Deze keer een misser.

Ik had altijd goede ervaringen met blokshop maar nu er een probleem was krijg ik geen antwoord op mijn mail. Valt me erg tegen van de blokshop.

Deze keer een misser.

gewoon wat je verwacht, bestellen, snel leveren, juiste product.

gewoon wat je verwacht, bestellen, snel leveren, juiste product.

Alles kwam door elkaar en losgescheurd aan

Ik bestelde 5 pakken printpapier en die kwamen volledig losgescheurd en bladen omgevouwen aan. Foto en mail over gestuurd maar geen reactie terug. Vorige ervaring met Blokshop was prima, nu ben ik wel wat teleurgesteld.

Alles kwam door elkaar in de doos

Één kalender te weinig geleverd en er wordt niet op mijn mail daarover gereageerd.

Ik denk dat het gewoon een foutje is en dit is simpel op te lossen, maar dan moet er wel even gereageerd worden.

Goed voor elkaar

Kalenders en agenda's besteld. Alles zag er goed uit en ik heb alles ontvangen binnen de afgesproken tijd en het was gelukkig niet te duur.

Fijn contact

Er was iets mus gegaan met de beste bestelling die ik wilde komen ophalen maar dit is goed opgelost door het kostenloos naar mij toe te sturen. Prettig contact en servicegerichte verkoper.

Fijn contact

prima zoals je zou verwachten

Gewoon gekregen wat ik had besteld, snel en adequaat.

Alles door elkaar in de doos

vlot en soepel verlopen aankoop

Ik heb al eens eerder de site bezocht, en alles ging soepel.

Alles door elkaar in de doos

Alles door elkaar

Ik bestelde 5 pakken printpapier en die kwamen volledig losgescheurd en bladen omgevouwen aan. Foto en mail over gestuurd maar geen reactie terug gekregen. Vorige ervaring met Blokshop was prima, nu ben ik wel wat teleurgesteld.

Slinge 582

3086 EW Rotterdam

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!