Duidelijke communicatie en snel geleverd.

Goed en snelle communicatie over het product, prijs kwaliteit is in orde, snelle levering.

Goed en snel

Bedrukte handdoeken bestel. Snelle service en goede kwaliteit.

Prettig contact, snelle en accurate levering

Mijn ervaring is heel positief: zeer betrouwbare leverancier.

Prima, korte lijnen en afspraken worden nagekomen.

Ik heb op een prettige manier contact gehad met de medewerkers van Supreme. Afspraken waren duidelijk en werden nagekomen. Advies was waardevol.

prima snel en duidelijk

prima snel en duidelijk

Goede service en snelle levering

Ik heb de bestelling bij Supreme Relatiegeschenken als prettig ervaren. Goede service. Er werd met je meegedacht. En snelle levering!

supersnel bezorgt!!

Wij moesten op korte termijn een leuk geschenk hebben en dat is super goed gegaan.

snel, korte lijnen en prima communicatie

Vriendelijk, daadkrachtig en een prima prijs kwaliteit verhouding.

Je wordt altijd weer enthousiast te woord gestaan. Er wordt met je mee gedacht. en daadkrachtig gehandeld. Een fijne bedrijf om zaken mee te doen.

Goede en snelle service

Goed geholpen tijdens het proces en tevreden met het geleverde product.

Heel fijn contact en opdracht supersnel opgepakt!

Wij hadden op zeer korte termijn tasjes nodig. Na een heel fijn contact met de medewerkers van Surpreme is dit supersnel opgepakt en binnen 1,5 dag geleverd.

De T-shirts zijn fantastisch. Waar voor je geld.

Thomas en zijn collega's hebben mij steeds goed te woord gestaan, meegedacht over mijn vraagstuk en wensen, en uiteindelijk goed geholpen. Relaxte mensen die in oplossingen denken en altijd goed te bereiken zijn. Harstikke prima. Mvg, Zeynel, namens de Gemeente Amsterdam.

Snel en goed geleverd.

Goede service en erg vriendelijk

Goede service, snelle levering en erg vriendelijk. Kortom zeer prettige ervaringen

Super netjes alleen de levertijd was wat langer maar hier werden we goed van op de hoogte gehouden

Klantgericht en heel vriendelijk

Er wordt meegedacht en op een prettige manier gecommuniceerd. Chapeau voor het hele team!

Geweldige service en goede kwaliteit

Ben zeer tevreden over de service van Supreme. Ze denken goed mee over welk product het meest geschikt is en over de mogelijkheden voor verpakken en verzenden. Ik had een bestelling, die op verschillende data op meerdere locaties bezorgd moet worden. Ook daarin dacht Supreme goed mee en hebben ze alles snel en goed geregeld. Top!

Afspraak is afspraak

Zoals afgesproken is is geleverd en op tijd, prima dus

Goede begeleiding en snelle service.

Super geregeld! We zijn erg tevreden.

We wilden onze collega's verrassen met een gepersonaliseerde lunchbox. Deze zijn erg mooi geworden.

Vriendelijk en daadkrachtig

Bij Supréme wordt je altijd vriendelijk geholpen en wordt er met je meegedacht. Ze leveren goed werk en handelen snel.

toppie

snel, betrokken en doen wat ze beloven !

Hele goed service

Snelle en correcte levering, prima.

We wilden een mooi relatiegeschenk sturen naar onze relaties i.v.m. de respons op een klanttevredenheidsonderzoek. Maikel dacht goed met ons mee mee zodat we tenslotte tot het versturen van een Powerbank + Speaker Bamboo kwamen. Daar hebben we zeer enthousiaste reacties op mogen ontvangen.

Goede kwaliteit

Het geleverde product is van goede kwaliteit en de levering was snel

Over Supreme Relatiegeschenken

Snel en gemakkelijk relatiegeschenken bedrukken, dat doet u bij Suprème Relatiegeschenken. In onze webshop vindt u de mooiste producten, die u bedrukt of onbedrukt kunt bestellen. In het menu heeft u een duidelijk overzicht van alle productgroepen, waarna u met behulp van onze handige filters snel uw keuze kunt maken. Bestel uw favoriete product eenvoudig via onze bestel-tool. U ontvangt altijd eerst een digitale drukproef via de mail. Pas na uw akkoord starten wij de productie en leveren de producten snel bij u op kantoor, thuis of op een ander adres. Snel en gemakkelijk: bij Suprème!