Heel makkelijk te bestellen en heel snel geleverd en netjes verpakt.

De bestelling en de levering ging erg goed. Jammer dat ik geen Nederlands contact e mailadres kan vinden. Heb nog een paar vragen. Een Messenger bericht naar de VK gestuurd maar die si niet beantwoord helaas

Response from the business owner

Beste Bert, Bedankt voor je bestelling en je beoordeling. Op onze site en in onze mail verkeer vind u zowel ons mail adres als ook ons telefoon nummer terug. Hierop zijn wij op werkdagen tijdens kantoor uren gewoon bereikbaar. Hierbij nogmaals onze contact gegevens: [email protected] 078-6165444

Snelle levering van de juiste producten

Snelle levering van de juiste producten

Vlug besteld en razendsnel geleverd

Top webshop, makkelijk betalen en bestellen. Eens besteld volgt de levering zeer snel

Juiste producten, snel verzonden

Bestelling zonder poespas geplaatst en de volgende dag in huis. Prima prijs, goede producten. Houden zo!

Zeer goed!

Pakketje besteld. Was snel geleverd.

Alles wat ik bestelde was er bij .

Ik vindt de site niet duidelijk heb moeten zoeken om het juiste te vinden .

Snel en persoonlijk

Bedte Nikeax, Snelheid is prima. Ik heb gemist dat jullie een bezorgindicatie afgeven. Kan aan mij liggen, maar dat zou prettig zijn. Krantenpapier maken het persoonlijk, leuk. Wasnootjes een grappige verrassing, dank je wel! Nu nog kijken hoe het spul werkt ;-). Met vriendelijke groet, Harold

Goede prijs, snelle levering

Voor mij bekend product dus daar had ik al geen andere verwachtingen van. Verder alles OK. Ga ik vast nog een keer zo doen.

Prima service en fijne producten

De bestelling werd snel en adequaat afgehandeld, producten werden snel geleverd.

Wass goed

Het wassen van zomege fleken gaat goed.jasen die Wit zijn wat minder

Bestelling snel geleverd goed verpakt.

Prima webshop

Levertijd zou wel iets sneller mogen zijn

Als ik de totale tijd van bestelling (op vrijdag 19:30) tot levering (op dinsdag) vergelijk met andere webshops, dan scoort deze webshop slechts middelmatig. Hier valt nog wel wat te verbeteren. (Bestellingen geplaatst voor 22:00 nog dezelfde dag verzonden bijvoorbeeld, dat zou twee dagen kunnen schelen) Daarom mijn 4 van de 5 sterren.

goede snelle levering

goed product en snelle levering

zoals beloofd

besteld, betaald, geleverd zoals beloofd

Waterdicht, super service en snelle levering

Eigenlijk altijd na enige tijd problemen ervaren met waterdichtheid van wandelschoenen en jassen. Op advies bij Nikwax webshop terecht gekomen. Gelijk wasmiddel (Tech Wash) en impregneer voor jassen (TX-Direct Wash-in) en reinigingsmiddel voor schonen (Cleaning Gel) en de impregneer (Waterproofing wax) voor leren schoenen besteld. Na een reparatie van los gelaten stiknaden had ik al natte voeten als ik met de hond door nat gras liep. Zojuist met de hond door de eerste regenbuien gewandeld en eindelijk weer droge kleding en voeten. Zelfs bewust door diepe plassen gelopen, waarbij de nieuwe stiksels vol onder water kwamen.

Vlotte levering. Kwaliteit was al bekend.

Heb het spul eerder gebruikt en heb er goede ervaring mee. Helaas niet echt goedkoop!

snel geleverd, de goedkoopste, 'en goed spul.

met toevoegen was (droger) ballen;goed schoon en luchtig geworden.jammer dat 1 fles downproof maar voor 2 jassen is. Wel goedkoper dan laten reinigen via buitensportzaak :)

Meerdere behandelingen nodig

Ik moest mijn wandelschoenen 3x keer behandelen, maar toen waren ze wel waterdicht.

Mijn pakket werd rap verzonden, maar is verkeerd geleverd. Er zat een ander pakket in mijn bpost loc

Weet nog niet als dit de schuld is van nikwax of bpost

Gewoon prima

Bestelling snel binnen

Eenvoudig en goed

Kind kan de was doen !

Goede service en mooi product