Goed georganiseerde mooi dag in Leverkusen beleefd !

Geweldige trip!

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Het was een geweldige dag. Alles zoals vooraf heel duidelijke was gecommuniceerd van rondleiding tot goodiebag, het klopte allemaal.

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Het was opnieuw een perfecte samenwerking met Voetbalreizen.

We hebben enorm genoten van 2 wedstrijden en hoefden ons over niks zorgen te maken, puur ontspanning.

• Welke club heeft u bezocht: SS Lazio Roma

Geweldig , geregeld!

Met 19 personen naar bayer 04 leverkusen geweest alles ging volgens afspraak en hadden een goede plek bij elkaar. Top geregeld!

Fantastisch vader zoon voetbaluitje

Goed geregeld weekenduitje. Documentatie en info prima. Stadiontour was leuk, niet bijzonder. Plaats in stadion heel hoog en krap. Beleving fantastisch. Door het voetbal en door de supporters van beide clubs.

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Prachtig weekend, super wedstrijd.

Ondanks het niet door gaan van onze 1e keus doordat er een bekerwedstrijd tussen kwam. Hebben we in overleg een mooie andere wedstrijd en locatie gevonden. Achteraf misschien nog wel beter. Makkelijk bereikbaar team (dame) die alle vragen snel beantwoorde. Een volgende wedstrijd boek ik zeker weer bij voetbalreizen.

• Welke club heeft u bezocht: SL Benfica

Van de bestelling, de tussentijdse heldere dommunicatie, de rondleiding in het stadion, de goodie bag en uiteindelijk een hele spannende wedstrijd! Het was geweldig! Dank jullie wel, het was een ervaring om nooit te vergeten!

Ze doen wat ze zeggen

April 2024 4 dagen Milaan met de wedstrijd AC Milan - Inter. geweldige ervaring goed hotel prachtige plaatsen Oranjes lounge, en als goed geregeld, ook als je vlucht wordt gecanceld zijn ze bereikbar voor hulp.

• Welke club heeft u bezocht: AC Milan

Leuke ervaring maar ruimte voor verbetering

helaas was de geplande wedstrijd verplaatst. De opties om een andere wedstrijd te bezoeken waren beperkt maar toch hebben we genoten van de sfeer en entourage zelfs op een lager niveau. Ondanks dat de wedstrijd ruim van te voren is verplaatst is het nog maar af te wachten of ik mijn geld terug krijg van die kaarten en moest ik voor de vervangende wedstrijd de kaarten ook betalen. Op mijn bericht dat ik de kaarten voor de wedstrijd ook aangeboden wil hebben is niet gereageerd. Documentatie en informatie over de trip was verder prima. Hotel kamer was aan de kleine kant maar prima ontbijt( altijd even afwachten in Engeland) en de locatie was top! Al met al heb ik ontzettend genoten van deze voetbal trip.

• Kennis & Vakmanschap
  • Welke club heeft u bezocht: N.v.t.

Schitterend

Goed geregeld, mooi hotel, pracgtigge stad.

• Welke club heeft u bezocht: Valencia CF

Super mooie ervaring

Een hele mooie beleving om een keer mee te maken. Bij het boeken zie je meteen de prijs. De communicatie is duidelijk, je weet precies wanneer je wat toegestuurd krijgt. Ook de communicatie van de wedstrijddag en het hotel is erg duidelijk. Al met een een super mooie ervaring, voor herhaling vatbaar.

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
  • Welke club heeft u bezocht: Borussia Dortmund

Grandioos georganiseerd en betrouwbaar en komt afspraken na.

Wij hadden vorig jaar December 52 kaarten gereserveerd via Voetbalreizen.com met busreis etc etc voor Bayer Leverkussen . Hier zijn we dan ook op 14-4-2024 geweest en werden zij ook nog kampioen van Duitsland . Wat een fest om mee te mogen maken en kan een ieder deze organisatie aanraden . Zij komen alle beloftes na en communiseren als er iets verandert of dat wij wilde aanpassen.

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Top geregeld. Super dag in Leverkusen.

Zeker voor herhaling vatbaar. Zou graag nog eens meegaan met de bus naar een mooie Duitse of Belgische club.

Zeer goede organisatie.

Top gehad naar Leverkusen

Kampioensfeest in Leverkusen

Perfecte organisatie door Voetbalreizen.com in samenwerking met Staantribune, het beste voetbalmagazine van Nederland. Dat het zo'n enorm feest zou worden in Leverkusen had niemand kunnen bevroeden, maar wat was het geweldig om mee te maken!

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Goede opvolging en beschikbaarheid bij vragen.

Wij hadden geboekt voor Atalanta Bergamo, de wedstrijd werd verzet naar de maandagavond, mits een kleine opleg werd alles in orde gebracht voor een langer verblijf en vluchten. Ook een alternatief ( inter Milaan) werd aangeboden. Goede service en prijs kwaliteit zeker in orde!

• Welke club heeft u bezocht: Atalanta BC

Goed georganiseerd

Wij zijn met 40 personen naar Bayer Leverkusen geweest en alles was top geregeld. Bus, rondleiding, tips gekregen over waar we gezellig wat konden drinken. Mooie plekken in het stadion ook en het feest was compleet, zeker omdat Bayer Leverkusen landskampioen werd.

• Welke club heeft u bezocht: FC Schalke 04

We zijn een lang weekend in Madrid geweest. Wedstrijd Atleti - Girona bezocht. Topwedstrijd, top hotel! Alles tot in de puntjes geregeld.

• Welke club heeft u bezocht: Atl. Madrid

Onvergetelijke ervaring

Samen met mijn vader naar Barcelona - PSG geweest. Vlucht, hotel en kaarten prima geregeld en een uitgebreide beschrijving hoe waar te komen.

• Welke club heeft u bezocht: FC Barcelona

Geweldige ervaring

• Welke club heeft u bezocht: AC Milan

Een fantastische dag beleefd, mede ook door het kampioenschap.

Een fantastische dag beleefd, mede ook door het kampioenschap.

Alles perfect geregeld

Leuke reis

• Welke club heeft u bezocht: Fulham FC

Alles was super geregeld. Geboekte wedstrijd ging helaas niet door maar er werd gelijk een oplossing aangeboden door voetbalreizen. Het verschil in kosten is heel snel terug betaald. Ook voor mijn rolstoel was alles qua reis, hotel en wedstrijd top geregeld. Voetbalreis Bedankt!!!

• Welke club heeft u bezocht: Chelsea FC

Geweldig geregeld

Goeie communicatie

• Welke club heeft u bezocht: FC Barcelona

Alles goed voorbereid en geregeld.

Wij hebben een voetbalreis geboekt, waar alles tot in de puntjes geregeld was. Goede informatie, documentatie op tijd en verder alles prima!

• Welke club heeft u bezocht: West Ham United FC

Wilhelmsplein 34 6811 KC Arnhem