Heel mooi

Was allemaal super voor elkaar

• Welke club heeft u bezocht: FC Barcelona

Wat een fantastische ervaring. Eerst een leuke rondleiding op de dag dat Leverkusen de schaal uitgereikt kreeg. En daarnaast een leuke wedstrijd wat een groot feest was.

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Voetbal Reizen heeft een mooie voetbaltrip naar Leverkusen gesponsord voor ons Strijdersbal, een benefietavond & PUB-Quiz die de Nobele Strijders georganiseerd hebben voor het KWF & deelname aan de Alpe D'HuZes. Een ware hoofdprijs die super georganiseerd was en dit alles belangeloos voor het goede doel, super!

Mooie herinnering erbij!

Ik was altijd wat sceptisch om via een dergelijk platform te boeken, maar samen met mijn zoon van 11 Manchester City-West Ham bezocht en het was fantastisch! Vliegtickets, hotel en wedstrijdtickets allemaal goed en op tijd geregeld!

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Geweldige middag gehad!

Met de kinderen naar bayern leverkussen geweest. Alles op en top geregeld. Super ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar

Uitstekende ervaring!

Hoewel ik eerst dacht zelf e.e.a. te organiseren, ben ik toch hier uitgekomen. Prima aanbod, voldoende keuze en goede, duidelijke communicatie. De reisbescheiden waren dik in orde. De SMS een dag voor vertrek met een noodnummer, was attent (en gelukkig niet nodig). Zeker voor herhaling vatbaar als het ook betaalbaar blijft.

• Welke club heeft u bezocht: Manchester City FC

Reis was fantastisch kaartjes waren niet waarvoor ik betaald had

De reis naar madrid zelf was geweldig, mooie stad, gezellige mensen goed weer. De wedstrijd en het stadion ook gaaf. Alleen heel jammer dat ik betaald had voor lange zijde laag/midden en we bovenin geplaats werden..

• Welke club heeft u bezocht: Real Madrid CF

Beste Marco, Dank voor jouw reactie / feedback. Fijn te lezen dat jullie positief terug kijken op jullie voetbalreis. Op basis van jouw feedback hebben wij de boeking gecontroleerd. Jullie hebben tijdens het boekingsproces op onze website op basis van de online mogelijkheden een keuze gemaakt van de zitplaatsen in het stadion. Bij het selecteren van de categorie worden vervolgens de blokken, welke binnen deze categorie vallen, zichtbaar. Jullie hebben in block 506 gezeten. Dit is conform hetgeen geboekt en online vertoond is. Echter zie ik dat de omschrijving in de reisbevestiging een andere beschrijving qua zitplaats geeft "Lange zijde laag / midden". Dit is onjuist. We gaan dit intern bekijken. Ondanks dat het foutief in de reisbevestiging vermeld stond; zijn de tickets dus wel conform de boeking georganiseerd. Mochten er verdere vragen zijn; mail of bel ons gerust! Dank voor het gestelde vertrouwen en wellicht tot een volgende voetbalreis. Sportieve groet, Voetbalreizen.com

Prima geregeld

Goede communicatie, prima geregeld!

• Welke club heeft u bezocht: Atl. Madrid

Perfect geregeld.

Alles was prima geregeld.. goede communicatie en snel via de telefonie bereikbaar.

• Welke club heeft u bezocht: West Ham United FC

Geweldig!! goed geregeld!

Ik ben samen met mijn broer naar Leverkussen- AS Roma geweest (halve finale Europa League). Tickets en uitleg snel via de mail ontvangen en tot onze verbazing kregen wij een leuke goodybag! Erg leuke ervaring gehad, ik zou iedereen Voetbalreizen.com willen aanraden! Echt een top service!

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Heel erg leuk en goed geregeld.

Goede reis en goede ondersteuning als er iets niet gaat zoals gepland.

• Welke club heeft u bezocht: Real Madrid CF

Hotel was prima maar voetbaltickets werden niet herkend bij Chelsea

We gingen voor de Chelsea wedstrijd en dat is goed gekomen. Maar wat een stress met de tickets. 2 van de 3 tickets hadden een barcode en de laatste niet. De tickets met barcode werden niet herkend. Heel gedoe en veel stress.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Welke club heeft u bezocht: Chelsea FC

Goedenavond, Dank voor de feedback. Vervelend te lezen dat jullie problemen hebben ervaren met de toegang tot het stadion. Zelf waren wij niet op de hoogte van dit probleem, anders hadden wij tijdens het weekend al assistentie kunnen verlenen. Wel hebben wij onderzoek gedaan naar de melding; helaas hadden meer klanten dit probleem. Zodoende dat wij ook contact hebben met ons contactpersoon binnen de ticketoffice van de club. Zij wist ons te vertellen dat er in een bepaald vak technische issues waren met de scanner. Aangezien de tickets "official" zijn konden de klanten via het ticketoffice van Chelsea FC de tickets omwisselen en alsnog van de wedstrijd genieten. Al met al uiteraard een vervelende stressvolle situatie. Echter helaas een overmacht situatie. Sportieve groet, Voetbalreizen.com

Mooie reis en duidelijke instructies

Afgelopen weekend de wedstrijd tussen Manchester City en Wolves bezocht. Mooie plaatsen in het stadion en duidelijke beschrijvingen en tips voor de reis. Zelfs nog heerlijk weer erbij.

Top geregeld allemaal

Allemaal goed geregeld, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Bayer 04 bezocht met zoon inclusief rondleiding en goodie bag.

Goed geregeld alles

Alles was goed geregeld: hotel, vliegreis en de voetbalwedstrijd zelf!

• Welke club heeft u bezocht: Manchester United FC

Goed georganiseerde mooi dag in Leverkusen beleefd !

Geweldige trip!

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Het was een geweldige dag. Alles zoals vooraf heel duidelijke was gecommuniceerd van rondleiding tot goodiebag, het klopte allemaal.

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Het was opnieuw een perfecte samenwerking met Voetbalreizen.

We hebben enorm genoten van 2 wedstrijden en hoefden ons over niks zorgen te maken, puur ontspanning.

• Welke club heeft u bezocht: SS Lazio Roma

Geweldig , geregeld!

Met 19 personen naar bayer 04 leverkusen geweest alles ging volgens afspraak en hadden een goede plek bij elkaar. Top geregeld!

Fantastisch vader zoon voetbaluitje

Goed geregeld weekenduitje. Documentatie en info prima. Stadiontour was leuk, niet bijzonder. Plaats in stadion heel hoog en krap. Beleving fantastisch. Door het voetbal en door de supporters van beide clubs.

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Prachtig weekend, super wedstrijd.

Ondanks het niet door gaan van onze 1e keus doordat er een bekerwedstrijd tussen kwam. Hebben we in overleg een mooie andere wedstrijd en locatie gevonden. Achteraf misschien nog wel beter. Makkelijk bereikbaar team (dame) die alle vragen snel beantwoorde. Een volgende wedstrijd boek ik zeker weer bij voetbalreizen.

• Welke club heeft u bezocht: SL Benfica

Van de bestelling, de tussentijdse heldere dommunicatie, de rondleiding in het stadion, de goodie bag en uiteindelijk een hele spannende wedstrijd! Het was geweldig! Dank jullie wel, het was een ervaring om nooit te vergeten!

Ze doen wat ze zeggen

April 2024 4 dagen Milaan met de wedstrijd AC Milan - Inter. geweldige ervaring goed hotel prachtige plaatsen Oranjes lounge, en als goed geregeld, ook als je vlucht wordt gecanceld zijn ze bereikbar voor hulp.

• Welke club heeft u bezocht: AC Milan

Leuke ervaring maar ruimte voor verbetering

helaas was de geplande wedstrijd verplaatst. De opties om een andere wedstrijd te bezoeken waren beperkt maar toch hebben we genoten van de sfeer en entourage zelfs op een lager niveau. Ondanks dat de wedstrijd ruim van te voren is verplaatst is het nog maar af te wachten of ik mijn geld terug krijg van die kaarten en moest ik voor de vervangende wedstrijd de kaarten ook betalen. Op mijn bericht dat ik de kaarten voor de wedstrijd ook aangeboden wil hebben is niet gereageerd. Documentatie en informatie over de trip was verder prima. Hotel kamer was aan de kleine kant maar prima ontbijt( altijd even afwachten in Engeland) en de locatie was top! Al met al heb ik ontzettend genoten van deze voetbal trip.

• Kennis & Vakmanschap
  • Welke club heeft u bezocht: N.v.t.

Schitterend

Goed geregeld, mooi hotel, pracgtigge stad.

• Welke club heeft u bezocht: Valencia CF

Willemsplein 5 - 2