Pluspunten

Snel en gemakkelijke communicatie via zowel internet (chat), telefoon en mail. Verkeerd bestand gestuurd, geen probleem, je stuurt een nieuwe, en voordat er gedrukt gaat worden, krijg je nog een proef via de mail. Handig, want dan kan je nog ingrijpen. Snel schakelen, en levering binnen de gestelde tijd. Ze hebben zeker leuke producten voor een goede prijs. Hun brillendoekjes zijn zeker een aanrader. Ze zijn nog goed ook. De bedrukking is gewoon goed. Het publiek was er blij mee, dus positieve reacties. Ze hebben werkelijk van alles om te bedrukken, dus het is bijna onmogelijk om geen leuk product te vinden. Zowel in de duurdere als de goedkopere prijsklasse.

Zij geven geen track en trace, maar hun levertijden kloppen wel.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit, meedenken in oplossingen, vriendelijk en goed bereikbaar.

Geen, ga zo door!

Pluspunten

Altijd ontzettend positieve contacten en snelle (re)acties.

Pluspunten

Ze zijn snel, erg behulpzaam, denken mee over oplossingen en zijn erg prettig in de omgang

Pluspunten

Goed meedenken Mogelijkheid tot zelf aanleveren drukmateriaal Snelle levering en helderheid hier over

Pluspunten

Enorm snelle service. Werden uiterst vriendelijk te woord gestaan. Er werd met ons meegedacht en goed advies gegeven. Hele prettige samenwerking.

Pluspunten

Snelle reactie, willen meedenken, voor ons is het een fijne samenwerking geweest.

Pluspunten

jeetje wat ging dat vlot!

Pluspunten

Snelle mail communicatie en we hebben een prachtige bedrijfspen! Iedereen vind hem geweldig door de fijne manier van schrijven en het mooie ontwerp. We hebben weer een nalevering gedaan.

Pluspunten

supersnel een spoed levering voor ons verzorgt, perfect

Pluspunten

Klantvriendelijk/behulpzaak

Ik had pepermunt dispensers besteld en er stond op de foto niet dat er ook een afdruk van ingrediënten op de voorkant gedrukt werd. Dit zagen we pas bij de proefdruk

Pluspunten

Goed contact, goed product

Het eindproduct beter inpakken, de tasjes vielen uit de doos bij aflevering...

Pluspunten

Goede service, snelle levering en mooie kwaliteit!

Pluspunten

Goed online geholpen. Resultaat voorbeeld tekening goed over mee gedacht. Snelle levering. Goede Kwaliteit. Bedankt!

Pluspunten

- snel - kwaliteit

- serie van 50 zou fijn zijn geweest. 100 was net te veel en 25 eigenlijk net te weinig

Pluspunten

Een erg goede en snelle service

Pluspunten

Mooi product, snel geleverd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Supersnelle persoonlijke levering

Aanhef in elke email gebruiken! Ziet er niet wat persoonlijker uit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Glazen waren niet allemaal even mooi.

Pluspunten

Super geregeld en de kop en schotels die wij besteld hebben met het logo van ons bedrijf zien er prachtig uit!

Pluspunten

Wat vind ik het toch altijd prettig werken met dit bedrijf! Gewoon no nonses en duidelijk.

Jan Tinbergenstraat 204 7559 ST Hengelo

Over Supreme Relatiegeschenken

Snel en gemakkelijk relatiegeschenken bedrukken, dat doet u bij Suprème Relatiegeschenken. In onze webshop vindt u de mooiste producten, die u bedrukt of onbedrukt kunt bestellen. In het menu heeft u een duidelijk overzicht van alle productgroepen, waarna u met behulp van onze handige filters snel uw keuze kunt maken. Bestel uw favoriete product eenvoudig via onze bestel-tool. U ontvangt altijd eerst een digitale drukproef via de mail. Pas na uw akkoord starten wij de productie en leveren de producten snel bij u op kantoor, thuis of op een ander adres. Snel en gemakkelijk: bij Suprème!