van betaling,...zelfs geen reactie hierop... Very disappointed

Jammer

Ik heb zondag 20 december een kado besteld voor de kerst en ik snap dat het , en helemaal dit jaar, enorm druk is bij de bezorgdiensten...maar dan kunnen jullie wel een bericht sturen aan jullie klanten! Wel zo netjes, het verandert het feit van niet bezorgen niet maar het is wel zo klantvriendelijk.

Mijn bestelling had ruim een week vertraging. Het probleem lag niet bij Blokshop, maar bij PostNL. Toch stuurde Blokshop de bestelling opnieuw. Uiteindelijk kreeg ik allebei de zendingen op 1 dag binnen. De dubbele mocht ik houden. Echt topservice!

Ben door dhr. Blok telefonisch en per e-mail meerdere malen vriendelijk te woord gestaan. Dat heeft geholpen bij het plaatsen van een flinke bestelling. Een klein probleempje m.b.t. het account op de website werd snel opgelost.

Snelle bezorging, zeer tevreden

Goedkoop, snel, toppie. Zeker een aanrader om spulletjes te bestellen.

Verkeerde agenda verstuurd, maar bij melding direct de juiste opgestuurd met een klein cadeautje erbij. Echt top service, bedankt!

Helemaal tevreden

Meteen de dag na mijn bestelling keurig verpakt ontvangen.

Breed assortiment agenda's, snel geleverd.

Zeer correct, snelle en goede levering. Prijs/kwaliteit goed.

Snel en netjes

Snel en netjes

hele vriendelijke en behulpzame klantenservice

Hele prettige ervaring ! Kan Blokshop van harte aanbevelen.

Altijd op tijd en alles goed

mijn ervaring is goed helemaal niks op aan te merken.

snel en goed

Wel een kanttekening waarom z on grote overdreven doos voor een opgerolde kalender !!!! Dit kan beter .

Sneĺle levering

Prijs en levering is ok

Netjes bezorgt, zorgvuldig ingepakt.

De levering gaat snel, en netjes. Service is netjes.

Bestelling netjes bezorgd, ondanks dat een paar gegevens niet helemaal waren doorgekomen.

Waren iets vergeten, netjes nageleverd!!

Heel goed.

Het was weer fantastisch. Goed verpakt, op tijd geleverd, helemaal goed!

Goed, netjes verpakt

topzaak

blijf zo door gaan

Uiterst vriendelijk te woord gestaan

Snelle, correcte levering

Goeie prijs en snelle levering

Veel voorradig en snel geleverd