Opzich goed

Mijn man had een urn besteld met tekst maar kreeg een andere tekst. Dus gemaild en toen werd er verteld dat die tekst niet meer leverbaar was. Dus heb ik vervolgens 2 dagen later dezelfde besteld aangezien die op de site stond en ik kreeg wel de goede kei fijn. Maar vind het wel slecht en zeker als het om een urn gaat dat er dan verteld word dat die niet meer leverbaar is

Groot assortiment en de voordeligste prijzen!

Blokshop heeft een groot assortiment tegen de voordeligste prijzen. Ik bestel hier altijd inktcartridges voor onze printer en ben hier veel goedkoper uit dan bij elke andere (internet)winkel. De bestelling wordt ook altijd binnen 2 werkdagen geleverd.

Bestelling kwam op tijd aan

Zeer positief, over mijn bestelde artikel.

Super snel en netjes geleverd.

Had na mijn bestelling en e-mail met een vraag gemaild. Mijn e-mail is direct opgepakt. Zeer klant vriendelijk en behulpzaam. Een service welke je niet meer dagelijks tegen komt.

Keurig op tijd

Deze site doet tenminste wat ze beloven, netjes op tijd en niet dagen of zelfs weken wachten zoals sommige anderen sites.

Mooie prijs en snel bezorgd

Zoals het hoort

Top,doet wat beloofd.

Mooie familieplanner voor een koopje besteld, vlot en netjes geleverd. Dit was het 2de jaar dat ik een kalender bij hun besteld heb. Hou de firma onder de knop voor volgend jaar!

Niks op aan te merken

Mijn bestelling werd snel verzonden, goed gecommuniceerd, geen overdreven verpakking

Teleurstellend

Op de site staat: tussen de 1 en 4 werkdagen in huis, maar dat heeft ruim een week geduurd. En daar moest ik zelf eerst een herinneringsmail achteraan sturen. Tussen moment van bestellen ende verzending heeft 6 dagen gezeten en daarna nog 1 verzenddag.

Goede en persoonlijke service!

Kreeg nog een extraatje bijgeleverd! En snelle respons op service vraag… aanrader!

een dikke 10

een dikke 10 voor blokshop goede snelle levering ook qua prijs super

Goede site, groot assortiment en snelle levering

Zie boven

goede service, snel geleverd

makkelijk te bestellen en snel geleverd, complimenten

Vlotte verwerking.

Erg tevreden

Perfect……..tot er een probleem was.

Altijd goede ervaringen gehad met Blokshop. Maar nu er een probleempje is krijg ik geen enkele reactie op mijn mail. Jammer.

Een product mist, maar is netjes opgelost

De bestelling kwam vlot, maar er miste een product. Na mailcontact is dit prima opgelost. Tevreden dus.

Correcte levering, keurig verpakt.

Bestelling zoals verwacht netjes afgehandeld. Tevens de bijbehorende factuur netjes meegestuurd.

Erg tevreden over aflevering.

Heel erg blij met de dieren maand kalenders.

Erg tevreden over aflevering.

Heel erg blij met de dieren maand kalenders.

Altijd prima geweest tot nu….

Ik was altijd heel tevreden over blokshop. Maar nu er een probleempje is krijg ik geen antwoord op mijn mail. Jammer.

Altijd prima geweest tot nu….

Deze keer een misser.

Ik had altijd goede ervaringen met blokshop maar nu er een probleem was krijg ik geen antwoord op mijn mail. Valt me erg tegen van de blokshop.

Slinge 582 3086 EW Rotterdam

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!