Snel geleverd goed verpakt Mooi product

Subliem

Demeyere pannen zijn duur maar elke euro waard. Levering was accuraat en snel

Snel en goed verpakt

Geweldige webshop

Alles was gemakkelijk te vinden en bezorging was enorm fijn gegaan, bij vragen zijn ze goed bereikbaar. Ik bestel voortaan mijn kookspullen bij Brinkmans Kookwinkel!

Professioneel

Duidelijke formatie in winkel, bestelling goed ingepakt met persoonlijke briefje bijgesloten

Prima prijs - kwaliteit

Ziet er keurig uit, als op de foto's. Prima verpakt, stipte levering

Niets ontvangen

Inmiddels bijna een week geleden mijn bestelling gedaan en betaald. Nog steeds geen bericht dat mijn pakje bij de verzendorganisatie is ontvangen…

Hallo Lydia, het pakket is op vrijdag 2 februari aangeboden bij een PostNL agentschap. Echter zeggen zij dat het pakket nog niet is ontvangen of verwerkt. Je moet begrijpen dat wij ons deel van het bezorgproces precies hebben uitgevoerd zoals beloofd. Dat PostNL in gebreken is kunnen wij ook niets aan doen. Daarom vind ik je negatieve review niet terecht. Je had ook telefonisch contact kunnen opnemen, dan hadden wij er wellicht iets aan kunnen doen.

Goede en snelle levering

Duidelijke website

Perfecte levering

Perfecte snelle evering TOP ZAAK

De bestelling werd snel geleverd!

Snelle levering. En de prijs van het product was laag.

super service

super service, ik had een extra flesje olie besteld voor een snijplank en komt de eigenaresse zelf die 's avonds op weg naar huis bij ons afgeven. Dit maakt deze webshop en winkel zo bijzonder. Persoonlijk advies en goed service + mooi assortiment. Klant voor het leven. dankjewel Janine.

Aanrader snel netjes en kwaliteit En persoonlijke boodschap

Snelle verzending van het product. En toen ik na het plaatsen van de bestelling vroeg of ze het afleveradres nog voor mij konden veranderen werd dit geregeld. Vriendelijke communicatie per e-mail.

Ze doen wat ze beloven

Netjes verpakt, bellen je nog even op. Uitstekend!

Uitstekende service!

Super service!

Kennis van zaken en top service!

Nogsteeds niet ontvangen of bericht gekregen van bezorgdienst

Niet tevreden heb nog niks ontvangen

Heel jammer dat je zending niet op tijd is bezorgd. Maar je moet er wel rekening houden dat wij als Brinkmans Kookwinkel hier geen enkele zeggenschap over hebben. Nadat wij het pakket hebben aangeboden bij PostNL ligt de verantwoording bij hun.

Product altijd op voorraad en snel verzonden.

prettig, vlot en goed

goed. Prettige te woord gestaan en snel en adequaat het product naar mij opgestuurd.

Supersnelle levering van een goed product

Zeer warmtebestendige ovenhandschoenen Wat groot en stug maar de beste bescherming tegen hete ovenschalen. Ik heb ze nu ook als kado besteld.

Snel netjes klantvriendelijk

snelle levering, goed ingepakt

zeer snelle levering, goed ingepakt, precies wat ik besteld had.

Een fantastische ervaring

Een goede communicatie