Nette afhandeling en snelle levering

Supreme Relatiegeschenken denkt met je mee en heeft een snelle levering. Zeker een aanrader!

Korte lijntje en een goede, snelle service!

Ik ben erg tevreden over de tot nu toe bestelde en geleverde producten. Ook de ondersteunde service bij het afgeven van een offerte en het meedenken qua product en bedrukking ervan. Jullie zijn een top team, dus vooral zo doorgaan!

Goed contact, snel en netjes afgeronde order met mooi product

Er was prima contact, snel opgepakt en de order was op tijd binnen. Kwaliteit van het product ook goed.

Snelle service en altijd meedenken!

Team Supreme is altijd goed bereikbaar, zorgen altijd voor een snelle en passende oplossing! Prijzen zijn overzichtelijk en transparant.

Super mooie slabbetjes met opdruk ontvangen!

Super mooie slabbetjes met opdruk laten maken! Super service! Ben heel tevreden!

Snelle reactie na aanvraag. Helaas was uiteindelijk de gewenste kleur niet meer beschikbaar maar goed meegedacht over alternatief. Aflevering had wat netter gekund maar over het algemeen een prima samenwerking.

Geweldige ervaring

Ik heb een spoedaanvraag gedaan voor 100 bierpullen waarop een eigen logo moest komen. Hiervoor heb ik gebeld en er werd meteen vriendelijk geholpen en meegekeken. De aanvraag was nog mogelijk en dus heb ik ze besteld. Ze waren zelfs 6 dagen (4 werkdagen) voor de afgesproken datum binnen. Erg goed gelukt, de mensen waren heel enthousiast. Ook heel goed geholpen en de levering met DHL ging erg vloeiend.

Snel en volgens afspraken

Ik heb bij Supreme lampjes en pennen besteld. Pennen voor het eerst, lampjes al voor de zoveelste keer. Net als altijd zijn de spullen correct en volgens afspraak geleverd. En wat fijn is: je wordt persoonlijk te woord gestaan door een kundige medewerker die de tijd voor je neemt. Daarna gaat alles vanzelf. Kortom: echt een aanrader!

Het was de eerste keer dat we zaken deden met Supreme relatiegeschenken. Er werd goed meegedacht. Vanaf de bestelling van 200 fleecedekens tot en met de bezorging bij onze relaties was de service top geregeld!

Fantastische mondkapjes besteld bij Supreme Relatiegeschenken. Met een geweldig mooie bedrukking, de levertijd was ook nog eens onwijs snel! Ondanks de grote hoeveelheid waren de mondkapjes voor de afgesproken tijd geleverd. ik ga hier zeker vaker bestellen!!

Grote bestelling, zeer snel geleverd, de volgende dag al.

In één woord "Geweldig"

Tot voor kort niet met bedrijf zaken gedaan. Op een maandagmorgen bestel ik 250 stylus pennen, Maak de bestelling, krijg een pro forma factuur, die ik overmaak. Dinsdagochtend krijg ik de factuur binnen met accoord voor betalling voorzien van track & Trace informatie. Vanaf dat moment kan ik het pakket volgen. Komt vanuit Berlijn met de vervoerder via een route naar mijn adres. Woensdagavond zie ik dat mijn pakket donderdag geleverd kan worden. Donderdagmorgen wordt er rond 11 uur bij mij aangebeld en wordt mijn pakket in prima verpakking onbeschadigd aangeboden. Het artikel is keurig verpakt. Kortom geweldige levering tegen een prima prijs!

Snel en gemakkelijk te bestellen.

Alles zeer correct en naar tevredenheid afgehandeld met levering exact volgens afspraak. Complimenten en tot een volgende keer.

Vriendelijk en snel

Heel fijn zo snel te kunnen schakelen bij een bestelling welke dan ook nog ruim op tijd geleverd word.

Snel, duidelijk en goed!

Duidelijke communicatie van ontwerp tot levering.

top service en kwaliteit

tevreden!!

Snel en gemakkelijk

Goed geholpen via de mail voorafgaand bestelling en daarna heel snel geleverd. Prima prijs / kwaliteit!

Service en producten zijn uitstekend.

Twee maal besteld en allebei de keren uitstekende service en een prachtig product ontvangen.

Fijne service, snelle levering en goede kwalitietsproducten

Voor onze Jachtboutique & Geweermakerij Elspeet hadden we nieuwe jachtakte mapjes nodig. Supreme Relatiegeschenken heeft dit perfect voor ons verzorgd. Het zijn deskundige medewerkers die graag met de klant meedenken. Zelfs in de periode van de coronacrisis hebben zij een goede levertijd kunnen waarborgen. We zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf graag aan.

Altijd prima geregeld!

Ik heb al verschillende keren besteld bij Supreme relatiegeschenken en dat is altijd prima bevallen. Snelle levering en goede kwaliteit. En als er iets mis gaat wordt dat goed opgelost.

Snelle service en kwaliteitsvol materiaal.

Snelle service en kwaliteitsvol materiaal.

uitstekend

Mijn ervaring is dat ze super meewerken en voorzien van advies in keuze en kwaliteit van de aan te schaffen spullen.

Snel advies en levering, helemaal tevreden!

Via de overzichtelijke website wordt snel gereageerd op iedere vraag.

Vriendelijk aan de telefoon ,goede uitleg over product . Snelle levering .

Zeer tevreden!

Goede en snelle service, waardoor de communicatie soepel verloopt. Daarnaast bieden ze ook goede hulp. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zeker aan te raden dus!

Over Supreme Relatiegeschenken

Snel en gemakkelijk relatiegeschenken bedrukken, dat doet u bij Suprème Relatiegeschenken. In onze webshop vindt u de mooiste producten, die u bedrukt of onbedrukt kunt bestellen. In het menu heeft u een duidelijk overzicht van alle productgroepen, waarna u met behulp van onze handige filters snel uw keuze kunt maken. Bestel uw favoriete product eenvoudig via onze bestel-tool. U ontvangt altijd eerst een digitale drukproef via de mail. Pas na uw akkoord starten wij de productie en leveren de producten snel bij u op kantoor, thuis of op een ander adres. Snel en gemakkelijk: bij Suprème!