Super geregeld

Top tickets prima informatie, goed hotel info hoe van waar naar waar te komen. Iets aan de prijs, maar goed ontzorgd

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
  • Welke club heeft u bezocht: Manchester United FC

Alles was perfect geregeld

De reis, hotel één de wedstrijd waren perfect geregeld. Op de site heel makkelijk deze boeking gemaakt. Na het boeken bleek de wedstrijd te zijn verplaatst. Vond het jammer dat jullie niet zelf naar ons reageerde dat wedstrijd was verplaatst. Na telefonisch contact werd het alsnog goed geregeld.

• Welke club heeft u bezocht: Everton FC

Top weekend!

Alles goed geregeld geen minpunten

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Was helemaal top geregeld!

Door omstandigheden moesten we naar een andere wedstrijd dan gepland. Maar ook dit werd goed opgelost. Als we dan toch 1 puntje ‘moeten’ aangeven is het volgende; we waren naar Duitsland en misschien een idee om in de brief erbij te vermelden dat er milieuzones zijn in Duitsland waarbij je een sticker moet kopen en op je voorruit moet plakken, anders riskeer je een hoge boete. In ons geval heeft het zich gered, maar misschien voor de volgende die dat niet weet?

• Welke club heeft u bezocht: Borussia Mönchengladbach

Goed geregeld en een goede service

Meerdere keren met Voetbalreizen.com naar Liverpool FC geweest en altijd naar tevredenheid. Betrouwbaar en behulpzaam.

• Welke club heeft u bezocht: Liverpool FC

Een mooie voetbalreis met mijn zoon

We waren naar AS Roma/Inter Milaan. Een prachtige wedstrijd en een mooie ambiance. Via voetbalreizen was het prima geregeld, maar de infrastructuur in Rome is zeer slecht bij het stadion. Om weer terug te komen in de binnenstad, kan je het handigste gewoon gaan lopen, het is wel een stuk, maar te doen.

• Welke club heeft u bezocht: AS Roma

Perfecte georganiseerde reis.

Voor de verjaardag als cadeau gegeven. Na boeking kregen we alle beschikbare informatie. Tegen de tijd dat we gingen hebben we alles gekregen, (vlieg)tickets en hotelvoucher. Alles stond perfect omschreven en er stond zelfs een pagina tussen voor het transport tussen vliegveld en hotel met het OV. Buitenom niks aan te merken en alles was perfect geregeld. Als je boekt via voetbalreizen scheeld het je een hoop tijd en stress die komt kijken bij het boeken van zon dergelijke reis. Ik raad het zeker aan!

prachtige ervaring op topmatch

een vlotte reis met vliegtuig, aanvaardbaar hotel zonder franje, op wandelafstand van Metro station Suanzes Wat spanning wel voor de vouchers en documenten, vooral de tickets voor de wedstrijd waren laat beschikbaar, maar superplaatsen gekregen

Goed geregeld

Duidelijke reisdocumenten incl te lopen routes en te nemen treinen. Alles klopte.

• Welke club heeft u bezocht: Liverpool FC

Prima vlucht naar fijn hotel, dus uitgerust voor een mooie beleving

Een feestje

• Welke club heeft u bezocht: Valencia CF

Alles was goed geregeld We hebben erg genoten van de reis

• Welke club heeft u bezocht: Real Madrid CF

Goede plekken en top gecommuniceerd

Duidelijke communicatie en een leuke wedstrijd bezocht! Alles was goed geregeld en ik zal zeker nog een keer boeken!

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Wederom een leuke een geslaagde voetbaltrip gehad met deze organisatie.

Eind vorig jaar hebben we een voetbaltrip naar Leverkusen gepland met een stadiontour en bezoek aan de wedstrijd (derby) tegen Borussia Mönchengladbach en aansluitend een overnachting in Köln. In de voorbereiding hebben we wel een aantal keren met elkaar geschakeld om de puntjes op de i te zetten. Zelfs last minute veranderde er nog iets in het aantal deelnemers en heb ik ervaren dat deze organisatie constructief heeft meegedacht met een oplossing om opengevallen plek alsnog in te vullen. Uiteindelijk is dat ook nog gelukt. Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover en vertrokken we met de bus naar Leverkusen. Bij aankomst bij het stadion kregen we vrijwel direct de stadiontour en daarna hadden we nog even de tijd om van een hapje en drankje in de horeca te genieten. Daarna de wedstrijd bezocht waarin helaas niet werd gescoord. Vervolgens naar het hotel gebracht waar één en ander ook prima was. Kortom alles was wel goed geregeld en we kijken terug op een geslaagde voetbaltrip. Waar gaan we de volgende keer naar toe??

Goed geregeld

Alle reisbeschrijvingen in de vooraf gestuurde emails klopt allemaal dus goed gedaan!

• Welke club heeft u bezocht: Real Madrid CF

Fantastische stadion tour inclusief wedstrijd.

Fantastische stadion tour inclusief wedstrijd mogen meemaken. Wij waren naar Leverkusen. Je krijgt wat je beloofd wordt.

Goede communicatie en organisatie

Als groep van 7 personen geboekt als personeelsuitje. Goede communicatie vooraf, evenals ontvangst bij het stadion goed georganiseerd. Stadiontour bijboeken is een aanrader. Wij surfen alweer voor een ander tripje via Voetbalreizen !

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

27 Januari 2024 met 4 vrienden naar de wedstrijd Bayern Leverkusen - Borussia Monchengladbach gegaan via Voetbalreizen. Vooraf een stadiontour gehad met een geweldige gids die ook Nederlands sprak! Heel mooi om te zien dat het stadion meer is dan alleen een voetbalveld! De wedstrijd eindigde in een brilstand maar dat mocht de ervaring niet verpesten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastische trip naar Arsenal

Perfect geregeld van treinrit Rdam - Londen met Eurostar (aanrader !), hotel keuze, kaartjes voor de wedstrijd met prachtige plek in stadion tot en met vlucht terug. Alles wordt voor je geregeld, je hoeft je nergens zorgen om te maken. Ja, het is kostbaar maar .. onvergetelijke ervaring !

• Welke club heeft u bezocht: Arsenal FC

Geweldig met mijn zoon

Alles perfect geregeld van vliegtickets hotel en de voetbal tickets..

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
  • Welke club heeft u bezocht: FC Barcelona

Top geregeld Voetbalreizen.com

Keurige communicatie met klant. Mooi hotel (tegen bijbetaling) gekozen. Kaartjes tijdig ontvangen. 2 drankjes per kaartje zaten bij onze wedstrijd Chelsea - Middlesbrough inbegrepen. Vlucht zelf geregeld. Door de 6-1 overwinning is het helemaal een topreis geworden. Dank Voetbalreizen.com

• Welke club heeft u bezocht: Chelsea FC

Super ervaring

Voetbalreis Madrid is super meegevallen. Alles netjes geregeld, goeie en degelijke communicatie. Groot pluspunt dat er een rechtstreeks contactpunt per mail en telefoon is bij voetbalreizen.com, waar je telkens terecht kan voor allerhande vragen en waar je ze dan ook een degelijk antwoord meegeven. Dit gevoel nam bij mij heel wat onnodige stress weg, waardoor ik ten volle van mijn reis heb kunnen genieten. Thx aan het voetbalreizen team.

Geweldige reis

Was geweldig om de wedstrijd mee te maken! We zaten in een eenvoudig maar fijn appartement vlakbij stadion wat handig was want zo konden we lopend naar de wedstrijd (en hoefden we niet in drukke ov). We kregen de tickets en gegevens wel vrij laat binnen (later dan in de boekingsdocumenten stonden). Toen we belden kregen we vriendelijke medewerkers aan de lijn die meer info gaven.

Perfecte wedstrijd gezien

Alles was goed geregeld, van hotel, vliegreis en uiteraard de tickets voor de Baskische derby Athelitic Bilbao - Real Sociedad

• Kennis & Vakmanschap
  • Welke club heeft u bezocht: N.v.t.

Alles duidelijk en goed geregeld.

Wij hebben een geweldige ervaring gehad met Voetbalreizen.com. Duidelijke mails/communicatie, goede service en volop kunnen genieten van deze trip.

• Welke club heeft u bezocht: SS Lazio Roma

Altijd prima geregeld

Nu meerdere keren geboekt om een wedstrijd van Arsenal te bezoeken. Altijd goed geregeld en altijd alles tijdig ontvangen. De laatste keer hadden we zelfs vouchers voor eten en drinken voor de wedstrijd.

• Welke club heeft u bezocht: Arsenal FC