Prettig!

De persoonlijke boodschap maakte het af!

Mooie pannen. Heel goed verpakt. Snel verzonden.

Kon niet beter

Snel en perfect bezorgd

Niets op aan te merken

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Een prima product en een prima service, echt niets op aan te merken

Niet alles geleverd, toch tevreden

Ik bestelde via de email een spatel en een woklepel. De spatel bleek niet voorradig en ik kreeg nog vóór de woklepel verzonden werd een email daarover. Even later volgde een email met het bericht dat het door mij betaalde bedrag met het bedrag van de spatel verminderd zou worden en dat bedrag mij gerestitueerd werd. Dat was nog dezelfde dag geregeld. De spatel werd de volgende dag geleverd door PostNL. Netjes opgelost!

Compleet, kundig en vriendelijk

Oh ja en prima afhandeling van online bestellen. Ik kom al jaren in de winkel. Maar soms wil ik gewoon iets in huis halen en online werkt ook prima. Even bellen voor een advies en dat is net als in de winkel. Kundig en vriendelijk.

fijn winkel

Fijne winkel met een persoonlijke en eerlijke manier om met de klanten om te gaan. Ik heb er met veel plezier dingen gekocht.

beste Brinkmans, In oktober heb ik bij jullie een bestelling gedaan (#1000008237) en deze week heb ik mijn man verrast met de mooie handschoen. Ik had maat M voor hem besteld maar eigenlijk is deze net te krap. Is het een optie om de handschoen te ruilen voor een maat L? Ik zal ook een mail sturen naar jullie info-adres, groeten Marjolein Kamminga 06 - 254 354 61

Uitstekend!

Snelle levering, goed verzorgd!

Zeer accuraat

Zeer fijn geholpen! Een.prachtige winkel.

Keurig op tijd geleverd.

Betrouwbaar en goed.

Keurige service en goed te bereiken bij vragen of retournering.

Perfecy

Alles verliep zeer snel en volgens afspraak. Ik heb per mail besteld, werd toen gebeld door medewerkster van de winkel, die zei dat nog dezelfde dag de bestelde zaken ingepakt en wel zouden klaar staan om opgehaald te worden. Ik,heb pakjes diezelfde dag opgehaald. Ik hoefde ondanks giga drukte in de winkel niet te wachten. Mooie winkel met prima service.

Snel. Netjes. Vriendelijk

Goede prijs, snelle levering

Magimix ijsmachine gekocht. Goede prijs, Snelle levering!

Prima eerste ervaring!

Toegankelijke website, uitgebreid assortiment, snelle levering met leuk persoonlijk kaartje erbij. Top en dank je wel!

Top zaak met geweldige kwaliteit spullen

Mooie producten. Prijs kwaliteit is top. Snelle verzending en prettige Communicatie

Magimix 5200XL Premium

Na bestellen heel snel geleverd en goed verpakt. Vragen per mail worden direct beantwoord. Erg tevreden en blij met de machine.

Excellent

Dank je wel voor de perfect crock pot en snelle levering!

Bestellen vlot, levering slecht.

Bestellen ging gewoon als bij andere webshops prima.... de levering na bijna een week, nog niets binnen.

Vragen?

Volgens mij heb ik een showmodel toegestuurd gekregen? Flesopener was niet stofvrij en er zaten minimale vlekjes op. Het is een open verpakking, dus wel begrijpelijk, maar was fijn geweest als jullie er even goed naar gekeken hadden.

Professioneel

Enorm Klantvriendelijk

Ik zocht een bepaald cadeau en ik zag op de site een aantal keuzes. Duidelijke omschrijvingen, dus ik kon goed kiezen. Ik werd netjes gebeld door de winkel dat het gearriveerd was en ze vroegen of ze het meteen voor me konden inpakken. Zo kon ik binnenlopen en hoefde ik zelfs niet meer te wachten op het verpakken. Ideaal. Goede service. En zeer vriendelijke medewerkers.

super

super , snelle levering , netjes verpakt

Alles was goed ingepakt en volgens bestelling geleverd.

De kortingscode betreffende deze aankoop was gekoppeld aan het bestelde artikel ,graag meer keuze of (minder) contante korting.