ik heb hele goede ervaringen met Supreme

ik heb heel veel contact in een jaar met Maikel top service en snel.

Het proces verloopt soepel en snel

Hele snelle service en goed geholpen op de chat.

Op de site snel geholpen met vragen. Snelle offerte gekregen en levering volgens afspraak.

vlotte afhandeling van de bestelling

Als organisator van voetbalstages ben ik 2x jaar opzoek naar een gepast aandenken voor de deelnmrs. mijn keuze voor supreme relatiegeschenken kwam vooral door de mogelijkheid om te bestellen in kleine hoeveelheden. De communicatie vanaf bestellen, met proefdruk en definitieve plaatsen van het order mede de gevraagde leveringsdatum werd correct nageleefd.

Snel en zorgvuldig

Ik ben supertevreden

vriendelijk, snel en goede prijs-kwaliteit !

Supreme relatiegeschenken heeft gezorgd voor een prachtig geschenk (dopper) voor het personeel van mijn scholen voor de Dag van de Leraar 2019 !

Top service!

Jeanet Silder van Supreme Relatiegeschenken heeft mij geweldig geholpen en de gadgets, 2 soorten in aantallen van 500 en 1000, waren binnen 2 dagen gereed. Service ging zodanig verder dat ze op de beurs zijn bezorgd. Mijn complimenten in het meedenken en het realiseren van de gadgets met bedrijfsnaam in zo een korte tijd. Dank je wel, Jeanet!

Snelle levering, mooi product

Communicatie ging erg snel en producten warden snel geleverd. Ben tevreden over de kwaliteit (notitieboekjes met opdruk).

correct en snel

Al meerdere keren bij Supreme besteld. Altijd goede service. De prijs kwaliteit verhouding is goed; de goedkopere producten zijn echt wel wat minder van kwaliteit, maar de duurdere zijn echt beter.

Uitstekend. Altijd.

Reeds verschillende keren besteld. Zeer mooi afgewerkte mokken. Correcte levering!

blij

zijn heel blij met de potloden, mooi geworden en snelle levering

Vlotte afhandeling

Er wordt meegedacht en er werd snel geleverd! Prima!

Goede service en vlotte afhandeling

Pluspunten

Denken goed met je mee, snelle reactie op vragen en e-mail, snel geleverd en een product naar tevredenheid.

Geen, vooral zo doorgaan!

Pluspunten

Wij hebben geborduurde handdoeken besteld met ons logo en de afwerking is heel mooi! snelle levering en heel erg vriendelijke klanteservice!ze denken goed met je mee en reageren snel.

geen!

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van de gepersonaliseerde klemmappen. Correcte en snelle service!

Pluspunten

Snelle reactie, vertrouwen en levering zoals afgesproken

Pluspunten

Het was heel handig om met een medewerker te kunnen chatten en te overleggen Hij heeft ook fijn dingen voor me kunnen regelen via de mail. helemaal top!

Pluspunten

Denken goed mee en de levering van de bestelde producten was snel! Wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

Snelle en nette levering. Zeer tevreden over de kwaliteit van de pennen. Komen gemaakte afspraken keurig na. Aanrader!

Over Supreme Relatiegeschenken

Snel en gemakkelijk relatiegeschenken bedrukken, dat doet u bij Suprème Relatiegeschenken. In onze webshop vindt u de mooiste producten, die u bedrukt of onbedrukt kunt bestellen. In het menu heeft u een duidelijk overzicht van alle productgroepen, waarna u met behulp van onze handige filters snel uw keuze kunt maken. Bestel uw favoriete product eenvoudig via onze bestel-tool. U ontvangt altijd eerst een digitale drukproef via de mail. Pas na uw akkoord starten wij de productie en leveren de producten snel bij u op kantoor, thuis of op een ander adres. Snel en gemakkelijk: bij Suprème!