top geregeld

hele mooie voetbalreis naar Madrid top geregeld vliegtickets hotel en natuurlijk de voetbal kaartjes mooie stad en super stadion om een wedstrijd te gaan kijken.

• Welke club heeft u bezocht: Real Madrid CF

Heerlijke reis met mijn zoons naar Rome

Heel fijne en gezellige city trip. Naar de interland Italië tegen België geweest. Alles perfect geregeld door jullie!

• Kennis & Vakmanschap
  • Welke club heeft u bezocht: N.v.t.

Heel goed geregeld en goed geinformeerd

goed georganiseerd en goede informatie.

Super leuke dag!

Samen met mijn zoon naar een zaterdagmiddag wedstrijd van Bayer Leverkusen geweest. Met de rondleiding door het stadion, die we erbij kregen, in de ochtend werd het meer dan alleen een wedstrijdje. Bij de rondleiding een aantal spelers van dichtbij gezien, waaronder Frimpong. Leuke beleving en mooie herinnering.

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Fantastische reis en ervaring.

Verzorging goed. Hotel goed. Voetbal goed. Plaatsen goed en een goede reisbegeleiding. Top dus. Dank jullie.

• Welke club heeft u bezocht: Arsenal FC

Prachtige ervaring, fantastische plek in stadion, geweldige ambiance op Anfield.

Een schitterend weekend gehad heen en terug en verblijf in Liverpool. De ambiance op Anfield is geweldig. De heenreis was alleen krap in de tijd, mede door de enorme verkeersdrukte in Liverpool op de wedstrijddag. We kwamen iets later dan gehoopt aan. De uitgestippelde reis klopte precies zoals vooraf was aangegeven. Dat was fijn.

Gestressed

Niet genoeg tijd.om van vliegveld met de trein naar hotel en dan met bus naar stadion te gaan. Werden daardoor gedwongen om taxi’s te nemen.

• Welke club heeft u bezocht: Liverpool FC

Goed. Alles op tijd ontvangen.

Communicatie was goed. Men was behulpzaam bij het omboeken van de vlucht. Reistijden en routes naar stadion en luchthaven goed weergegeven.

• Welke club heeft u bezocht: FC Inter Milan

Goed geregeld

We zijn naar Liverpool geweest. Alles was goed geregeld. Wij hadden zelf niet in de gaten dat we een VIP arrangement hadden geboekt, dat was wel jammer. Maar het was top! We zouden op vrijdag vertrekken van Brussel Charleroi, echter op donderdag 22:00 uur werd bekend dat er gestaakt zou worden vrijdag. Voetbalreizen.com heeft geweldig snel gehandeld en supersnel omgeboekt. Nogmaals: zeker aan te raden!!!

Gewoon af

Prima verzorgd

Eenvoudig boeken. Prima plaatsen, leuke extra’s zoals stadion tour, goodie bag. Nuttige extra info over parkeren en andere zaken rond het stadion.

Fantastisch vader/zoon uitje!

Alles tot in de puntjes verzorgd!!

Geweldige ervaring

We zijn met een groep van 6 naar een wedstrijd van Schalke geweest. Naast dat het een geweldige ervaring was, heeft Voetbalreizen.com het qua service ook geweldig gedaan. Bedankt!

• Welke club heeft u bezocht: FC Schalke 04

Een ervaring om niet te vergeten

Ik heb ontzettend genoten van een prachtige trip naar Milaan samen met mijn dochter. Een ervaring die we niet zullen vergeten! Het enige minpunt is de plek in het stadion. We keken uit op een hekwerk waardoor we gedwongen werden om elders de wedstrijd staand te bekijken. Kijkend naar de prijs van het ticket is dit echt onacceptabel. Desondanks een fantastische tijd gehad.

• Welke club heeft u bezocht: AC Milan

top ervaring!

hotel net aan de winkelstraat, niet te ver van het stadium, geslaagd!

Complete ontzorging

Duidelijke website met goede keuzemogelijkheden. Voor de rest ook prima informatie ontvangen over de reis. Tenslotte ook een mooi arrangement gehad tijdens de wedstrijd.

Ongelofelijke beleving

Alle toezeggingen zijn waargemaakt

• Welke club heeft u bezocht: Manchester City FC

Alles goed geregeld, had wat luxer gekund.

We hadden geupgrade naar een andere onderkomst. Helaas bij het ontbijt koffie en alleen een zoet gebakje, als dat er al was. Hygiëne liet te wensen over. Vliegreis, vervoer naar hotel, vervoer van en naar wedstrijd uitstekend geregeld. Schrokken wel van extra kosten van keuze van vliegveld. Brussel is voor ons niet zo geschikt, dus uitgeweken naar Eindhoven. Dat was prima.

• Welke club heeft u bezocht: SS Lazio Roma

Wat jullie beloven komt uit

Ik heb bij jullie een reis besteld naar Manchester - Liverpool. Voor ons als Opa en Oma een bijzondere ervaring. Onze twee kleinzonen waren zeer enthousiast. Wij hadden nog nooit een voetbal reis gedaan, dus best een beetje spannend. Vliegreis, treinreis en een hotel boeken in één. Jullie hebben het fantastisch geregeld. Alleen het hotel heeft steekjes laten vallen . Hadden een vierpersoons kamer gereserveerd , maar kregen een kamer voor 3 persoenen. Dat kon niet veranderd worden. Dit is iets wat niet leuk is. Ik heb jullie geïnformeerd van het tekort komen van het hotel. Ik krijg daar nog uitsluitsel van. Met de vriendelijke groeten Ad forman Muzieklaan 30 3261 Ga Oud Beijerland

• Welke club heeft u bezocht: Manchester United FC

Dag van me leven om nooit te vergeten. Alles was goed. Tickets digitaal, mooi weer en een goede wedstrijd

Heel mooi

Was allemaal super voor elkaar

• Welke club heeft u bezocht: FC Barcelona

Wat een fantastische ervaring. Eerst een leuke rondleiding op de dag dat Leverkusen de schaal uitgereikt kreeg. En daarnaast een leuke wedstrijd wat een groot feest was.

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Voetbal Reizen heeft een mooie voetbaltrip naar Leverkusen gesponsord voor ons Strijdersbal, een benefietavond & PUB-Quiz die de Nobele Strijders georganiseerd hebben voor het KWF & deelname aan de Alpe D'HuZes. Een ware hoofdprijs die super georganiseerd was en dit alles belangeloos voor het goede doel, super!

Mooie herinnering erbij!

Ik was altijd wat sceptisch om via een dergelijk platform te boeken, maar samen met mijn zoon van 11 Manchester City-West Ham bezocht en het was fantastisch! Vliegtickets, hotel en wedstrijdtickets allemaal goed en op tijd geregeld!

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
  • Welke club heeft u bezocht: Manchester City FC

Geweldige middag gehad!

Met de kinderen naar bayern leverkussen geweest. Alles op en top geregeld. Super ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar

Willemsplein 5 - 2

6811 KA Arnhem