Keurig op tijd geleverd.

Betrouwbaar en goed.

Keurige service en goed te bereiken bij vragen of retournering.

Perfecy

Alles verliep zeer snel en volgens afspraak. Ik heb per mail besteld, werd toen gebeld door medewerkster van de winkel, die zei dat nog dezelfde dag de bestelde zaken ingepakt en wel zouden klaar staan om opgehaald te worden. Ik,heb pakjes diezelfde dag opgehaald. Ik hoefde ondanks giga drukte in de winkel niet te wachten. Mooie winkel met prima service.

Snel. Netjes. Vriendelijk

Goede prijs, snelle levering

Magimix ijsmachine gekocht. Goede prijs, Snelle levering!

Prima eerste ervaring!

Toegankelijke website, uitgebreid assortiment, snelle levering met leuk persoonlijk kaartje erbij. Top en dank je wel!

Snel en goed geleverd, nu nog gaan uitproberen!

Ga de aangekochte machine cadeau geven.

Gewoon top.

In 1 woord top, vanaf het bestellen tot de levering.

Gewoon top.

In 1 woord top, vanaf het bestellen tot de levering.

Vlot en betrouwbaar

Prima bestelling

Positieve ervaring, netjes verpakt zonder,overtollig verpakkingsmateriaal. Prettig ook dat het via PostNL is afgeleverd.

Top zaak met geweldige kwaliteit spullen

Mooie producten. Prijs kwaliteit is top. Snelle verzending en prettige Communicatie

Magimix 5200XL Premium

Na bestellen heel snel geleverd en goed verpakt. Vragen per mail worden direct beantwoord. Erg tevreden en blij met de machine.

Excellent

Dank je wel voor de perfect crock pot en snelle levering!

Bestellen vlot, levering slecht.

Bestellen ging gewoon als bij andere webshops prima.... de levering na bijna een week, nog niets binnen.

Vragen?

Volgens mij heb ik een showmodel toegestuurd gekregen? Flesopener was niet stofvrij en er zaten minimale vlekjes op. Het is een open verpakking, dus wel begrijpelijk, maar was fijn geweest als jullie er even goed naar gekeken hadden.

Professioneel

Enorm Klantvriendelijk

Ik zocht een bepaald cadeau en ik zag op de site een aantal keuzes. Duidelijke omschrijvingen, dus ik kon goed kiezen. Ik werd netjes gebeld door de winkel dat het gearriveerd was en ze vroegen of ze het meteen voor me konden inpakken. Zo kon ik binnenlopen en hoefde ik zelfs niet meer te wachten op het verpakken. Ideaal. Goede service. En zeer vriendelijke medewerkers.

super

super , snelle levering , netjes verpakt

Alles was goed ingepakt en volgens bestelling geleverd.

De kortingscode betreffende deze aankoop was gekoppeld aan het bestelde artikel ,graag meer keuze of (minder) contante korting.

Een onderdeel was stuk, dat hebben ze direct dezelfde dag geregeld en een nieuwe toegestuurd. Geweldig!

Goede service!

Snelle levering en service!

Super snel en goed

Heel snel en goede levering. Product heel goed verpakt en heel attent met een handgeschreven kaartje erbij!