Snelle levering en uitstekende service!

Ik had mijn bestelde agenda heel snel in huis, alleen had ik het verkeerde formaat ontvangen. Meteen gemeld en zonder problemen heel snel de juiste mogen ontvangen.

Dit is mijn 3e jaar dat ik hier kalenders en agenda's koop. Ze zijn goedkoop en goed. Dus TOPPIE.

Goed !

Al vaker besteld goede service en snel geleverd.

Blijf daar mijn artikelen bestellen

Bijna geen ervaring

Prima product en snel in huis .

Het is een prima product en de bezorging is de dag erop Top

Ben zeer tevreden en dat de bestelling ook vlot is afgewerkt en geleverd.

alles prima verlopen

Als altijd alles prima verlopen. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. En een uitstekende service. Echt een aanrader

Betrouwbaar bedrijf

Producten besteld, netjes verpakt en bezorgd gekregen. Bij vragen gewoon bellen.

Klantvriendelijk

Fijne webshop

Goed en snel geleverd

Netjes

er ging wat mis

Maar binnen een dag was het perfect opgelost . Ik ben en blijf vastte klant

Goede ervaring!!!!

Ik zou dit bedrijf zeker aanraden, producten zijn mooi, zorgvuldig verpakt, snelle levering, zeker een aanrader!!!!!!

Groot assortiment, snelle levering

Duidelijke, makkelijke website. Groot assortiment, goede prijzen en snelle levering. allemaal positief!

Geweldig aardige heer in de Blokshop

Top geregeld Joop!

Doen wat zij beloven.

Al jaren goede ervaringen!

Uitstekende service en snelle levering!

Overzichtelijk

Al jaren gebruiken we de familie planner voor 5 personen, terwijl we met zijn tweëen zijn. Ideaal. Een aanrader dus. Met gratis pen, die het goed blijft doen.

Voor moederdag heb ik een roos in een doos besteld. De levering ging snel en het was nog in perfecte staat. Ik ben erg tevreden met het product!

Snelle levering, vriendelijke medewerkers

Toen ik me verbaasde waarom een bestelling op een bepaalde manier verstuurd wordt, kon ik allen maar concluderen dat blokshop mooi met de klant meedenkt. Dank jullie wel!

geweldig!

Mijn bestelling staat altijd snel klaar, goed geregeld daar! Fijn, dank!

Snelle levering, vriendelijk

Vriendelijk geholpen

Fast shipping

Fast shipping and beautiful product.

Een prima service

Een prima service

Altijd snel een mail dat de artikelen opgehaald kunnen worden. Aangezien ik in de buurt woon had ik wederom voor ophalen gekozen om op verzendkosten te besparen maar ze werden nu gewoon aan de deur afgeleverd. Absoluut een betrouwbare webshop.

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!