Besteld en snel l geleverd. Zeer tevreden.

Besteld en snel l geleverd. Zeer tevreden.

Mijn waardering voor de snelle verzending van het boek en de aflevering via Post Nl op mijn huis adres.

Snelle bezorging en goed ingepakt.

Het pakket werd snel bezorgd en het was goed ingepakt. Bij de broodbakblikken zat er zelfs een beschrijving bij van Brinkman hoe je ze eerst moest inbranden. Dat vond ik heel prettig. De dunschiller is een aanrader.

Fijn om winkel te kunnen bezoeken en altijd nog online te kunnen bestellen .

Fijne voorlichtingen de winkel. Na overwegingen makkelijk online bestellen en een snelle levering volgde. Product nog niet gebruikt.

Mooi schort

Het schort; een praktisch en mooi cadeau voor haar in dit geval. Het ziet er leuk uit en de kwaliteit is zeker erg goed! Zoals vroeger, maar dan in een nieuw jasje. Dik stof en met aandacht tot een geheel gebracht. Waarschijnlijk goed voor twee generaties. Dank jullie wel kookwinkel en dank voor het leuke en aangename gebaar (handgeschreven boodschap) Tien punten!

Bestelling ontvangen conform artikel op site en snelle levering

is heel prettig

tot nu klopt alles wat er gemeld wordt. prima service

Snel en vriendelijk

Als boven

Goed , snel , kwaliteit

Geweldige service en zeer tevreden na aankoop!

Onlangs heb ik hier een Magimix Power Blender 4 aangeschaft. Mede door de aantrekkelijke actie (20,-) cashback in combinatie met de actie van Magimix zelf (gratis 2 blendcups en receptenboek). De blender werd keurig en snel verzonden, compleet met garantie en persoonlijk bedankje. Echt super service!

Snel geleverd, goede kwaliteit, netjes en goed verpakt, kortom super

Klant vriendelijk,je krijgt goede uitleg en wordt ontzettend goed geholpen.

Top machine

Goede snelle levering

Bestelling snel en tot tevredenheid verwerkt

Super snel en goede producten

Het pakketje was super snel binnen. Er zat een gezellig handgeschreven briefje bij.

Prettig!

De persoonlijke boodschap maakte het af!

Mooie pannen. Heel goed verpakt. Snel verzonden.

Kon niet beter

Snel en perfect bezorgd

Niets op aan te merken

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Een prima product en een prima service, echt niets op aan te merken

Niet alles geleverd, toch tevreden

Ik bestelde via de email een spatel en een woklepel. De spatel bleek niet voorradig en ik kreeg nog vóór de woklepel verzonden werd een email daarover. Even later volgde een email met het bericht dat het door mij betaalde bedrag met het bedrag van de spatel verminderd zou worden en dat bedrag mij gerestitueerd werd. Dat was nog dezelfde dag geregeld. De spatel werd de volgende dag geleverd door PostNL. Netjes opgelost!

Compleet, kundig en vriendelijk

Oh ja en prima afhandeling van online bestellen. Ik kom al jaren in de winkel. Maar soms wil ik gewoon iets in huis halen en online werkt ook prima. Even bellen voor een advies en dat is net als in de winkel. Kundig en vriendelijk.

fijn winkel

Fijne winkel met een persoonlijke en eerlijke manier om met de klanten om te gaan. Ik heb er met veel plezier dingen gekocht.

beste Brinkmans, In oktober heb ik bij jullie een bestelling gedaan (#1000008237) en deze week heb ik mijn man verrast met de mooie handschoen. Ik had maat M voor hem besteld maar eigenlijk is deze net te krap. Is het een optie om de handschoen te ruilen voor een maat L? Ik zal ook een mail sturen naar jullie info-adres, groeten Marjolein Kamminga 06 - 254 354 61

Uitstekend!

Snelle levering, goed verzorgd!

Zeer accuraat

Zeer fijn geholpen! Een.prachtige winkel.