Mooie producten

Echter, de post heeft cadeau buiten bij afvalbak neergelegd. Ik vond het na drie dagen en uiteraard helemaal nat. Ik wilde jullie net gaan bellen dat ik pakketje niet ontvangen had. Ik zou dit niet accepteren. Als ik had gezegd dat ik niets ontvangen had -en zullen mensen doen ook al vinden ze het-, dan kost het jullie geld. Dit was mijn tweede bestelling. Product is erg mooi.

Altijd een gezonde lunch bij ons.

Heel blij mee! Ik heb er zelf 1 en heb alle 5 mijn kleinkinderen er ook 1 gegeven. De 2 kleinsten van 2 jaar nemen het zelfs mee voor een klein autoritje.

Goed!

Goede service goed product wel raar dat op de site alles in het Engels staat incl shipping etc moest dubbelchecken of bedrijf wel in Nederland bestond of sat ik nog invoer moest betalen

Op de valreep nog een BOHO cadeau gekregen:)

Dit stond al heel lang op mijn wishlist. Op de valreep cadeau gekregen van mijn man. Zoo blij Dank voor de extra gratis gifts en zo jammer dat jullie stoppen. Wat een TOP product

Superhandig en snel geleverd

Goed kwaliteit

Goede kwaliteit en het ziet er ook nog leuk uit.

Mooi en warm

Super product en snelle levering. Héél klantvriendelijk, persoonlijk en warm

Mijn zoon eet beter!

Een tijd getwijfeld om deze aan te schaffen omdat ik dacht; ‘Dat is nog best prijzig voor een ‘trommel’!’ Nu gebruik ik hem ruim 1,5 jaar dagelijks voor mijn zoon. Hij eet sinds de tiffin zoveel beter! Hij geeft zelf aan plastic trommels ‘vies’ te vinden. Wat betreft de prijs; Hij is elke cent waard! Hij gaat al ruim 1,5 jaar in de vaatwasser en hij blijft prachtig! Er gebeurd niets met de bestickering en blijft helemaal mooi. Erg duurzaam dus!

Mooi!

Snel, leuk en mooi

Leuke site met geweldige leuke lunchboxen jammer dat ze gestopt zijn.

Heel erg blij mee!

Dit formaat is qua inhoud geweldig!

Overweldigend goede service

Wat een feestje was mijn pakketje! Super leuke tiffin met bijpassende hanger en netbag, en ook een hele gave strap en een receptenboek. Helemaal leuk! Blij mee :-)

Snelle service, leuke verpakking en natuurlijk een geweldige tiffin!

Goeie snelle service voor mooi product

Bedankt voor de goede service... De bohotiffin met tas en kwastje is innde smaak gevallen...perfect cadeau

Snel!

Leuke, vrolijke en grote lunchbox.

Tweede bestelling, eerst mijn tiffin nu het receptenboekje. Snel geleverd en zeer persoonlijke benadering. Zeker aan te raden

Mijn dochter van 10 heeft mijn boho tiffin gelijk ingepikt, Dat zegt toch genoeg!! En heb er 2 besteld om cadeau te doen aan vriendinnen,ook die waren lirisch!!!

De service strekte zich uit naar delen waar ik niet om had gevraagd. Uitzonderlijk!

Goeie service en mooi product.

Goeie snelle service en mooi product.

Vrouw blij gemaakt

Hartstikke leuke producten die trendy zijn, praktisch en leuk om te zien. Mijn vrouw was er enorm blij mee! Daarnaast zorgvuldig en met aandacht verpakt.

Geweldige service, snelle levering

Geweldige service, snelle levering

Prachtige eyecatcher voor je lunch!

3 compartimenten, 1 voor koffie pauze 1 voor lunch en 1 voor de theepauze! Ideaal. Alleen 1 minpuntje, niet geschikt voor vloeibare gerechten.

Zeer goede service

Ik had 4 setjes besteld ,toen kreeg ik een mail dat het via een kortingcodes goedkoper kon .dat heb ik toen gedaan .

TOP!!!

Vlotte verzending, feestje om uit te pakken. en een prachtige Boho-tiffin, mooi stevig en ik kijk uit naar de eerste dag dat ik m ga gebruiken.

Over Boho-Tiffin

HEALTHY LIFESTYLE MEETS FASHION FOR FOOD! Hoe het begon! Weg met de boterham met kaas en in met de havermout met vers fruit, salades en homemade snacks. Vijf jaar geleden was een omslagpunt in mijn leven. Ik was klaar met energiedipjes en verdiepte mij in voeding en een healthy lifestyle. En ja, iedereen heeft het druk, net zoals ik. Studie, carrière, gezin en je social life kosten veel tijd en energie. De oplossing? "Prep your food and be in control"​ En toen? Perfect, zou je denken, die geprepte lunch en mijn gezonde snacks, maar ik stond iedere dag op mijn werk met van die smaakloze plastic bakjes te stoeien. De wereld verging niet maar aantrekkelijk was anders. Daarom ging ik op zoek naar een fashionable oplossing om mijn lunch en snacks in mee te kunnen nemen. Ik bedacht, zocht en ontwierp en voilà: De Boho-Tiffin was geboren! Een traditioneel Indiase lunchbox in een uitgesproken jasje met bohemian attitude die past bij mijn way of life. Style it up! Naar yoga ga je toch ook nèt iets fijner als je die o-zo-comfortabele maar stijlvolle outfit aan hebt. De perfecte tas en je killer heels geven je toch een extra boost tijdens die belangrijke zakelijke afspraak? Waarom doen we dat dan niet met onze zorgvuldig bereide lunch en snacks? Al die tijd en moeite stop je gewoon niet in een saai plastic bakje (en dat bakje al helemaal niet in je mooie tas;) Jouw tiffin, jouw stijl! Dus, of je de Boho-Tiffin nu meeneemt naar je werk, een warme zomermiddag in het park of naar een zonnige strandpicknick: ‘ You are never out of fresh food… or style! ’. Helemaal handig is dat jij zelf kunt bepalen welke maat en design het best bij jou past. Natuurlijk mag je ook een matching netbag en een door ons handgemaakte hanger uitkiezen want die style van jou is net zo uniek als die van mij.​ Liefs Chantal ♡ Eigenaresse Boho-Tiffin