Het was een mooie en interessante reis om mee te hebben gemaakt.

Het was een vakantie waarin je van alles kon doen. Het hotel lag op een goede plek, waardoor veel goed te bereiken was met de metro of lopend. Het personeel was vriendelijk en deed ook goed hun best om ons te helpen met verschillende vragen. Het stadion en de plekken die we kregen waren fantastisch. Zo dicht bij het veld maakte de ervaring des te beter, waardoor de sfeer nog beter kon openomen worden.

• Welke club heeft u bezocht: AC Milan

hadden top weekend, mooi weer, gezellig onderling, hele puzzel paste.

• Welke club heeft u bezocht: West Ham United FC

Altijd op en top geregeld!

Ik heb nu een paar keer gebruikt gemaakt van hun diensten en heb hun ook aanbevolen bij klanten en collega’s van mij. En iedereen, waaronder ikzelf, geven altijd aan hoe goed de service is. Men denkt aan alle benodigde stappen om je gasten de beste sport ervaring te geven. Het is altijd op en top geregeld!

Geweldig weekend

Een geweldig perfect voetbalweekend gehad. Alles perfect geregeld,dit was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

• Welke club heeft u bezocht: FC Inter Milan

Leuke reis gehad met super gave wedstrijd!

De reis was prima georganiseerd, reisbescheiden op tijd in huis, communicatie prima en beschrijving naar hotel en stadion erg fijn! Wel wil ik 2 kritische opmerkingen maken. Vliegen op vliegveld Milaan Malpensa kost erg veel tijd voor de duur van de reis, 1,5 uur met de trein. Tevens komen er hierdoor veel extra kosten bij : 100 euro voor 4 personen treintickets. Hotels die zonder bijbetaling bij de reis te boeken zijn liggen erg onhandig vwb de tijd die je te besteden hebt, hierdoor veel reistijd naar centrum, stadion. Ontbijt was ook niet inbegrepen. Gemak en comfort is kennelijk allemaal te koop maar voor deze reissom geeft het een beetje nare bijsmaak.

Dubbel

Toen we de reis wilden boeken was alles prima en was de medewerkster erg behulpzaam. Onze wedstrijd werd verzet en da verliep niet heel prettig. Zeg maar gerust heel vervelend. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar het zou Roy gesierd hebben als hij zich direct netjes en redelijk had opgesteld.

• Welke club heeft u bezocht: Manchester United FC

Beste Colinda, Dank voor de review en de moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen te delen. Helaas hebben jullie te maken gehad met een last minute verplaatsing van de wedstrijddatum. Dit kwam doordat Chelsea actief was in de finale om de FA Cup; hierdoor werd de wedstrijd Manchester United - Chelsea verschoven. In eerste instantie wilden jullie de reis annuleren, dit was echter niet mogelijk. Met name deze wens en de tijdsdruk die er was, zorgde er voor dat de communicatie in eerste instantie niet positief verliep. Uiteindelijk is er een passende oplossing gevonden door een vervangende wedstrijd te bezoeken waarmee wij jullie alsnog een unieke belevenis hebben mogen bezorgen. Sportieve groet, Voetbalreizen.com

Onwijs leuk voetbalreis gehad. Ook onverwacht gebruik gemaakt van de uitstekende hospitalty service. Dat zat wel bij de kaartjes inbegrepen maar die waren al zolang geleden gekocht dat we niet meer wisten wat het precies inhield. De wedstrijd was minder spannend maar alles bij elkaar helemaal top!

• Welke club heeft u bezocht: Chelsea FC

Veel te duur voor wat ik er voor terug gekregen heb

2400 euro betaald voor een weekje in 3 sterren hotel (70) euro oer nacht. En wedstrijdkaartjes gekregen terwaarde van 50 euro. Zelf nog wedstrijd kaartjes bijgekocht om niet te hoog te zitten. Een en al oplichting. Echt heel triest en teleurstellend. Eerste keer en laatste keer. Super jammer. Dit boeit jullie waarschijnlijk toch niet maar ik zal zeker niemand aanraden.

• Welke club heeft u bezocht: Real Madrid CF

Beste IIiass, Dank voor de moeite om een review achter te laten. Gezien de score en onderbouwing vinden wij het belangrijk om persoonlijk te reageren. Strekking van de beoordeling; een onjuiste prijs & kwaliteit verhouding. Het betaalde bedrag is totaal € 2400,- voor 2 personen. Dit voor het bezoeken van 2 wedstrijden, waaronder de stadsderby Atletico Madrid - Real Madrid en Real Madrid - Levante, een verblijf van 6 nachten in het centrum van Madrid inclusief ontbijt en een directe vlucht met KLM tussen Amsterdam en Madrid. Dit alles tijdens de voorjaarsvakantie. Daarbij was het op het moment boeken het kampioenschap nog niet bepaald. Daarbij kloppen de gegevens in jouw review niet; de totale prijs van de voetbaltickets lagen vele malen hoger dan de vermelde € 50,- , ook de prijs van het hotel a €70,- moet gelezen worden als per persoon per nacht. Tevens bepaal je als klant zelf welke categorie tickets je boekt. Bij het boeken van de reis worden er altijd meerdere ticketopties geboden met daarbij duidelijk een beeld van de mogelijke locaties van deze plekken. Vervolgens wordt de klant de mogelijkheid geboden om tegen een meerprijs andere (betere) plekken te reserveren. In jullie geval is hier geen gebruik van gemaakt. Na het versturen van de reisbescheiden, met daarbij de tickets geleverd conform offerte is er contact geweest over de locatie van de tickets. Deze waren niet gewenst en zouden te hoog in het stadion zijn. Hierbij is nog door ons gekeken om tegen een bijbetaling de tickets te upgraden, echter was dit niet gewenst. Het is jammer dat wij niet hebben kunnen voldoen aan de verwachtingen, echter is de gehele reis conform offerte georganiseerd en er is zeker geen sprake van "oplichting". Wij zijn een gerenommeerd reisbureau met een staat van dienst van 18 jaar. Dit alles met een gemiddelde waardering van een 8.9 gegeven door onze klanten. Al met al een teleurstellende review, echter wel één die wij graag nader hebben willen toelichten. Sportieve groet, Voetbalreizen.com

Goed geregeld en heel behulpzaam

Met mijn zoon van 12 jaar naar west ham geweest. Super ervaring gehad en leuk weekend londen. Zit plaatsen waren weliswaar hoog in het stadion maar wel op midden lijn, dus goed zicht gehad. Net hotel met mooie kamers. na annulering van vlucht door easy jet, zijn wij echt heel erg goed geholpen door voetbalreizen, dit vond ik, na de deceptie van de annulering echt een plus vanuit jullie.... tevreden klanten. Gaan wij zeker herhalen

• Welke club heeft u bezocht: West Ham United FC

Was weer fantastisch met een mooie wedstrijd!

Alles weer goed geregeld . Zou mss alleen niet van tevoren de volgende keer de bus van te voren reserveren . Maar dat was onze eigen keus om in een andere bus te stappen . Verder prima hotel , zitplaats in het stadion

perfect geregeld

alles was top alleen was het ticket wat hoog in de tribune.

• Welke club heeft u bezocht: Real Madrid CF

Top geregelde reis

De manier waarop Voetbalreizen.com de reis verzorgd is perfect. Hotel netjes en goed. Voetbalkaartjes zonder problemen op te halen. Vluchten op mooie tijden. Op de juiste tijd een mail met goede info. Zo wil je op vakantie

• Welke club heeft u bezocht: Valencia CF

In een woord geweldig

Alles is op tijd geregeld. De reis met mijn kleinzoon moest een onvergetelijke reis worden. En dat werd het ook. Zelfs nadat ik m’n tickets voor de terugreis was kwijtgeraakt. Één belletje naar voetbal reizen was voldoende. De volgende dag kon ik de tickets ophalen bij de receptie van het hotel. En verder was alles af. Ik zou iedereen die plannen heeft om een wedstrijd in het buitenland te bezoeken Voetbal ReiEn aanraden

• Welke club heeft u bezocht: Manchester United FC

Geweldig weekend in Manchester!

Een voetbalreis naar Manchester stond al lang op de planning en begin maart besloten we, vader en zoon, dan ook om een reis te boeken via voetbalreizen.com. Deze beslissing heeft goed uitgepakt. De reis was uitstekend geregeld. De vrijheid bij het kiezen van de vliegtickets en het hotel was een groot pluspunt. Op zaterdagmiddag 23 april hebben we Manchester City-Watford bezocht met een klinkende 5-1 overwinning voor City als resultaat. De rest van het weekend zijn we onder meer nog naar het National Football museum geweest. Ook echt een aanrader! Het enige minpunt van de reis was de terugvlucht die zomaar geannuleerd werd. Gelukkig konden we snel de vliegtickets omboeken en zo kwamen we alsnog op maandag weer op Schiphol aan. Al met al een geslaagde reis!

• Welke club heeft u bezocht: Manchester City FC

Onvergetelijk.

Laatste thuis wedstrijd Manchester United met mijn zoon bezocht. Werd op maandag gespeeld van te voren op de hoogte gesteld en keurig nieuw reis voorstel gekregen. Reis bescheiden goed verzorgd met uitleg van vliegveld naar hotel en naar Old Trafford. De wedstrijd was ook een fantastische laatste thuis wedstrijd. Hotel was wat matig, geen raam die open kon. Kleine ontbijtruimte voor de capaciteit kamers. Wel vriendelijk personeel.

Wederom top!

4e maal een voetbalwedstrijd in het buitenland meegemaakt en deze x PSG. Goed geregeld en prachtige plaatsen in het stadion. Mooie wedstrijd. We kijken uit naar de volgende x.

• Welke club heeft u bezocht: Paris Saint-Germain

geweldig weekend

vader zoon trip naar Londen met een wedstrijd in het olympisch stadion. Het probleem van verkeerde plaatsen wedstrijd tickets werd snel opgelost na melding daarvan. goede beschrijving om van lucht haven naar hotel en van hotel naar stadion te reizen. zeker voor herhaling vatbaar

• Welke club heeft u bezocht: West Ham United FC

Een paar dagen voor vertrek, Werd onze vlucht vanwege een staking van het personeel van vliegveld Charleroi gecanceld. Er werd snel geschakeld door Voetbalreizen.com en we werden op prima wijze en momenten omgeboekt. Onze vader-zoon trip werd zo gered en werd een geweldige ervaring! Alles klopte en was helder! Chapeau!

Top geregeld!

Mijn zoon en ik zijn 23 april naar de wedstrijd Manchester City tegen Watford geweest. Een superervaring, eerste keer vliegen voor mijn zoon, eerste keer Engeland voor ons allebei en eerste keer met z’n tweeën op vakantie. Daar zagen we een ruime overwinning (5-1) van City. We zaten in een prima hotel, ongeveer 20 minuten met de bus naar het centrum maar dat was goed te doen. De beschrijvingen die we ontvingen van voetbalreizen waar duidelijk en klopten prima. Verder duidelijk en snelle communicatie, wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

• Welke club heeft u bezocht: Manchester City FC

Samen met mijn zoon geweest, veel van de stad gezien en uiteraard het museum en stadion bezocht. Goed geregeld door Voetbalreizen.com: duidelijke en overzichtelijke informatie voor en tijdens de reis. Top!

• Welke club heeft u bezocht: FC Barcelona

Inter-as Roma bezocht. Top geregeld. Ondanks annulering van de vlucht heeft het team van voetbalreizen ervoor gezorgd, dat we toch konden gaan. Uitgebreide reisbeschrijving. Zeker aan te bevelen.

Onvergetelijk !

Onvergetelijke herinnering voor de 16e verjaardag van onze zoon. Perfect alles geregeld, fietstour- stadionbezoek- match tickets Reisinfo - Perfect hôtel,(kamer), kortom een unieke belevenis !

Super ervaring

Goed en duidelijk geregeld. Prima plek en goede accommodatie.

• Welke club heeft u bezocht: Paris Saint-Germain

Top weekend Milaan, alles perfect geregeld.

Alles van begin tot het eind perfect geregeld. Een echte aanrader. Ook de routebeschrijving die we kregen was handig. Vanaf Milaan Malpensa tot hotel en naar wedstrijd alles perfect. (Trein/metro)

TOP

Alles perfect geregeld, Hotel, voetbalkaarten. Praag was voor ons (6 mannen) een geweldig lang weekend. Dank voor alles wij komen zeker weer terug. Conclusie: TOP.

• Kennis & Vakmanschap
  • Welke club heeft u bezocht: N.v.t.