Service en producten zijn uitstekend.

Twee maal besteld en allebei de keren uitstekende service en een prachtig product ontvangen.

Fijne service, snelle levering en goede kwalitietsproducten

Voor onze Jachtboutique & Geweermakerij Elspeet hadden we nieuwe jachtakte mapjes nodig. Supreme Relatiegeschenken heeft dit perfect voor ons verzorgd. Het zijn deskundige medewerkers die graag met de klant meedenken. Zelfs in de periode van de coronacrisis hebben zij een goede levertijd kunnen waarborgen. We zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf graag aan.

Altijd prima geregeld!

Ik heb al verschillende keren besteld bij Supreme relatiegeschenken en dat is altijd prima bevallen. Snelle levering en goede kwaliteit. En als er iets mis gaat wordt dat goed opgelost.

Snelle service en kwaliteitsvol materiaal.

Snelle service en kwaliteitsvol materiaal.

uitstekend

Mijn ervaring is dat ze super meewerken en voorzien van advies in keuze en kwaliteit van de aan te schaffen spullen.

Snel advies en levering, helemaal tevreden!

Via de overzichtelijke website wordt snel gereageerd op iedere vraag.

Vriendelijk aan de telefoon ,goede uitleg over product . Snelle levering .

Zeer tevreden!

Goede en snelle service, waardoor de communicatie soepel verloopt. Daarnaast bieden ze ook goede hulp. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zeker aan te raden dus!

Afspraak is afspraak, en dit klopt bij Supreme

uitstekende service door Maikel

uitstekende service door Maikel, good advies, goed produkt, correcte prijs, en goede afwikkeling, alles overzien en gehandeld door Maikel, vanwege hem heb ik vertrauwen gekregen in de firma en de aankoop gewaagd en weer terug gekomen, omdat Maikel me weer korrekt benaderd had.

snel

top

Prima service en snelle levering

Supreme relatiegeschenken wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan en denken ze goed met je mee. Ze houden zich aan hun afspraken en leveren zoals afgesproken.

Snelle service - goed verpakt

Heb voor de eerste keer besteld bij dit bedrijf. Ben zeer tevreden over de snelle service, goede verpakking en goede verhouding product en prijs.

snel, direct en goed overleg

Er wordt snel op je aanvraag gereageerd. En ze 'luisteren / lezen' heel goed wat er wordt gevraagd. Daar scheelt het nog wel eens aan bij bedrijven waar je custom made producten besteld. Fijn werken met Supreme hoor!

Top ervaring met Supreme

Mokken besteld met bedrukking. Opdruk was top en zag er mooi uit op de mokken! Verder uitstekende levering en een prima service!

prima service, snelle en correcte levering van mooie producten

Wij hebben voor de Dag van de Leraar in oktober 2019 als Pius X College en Scholengemeenschap Canisius Doppers besteld bij Supreme. Prima service en correcte levering. Veel blije gezichten op school van medewerkers.

ik heb hele goede ervaringen met Supreme

ik heb heel veel contact in een jaar met Maikel top service en snel.

Het proces verloopt soepel en snel

Hele snelle service en goed geholpen op de chat.

Op de site snel geholpen met vragen. Snelle offerte gekregen en levering volgens afspraak.

vlotte afhandeling van de bestelling

Als organisator van voetbalstages ben ik 2x jaar opzoek naar een gepast aandenken voor de deelnmrs. mijn keuze voor supreme relatiegeschenken kwam vooral door de mogelijkheid om te bestellen in kleine hoeveelheden. De communicatie vanaf bestellen, met proefdruk en definitieve plaatsen van het order mede de gevraagde leveringsdatum werd correct nageleefd.

Snel en zorgvuldig

Ik ben supertevreden

vriendelijk, snel en goede prijs-kwaliteit !

Supreme relatiegeschenken heeft gezorgd voor een prachtig geschenk (dopper) voor het personeel van mijn scholen voor de Dag van de Leraar 2019 !

Top service!

Jeanet Silder van Supreme Relatiegeschenken heeft mij geweldig geholpen en de gadgets, 2 soorten in aantallen van 500 en 1000, waren binnen 2 dagen gereed. Service ging zodanig verder dat ze op de beurs zijn bezorgd. Mijn complimenten in het meedenken en het realiseren van de gadgets met bedrijfsnaam in zo een korte tijd. Dank je wel, Jeanet!

Snelle levering, mooi product

Communicatie ging erg snel en producten warden snel geleverd. Ben tevreden over de kwaliteit (notitieboekjes met opdruk).

correct en snel

Jan Tinbergenstraat 204 7559 ST Hengelo

Over Supreme Relatiegeschenken

Snel en gemakkelijk relatiegeschenken bedrukken, dat doet u bij Suprème Relatiegeschenken. In onze webshop vindt u de mooiste producten, die u bedrukt of onbedrukt kunt bestellen. In het menu heeft u een duidelijk overzicht van alle productgroepen, waarna u met behulp van onze handige filters snel uw keuze kunt maken. Bestel uw favoriete product eenvoudig via onze bestel-tool. U ontvangt altijd eerst een digitale drukproef via de mail. Pas na uw akkoord starten wij de productie en leveren de producten snel bij u op kantoor, thuis of op een ander adres. Snel en gemakkelijk: bij Suprème!