Al meerdere keren bij Supreme besteld. Altijd goede service. De prijs kwaliteit verhouding is goed; de goedkopere producten zijn echt wel wat minder van kwaliteit, maar de duurdere zijn echt beter.

Uitstekend. Altijd.

Reeds verschillende keren besteld. Zeer mooi afgewerkte mokken. Correcte levering!

blij

zijn heel blij met de potloden, mooi geworden en snelle levering

Vlotte afhandeling

Er wordt meegedacht en er werd snel geleverd! Prima!

Goede service en vlotte afhandeling

Pluspunten

Denken goed met je mee, snelle reactie op vragen en e-mail, snel geleverd en een product naar tevredenheid.

Geen, vooral zo doorgaan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Wij hebben geborduurde handdoeken besteld met ons logo en de afwerking is heel mooi! snelle levering en heel erg vriendelijke klanteservice!ze denken goed met je mee en reageren snel.

geen!

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van de gepersonaliseerde klemmappen. Correcte en snelle service!

Pluspunten

Snelle reactie, vertrouwen en levering zoals afgesproken

Pluspunten

Het was heel handig om met een medewerker te kunnen chatten en te overleggen Hij heeft ook fijn dingen voor me kunnen regelen via de mail. helemaal top!

Pluspunten

Denken goed mee en de levering van de bestelde producten was snel! Wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

Snelle en nette levering. Zeer tevreden over de kwaliteit van de pennen. Komen gemaakte afspraken keurig na. Aanrader!

Pluspunten

Just great

Pluspunten

Goede communicatie en snelle levering van het product.

Pluspunten

producten met prima prijs / kwaliteit verhouding. Snelle levering.

geen.

4 stars: good service, well treated

Positive

Good variety of gifts Well priced Quick service Easy website for ordering Delivered on time

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering, vriendelijke mensen, mooi eindresultaat.

verkeerde kleur van gastendoekjes geleverd, maar uiteindelijk wel mooi. Veel op en af moeten mailen en bellen eer we hetzelfde bedoelde.

Pluspunten

Goede communicatie en snelle levering

Doordat de levering via een andere partij ging kon ik niet zien hoe laat de zending precies aankwam

Pluspunten

Snel en vriendelijk geholpen, zelfs een spoedvraag was geen probleem. Op tijd geleverd.

De mogelijkheden in kleurvariatie en type keycords is erg beperkt bij spoedvraag

Pluspunten

Snelle respons en goede service

Pluspunten

Afspraak nagekomen, niets op aan te merken

Over Supreme Relatiegeschenken

Snel en gemakkelijk relatiegeschenken bedrukken, dat doet u bij Suprème Relatiegeschenken. In onze webshop vindt u de mooiste producten, die u bedrukt of onbedrukt kunt bestellen. In het menu heeft u een duidelijk overzicht van alle productgroepen, waarna u met behulp van onze handige filters snel uw keuze kunt maken. Bestel uw favoriete product eenvoudig via onze bestel-tool. U ontvangt altijd eerst een digitale drukproef via de mail. Pas na uw akkoord starten wij de productie en leveren de producten snel bij u op kantoor, thuis of op een ander adres. Snel en gemakkelijk: bij Suprème!