Was helemaal goed!

Tot in de puntjes geregeld.

• Welke club heeft u bezocht: Real Madrid CF

Goed geregeld!

In Italië naar Bologna geweest. Gegevens waren netjes op de afgesproken datum binnen en duidelijke informatie en beschrijvingen. Goede service!

• Welke club heeft u bezocht: Bologna 1909 FC

Mooie ervaring. Jammer van de busreis

Goed geregeld bij het stadion. De tour was heel goed en gelukkig in het Engels. Ook mooie plekken. Wel jammer was dat de busreis niet doorging, alhowel het stikte van de Nederlanders bij de tour. Ik denk niet dat het heeft gelegen aan het aantal deelnemers, maar eerder aan de beschikbaarhied van een bus of chauffeur. Wat wel heel goed was was de communicatie. Via de mail en sms. Ook kreeg je de keuze bij het niet doorgaan van de busreis: 1. Geld terug, 2. Alleen de voetbalwedstrijd met geld terug van de busreis of 3. Andere voetbalwedstrijd.

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Goedemorgen, Dank voor de reactie! Het klopt dat de busreis geen doorgang vond. Al hoewel de wedstrijd uitverkocht was en veel Nederlands een bezoek brengen aan Leverkusen, geven veel mensen de voorkeur aan eigen vervoer. De reden dat de busreis geen doorgang vond had dus ook te maken met het aantal verkochte arrangementen. Wij annuleren de reis als er geen 30 deelnemers zijn, dit wordt ook door ons in het arrangement vermeld. Je krijgt dat de keuze uit: - annuleren en refund - omboeken naar een andere busreis met verrekening van tarief - de reis wordt omgezet naar een eigen vervoersreis en je ontvangt een refund Fijn dat jullie alsnog genoten hebben van de wedstrijd. Wellicht tot een volgende voetbalreis! Sportieve groet, Voetbalreizen.com

Alles was super geregeld hotel was goed we hadden goeie stoelen in het stadion en was een top wedstrijd!! Top weekend gehad

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.
  • Welke club heeft u bezocht: FC Barcelona

Wat een fantastisch Liverpool & Manchester weekend, alles klopte!!

Het was een perfect Engels voetbalweekend, alles klopte en wij konden maximaal genieten, echt geweldig, complimenten!!

• Welke club heeft u bezocht: Liverpool FC

Top geregeld

Leuke ervaring

• Personeel N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Fantastische sportweekend gehad in Londen

SPORTREIZEN heeft een fantastische 5 daagse sportweekend voor ons zessen geregeld met bezoek aan ALEXANDER PALACE en WESTHAM UNITED. Aanvullend met zelf geboekte activiteiten zoals: bezoek aan Wembley, wedstrijd Millwall en de HUP ON HUP OFF bus maakte het een zeer compleet sportweekend

• Welke club heeft u bezocht: West Ham United FC

Goed geregeld, mooie plaatsen

Prima geregeld, leuke tour en goede plaatsen. En een goede wedstrijd!

Top weekend

Complimenten voor de organisatie wij waren een leek op dit gebied maar omdat alles zo goed was uitgewerkt en bij vragen stonden ze ons meteen te woord was het een Top weekend!

Fantastisch!!

Super goed geregeld. Onze terugvlucht werd door weersomstandigheden gecanceld, maar werd super opgelost! Dank daarvoor!

• Welke club heeft u bezocht: Manchester United FC

prima wedstrijd en rondleiding

De wedstrijd Bayer Leverkusen-Bochum bezocht met rondleiding , dit was allemaal perfect geregeld .De stad Leverkusen is niet interesant daarentegen is Keulen minder dan 10 km verwijderd en goed te bereiken. Hotel in het stadion is prachtig en niet duur. Een aanrader

Wat een ervaring

Wij zijn met z'n vieren naar Manchester United tegen AFC Bournemouth geweest. Helaas geen die wedstrijd verloren voor United. Mar wat een ervaring! Een prachtig stadion en een uitzinnige publiek zorgden voor een unieke sfeer. Wij verbleven in het Gardens hotel. Dit hotel is kwa ligging goed. Namelijk midden in het centrum tussen de pub's in. Maar er is ook een aandachtspunten! Dit hotel zou ik persoonlijk niet hebben geboekt als van te voren bekend was in welke staat het hotel verkeerde. Onze kamers hadden bijvoorbeeld geen ramen waardoor ventileren niet mogelijk was. De bedden zijn veel te klein en letterlijk alles is versleten en dus aan vervanging toe.

• Welke club heeft u bezocht: Manchester United FC

Fantastisch weekend gehad alleen transfer naar hotel en het stadion was erg jammer dat dat niet geregeld kon zijn voor de rest leuk weekend gehad

• Welke club heeft u bezocht: FC Barcelona

Alles top geregeld!

Alles super geregeld, duidelijke communicatie, aantal keer gebeld en fijn contact met de klantenservice!!!

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

Een unieke ervaring die top geregeld was

Prachtige reis naar Milaan

Mooie voetbalreis naar Milaan met als hoogtepunt de wedstrijd Ac Milan - Fiorentina. Goede communicatie en uitleg vooraf, wij zullen zeker weer boeken bij Voetbalreizen.com!

• Welke club heeft u bezocht: AC Milan

Prima uitgewerkt reisprogramma. Goed geregeld tot in detail.

Memorabele voetbaltrip met mijn twee zonen. London in kerstsferen is top.

• Welke club heeft u bezocht: Millwall FC

Alles duidelijk, service super!

• Welke club heeft u bezocht: Bayer 04 Leverkusen

We hebben erg genoten van de voetbalreis welke goed geregeld was.

Goede ervaring. We hebben erge genoten van de voetbalreis. Vooraf werden we goed geïnformeerd over de reis en de wedstrijd. Het tijdstip van informeren had wat eerder in tijd mogen plaatsvinden maar het was volledig en overzichtelijk.

• Welke club heeft u bezocht: Liverpool FC

Alles was tiptop geregeld, wij moesten enkel genieten.

Het was fijn samenwerken, wij hoeven ons over niks zorgen te maken en konden volop Madrid verkennen en zijn twee unieke voetbalervaringen rijker.

• Welke club heeft u bezocht: Real Madrid CF

Super leuke ervaring!

Zeer goede organisatie, alles was in orde (van vlucht tot match).

• Welke club heeft u bezocht: Manchester City FC

Super gerwgeld , hopeloos hotwl

Hotel was drama . Een persoon kamer met drie bedden . Onbeit zijn we elders gaan doen . Reis en omschrijving waren oerfect . Stoeltje matig maar gelukkig een klein stadion .

• Welke club heeft u bezocht: Fulham FC

Tot in de puntjes geregeld

Behulpzaam, meedenkend, tot in de puntjes geregeld, handiger kan niet. Was een top ervaring

• Welke club heeft u bezocht: Manchester City FC

Goed georganiseerde reis met duidelijke toelichting

Wij zijn naar een wedstrijd van AC Milan geweest. Hiervoor zijn wij op vrijdag vertrokken vanuit Nederland en op zondag weer terug gereisd. Voor de reis en het verblijf in Milaan waren verschillende opties. De keuzes hiervoor waren overzichtelijk en makkelijk toe te passen. Vanuit voetbalreizen zijn wij goed begeleid in de nemen stappen. Ook de voorlichting m.b.t. de reis was goed. Prettig om te weten wat in verschillende stappen moet gebeuren. En hoe je bijvoorbeeld van het vliegveld naar het hotel kunt reizen. Al met al een mooie ervaring. Helaas was de wedstrijd AC Milan - Udinese niet best en verloor Milan met 0-1. Het bezoek aan het iconische San Siro en de prachtige stad Milaan maakte dat echter meer dan goed

• Personeel N.v.t.

Topervaring!

De eerste keer de service van voetbalreizen.com gebruikt, maar zeker niet de laatste keer. De match Inter Milan vs AS Roma was formidabel, maar de hele organisatie was top. Had je een vraagje, zowel per mail als per telefoon, geen probleem, alles werd snel en correct behandeld. De documenten waren op tijd, de uitleg voor ter plaatse was ook prima. Niks dan goeie commentaar!!! Ons volgende voetbaltripje gaat zeker opnieuw via voetbalreizen.com

• Welke club heeft u bezocht: FC Inter Milan

Wilhelmsplein 34 3