snel, korte lijnen en prima communicatie

Vriendelijk, daadkrachtig en een prima prijs kwaliteit verhouding.

Je wordt altijd weer enthousiast te woord gestaan. Er wordt met je mee gedacht. en daadkrachtig gehandeld. Een fijne bedrijf om zaken mee te doen.

Goede en snelle service

Goed geholpen tijdens het proces en tevreden met het geleverde product.

Heel fijn contact en opdracht supersnel opgepakt!

Wij hadden op zeer korte termijn tasjes nodig. Na een heel fijn contact met de medewerkers van Surpreme is dit supersnel opgepakt en binnen 1,5 dag geleverd.

De T-shirts zijn fantastisch. Waar voor je geld.

Thomas en zijn collega's hebben mij steeds goed te woord gestaan, meegedacht over mijn vraagstuk en wensen, en uiteindelijk goed geholpen. Relaxte mensen die in oplossingen denken en altijd goed te bereiken zijn. Harstikke prima. Mvg, Zeynel, namens de Gemeente Amsterdam.

Snel en goed geleverd.

Goede service en erg vriendelijk

Goede service, snelle levering en erg vriendelijk. Kortom zeer prettige ervaringen

Super netjes alleen de levertijd was wat langer maar hier werden we goed van op de hoogte gehouden

Klantgericht en heel vriendelijk

Er wordt meegedacht en op een prettige manier gecommuniceerd. Chapeau voor het hele team!

Geweldige service en goede kwaliteit

Ben zeer tevreden over de service van Supreme. Ze denken goed mee over welk product het meest geschikt is en over de mogelijkheden voor verpakken en verzenden. Ik had een bestelling, die op verschillende data op meerdere locaties bezorgd moet worden. Ook daarin dacht Supreme goed mee en hebben ze alles snel en goed geregeld. Top!

Afspraak is afspraak

Zoals afgesproken is is geleverd en op tijd, prima dus

Goede begeleiding en snelle service.

Super geregeld! We zijn erg tevreden.

We wilden onze collega's verrassen met een gepersonaliseerde lunchbox. Deze zijn erg mooi geworden.

Vriendelijk en daadkrachtig

Bij Supréme wordt je altijd vriendelijk geholpen en wordt er met je meegedacht. Ze leveren goed werk en handelen snel.

toppie

snel, betrokken en doen wat ze beloven !

Hele goed service

Snelle en correcte levering, prima.

We wilden een mooi relatiegeschenk sturen naar onze relaties i.v.m. de respons op een klanttevredenheidsonderzoek. Maikel dacht goed met ons mee mee zodat we tenslotte tot het versturen van een Powerbank + Speaker Bamboo kwamen. Daar hebben we zeer enthousiaste reacties op mogen ontvangen.

Goede kwaliteit

Het geleverde product is van goede kwaliteit en de levering was snel

prima en sne3l geregeld

prima service, dank

Snelle levering en mooi product

Heel erg blij met het resultaat

prima, levering en afspraken worden nagekomen

Alles is geleverd zoals besteld is, en op de juiste datum, prima zo, afspraak is afspraak

aandacht

heel nauwkeurig en met veel aandacht voor detail en meedenkend. daarbij ook nog vriendelijk... sorrie, een slechtere review lukt niet. Petra

goede ervaring, leuk personeel

Leuk contact met enthousiaste mensen, super snelle service en een klacht word direct opgepakt en opgelost.

Zoals verwacht weer vlot en snel geleverd

We hebben alleen nog maar goede ervaringen met dit bedrijf. We hadden een bestelling geplaats voor TucsonEmperor schrijfmappen met ons bedrijfslogo. En zoals verwacht werden de mappen weer vlot en snel geleverd.

Perfecte clubmuts geleverd

We hebben voor onze club besloten om iedereen een clubmuts te geven. Na wat zoeken kwamen we bij Supreme Relatiegeschenken uit. We vonden gemakkelijk een muts die ons was leek. Na de bestelling hadden we snel een digitaal proefmonster binnen en daar was niets op aan te merken. Het duurde niet lang voor we onze bestelde mutsen geleverd kregen. Bedankt voor de goede en snelle service.

Over Supreme Relatiegeschenken

Snel en gemakkelijk relatiegeschenken bedrukken, dat doet u bij Suprème Relatiegeschenken. In onze webshop vindt u de mooiste producten, die u bedrukt of onbedrukt kunt bestellen. In het menu heeft u een duidelijk overzicht van alle productgroepen, waarna u met behulp van onze handige filters snel uw keuze kunt maken. Bestel uw favoriete product eenvoudig via onze bestel-tool. U ontvangt altijd eerst een digitale drukproef via de mail. Pas na uw akkoord starten wij de productie en leveren de producten snel bij u op kantoor, thuis of op een ander adres. Snel en gemakkelijk: bij Suprème!