Een fantastische ervaring

Een goede communicatie

snelle en corecte levering.

als het mogelijk was, zou ik 6 sterren geven: 6x ******

Snelle levering van het bestelde pakket,de verpakking uitstekend. Dik te vrede! Met vriendelijke groet.

Erg goed

Had mijn bestelling snel en erg vriendelijk geholpen aan telefoon.

Vriendelijk ,vertrouwen en behulpzaam

Mijn eerste aankoop via de website en daaropvolgende telefonisch contact met de medewerkers was prima van deze winkel. Vriendelijk en de tijd nemen om de klant zo goed als mogelijk te woord te staan en van dienst te zijn. Een aanrader!

Snelle en goede service

Snel bezorgd, goed verpakt. Snelle reactie op vragen en goede service. Een aanrader

Uitstekende informatie over produkt

Snel en erg goed verpakt

Prima ervaring, opvallend hoe goed alles verpakt was. Levering verliep snel.

Gunstig geprijsd

Na wat speuren op internet terecht gekomen bij brinkmans kookwinkel. Fijne website. Gunstig geprijsd. En heel vlot bezorgd.

Afspraken worden nagekomen.

Snelle adequate levering en mooireprijsstelling.

Onlangs een eerste bestelling gedaan voor een frietsnijder van het merk Westmark. Prima apparaat dat aan de verwachtingen voldoet. Snelle levering via PostNL.

Perfect!

Super goed verpakt, mooie website, alles duidelijk. Dank je wel

Super service!

Mijn bestelling snel gekregen met een vriendelijk kaartje van hen in de verpakking. Goede ervaring!

Veel keus, snelle levering

Vriendelijke medewerkers

Zeer goede kwaliteit

Bij Brinkmans kookwinkel alle duurzame artikelen ook via de website te bestellen ideaal als je even niet naar de winkel kan! Kwalitatief hoogwaardige kook benodigdheden!

Pro

Snelle vlotte afhandeling en bezorging

Snelle en goede service! Zowel on line als in de winkel.

Snelle en goede service! Zowel on line als in de winkel.

Super snel aardig en kwaliteit.

Een extra geschreven kasrtje erbij. Heel attent!

Snelle levering, mooi product

Snelle levering, mooi product

Helemaal top

Snelle levering. Netjes en goed verpakt

Goede service, mooi assortiment

Fijne winkel, met kwalitatieve waar. Ook online snelle afhandeling van order.

Geweldige service en producten

Mooie Magimix blender gekocht online welke binnen de levertijd werd bezorgd. Goed verpakt, de garantiebewijzen waren netjes ingevuld met een persoonlijk berichtje van de medewerker! De communicatie met de winkel was heel vriendelijk, professioneel en snel. Als ik de volgende keer in Den Bosch ben ga ik zeker een kijkje nemen in de fysieke winkel. Kijk ernaar uit.

Topzaak

Artikel goed ingepakt bezorgd. Fijne communicatie. Zeer tevreden.

snel geleverd