Super netjes alleen de levertijd was wat langer maar hier werden we goed van op de hoogte gehouden

Klantgericht en heel vriendelijk

Er wordt meegedacht en op een prettige manier gecommuniceerd. Chapeau voor het hele team!

Geweldige service en goede kwaliteit

Ben zeer tevreden over de service van Supreme. Ze denken goed mee over welk product het meest geschikt is en over de mogelijkheden voor verpakken en verzenden. Ik had een bestelling, die op verschillende data op meerdere locaties bezorgd moet worden. Ook daarin dacht Supreme goed mee en hebben ze alles snel en goed geregeld. Top!

Afspraak is afspraak

Zoals afgesproken is is geleverd en op tijd, prima dus

Goede begeleiding en snelle service.

Super geregeld! We zijn erg tevreden.

We wilden onze collega's verrassen met een gepersonaliseerde lunchbox. Deze zijn erg mooi geworden.

Vriendelijk en daadkrachtig

Bij Supréme wordt je altijd vriendelijk geholpen en wordt er met je meegedacht. Ze leveren goed werk en handelen snel.

toppie

snel, betrokken en doen wat ze beloven !

Hele goed service

Snelle en correcte levering, prima.

We wilden een mooi relatiegeschenk sturen naar onze relaties i.v.m. de respons op een klanttevredenheidsonderzoek. Maikel dacht goed met ons mee mee zodat we tenslotte tot het versturen van een Powerbank + Speaker Bamboo kwamen. Daar hebben we zeer enthousiaste reacties op mogen ontvangen.

Goede kwaliteit

Het geleverde product is van goede kwaliteit en de levering was snel

prima en sne3l geregeld

prima service, dank

Snelle levering en mooi product

Heel erg blij met het resultaat

prima, levering en afspraken worden nagekomen

Alles is geleverd zoals besteld is, en op de juiste datum, prima zo, afspraak is afspraak

aandacht

heel nauwkeurig en met veel aandacht voor detail en meedenkend. daarbij ook nog vriendelijk... sorrie, een slechtere review lukt niet. Petra

goede ervaring, leuk personeel

Leuk contact met enthousiaste mensen, super snelle service en een klacht word direct opgepakt en opgelost.

Zoals verwacht weer vlot en snel geleverd

We hebben alleen nog maar goede ervaringen met dit bedrijf. We hadden een bestelling geplaats voor TucsonEmperor schrijfmappen met ons bedrijfslogo. En zoals verwacht werden de mappen weer vlot en snel geleverd.

Perfecte clubmuts geleverd

We hebben voor onze club besloten om iedereen een clubmuts te geven. Na wat zoeken kwamen we bij Supreme Relatiegeschenken uit. We vonden gemakkelijk een muts die ons was leek. Na de bestelling hadden we snel een digitaal proefmonster binnen en daar was niets op aan te merken. Het duurde niet lang voor we onze bestelde mutsen geleverd kregen. Bedankt voor de goede en snelle service.

Top & super snel

Al mijn klanten zijn er fan van ! Mooie prijzen, snelle levering gr, Een tevreden klant

Nette afhandeling en snelle levering

Supreme Relatiegeschenken denkt met je mee en heeft een snelle levering. Zeker een aanrader!

Korte lijntje en een goede, snelle service!

Ik ben erg tevreden over de tot nu toe bestelde en geleverde producten. Ook de ondersteunde service bij het afgeven van een offerte en het meedenken qua product en bedrukking ervan. Jullie zijn een top team, dus vooral zo doorgaan!

Goed contact, snel en netjes afgeronde order met mooi product

Er was prima contact, snel opgepakt en de order was op tijd binnen. Kwaliteit van het product ook goed.

Snelle service en altijd meedenken!

Team Supreme is altijd goed bereikbaar, zorgen altijd voor een snelle en passende oplossing! Prijzen zijn overzichtelijk en transparant.

Super mooie slabbetjes met opdruk ontvangen!

Super mooie slabbetjes met opdruk laten maken! Super service! Ben heel tevreden!

Snelle reactie na aanvraag. Helaas was uiteindelijk de gewenste kleur niet meer beschikbaar maar goed meegedacht over alternatief. Aflevering had wat netter gekund maar over het algemeen een prima samenwerking.

Over Supreme Relatiegeschenken

Snel en gemakkelijk relatiegeschenken bedrukken, dat doet u bij Suprème Relatiegeschenken. In onze webshop vindt u de mooiste producten, die u bedrukt of onbedrukt kunt bestellen. In het menu heeft u een duidelijk overzicht van alle productgroepen, waarna u met behulp van onze handige filters snel uw keuze kunt maken. Bestel uw favoriete product eenvoudig via onze bestel-tool. U ontvangt altijd eerst een digitale drukproef via de mail. Pas na uw akkoord starten wij de productie en leveren de producten snel bij u op kantoor, thuis of op een ander adres. Snel en gemakkelijk: bij Suprème!