Vandaag besteld, morgen bezorgd. SUPER.

Geen reactie op kapotte levering

In mijn pakket zat een lekkende fles. Foto gemaakt en gemaild maar geen reactie.

Goede producten en goede service

De Nikwax producten zijn gewoon top. Ook de service is goed. Bij mijn laatste bestelling kreeg ik een product te weinig, even gebeld en twee dagen later had ik het gewoon binnen.

Goede producten en goede service

Ik gebruik al jaren Nikwax en het werkt echt top. De afgelopen bestelling miste ik een product, even gebeld en twee dagen later had ik het gewoon netjes in huis.

Goede producten en goede service

Ik gebruik al jaren Nikwax voor mijn waterdichte kleding en het werkt altijd geweldig. Afgelopen bestelling kreeg ik een flesje te weinig, ik heb direct gebeld en toen werd deze netjes nagestuurd.

Snelle levering van topproduct

Ik gebruik nikwax nu enkele jaren en ben zeer tevreden over het product en de snelle levering bij bestelling in de webshop.

een mooie korting

ik kreeg een mooie korting op een Twinpack Tech wash TX-direct en ben blij met de resultaten van de producten. Op het etiket van de genoemde producten mis ik het gegeven dat in twee volle dopjes 100 ml gaat.

Snelle levering en goed product.

Prima, goede spullen en snel in huis

Prima, goede spullen en snel in huis

Zeer snel en goed geleverd.

Snelle levering met leuke test samples erbij top.

Snel en correct geleverd

correcte nette levering

product zelf is bekend en werkt prima, wel prijzig, maar om de winter door te kunnen blijven fietsen gewoon nodig om kleding (futurum) waterproof te houden.

Snelle levering!

Overzichtelijke website en razendsnelle levering. Product is fantastisch en zit ook nog cadeautje bij!

Zeer positief

Product verstuurd door de Nikwax webshop, echter DHL is het pakket "kwijt geraakt", na melding hiervan heeft de webshop geheel kosteloos een 2e pakket verstuurd. Dit 2e pakket is in goede orde ontvangen. Jammer dat DHL op geen enkele manier de verantwoordelijkheid neemt voor de hoor gemaakte fout.

Niks ontvangen

Bestelling geplaatst en betaald op woensdag. Kreeg smiddags mail dat het verzonden is. Nu is het zondagavond en nog niks ontvangen, ook geen track en trace, dus weet niet of het nog binnen komt en zo ja wanneer.

Response from the business owner

Geachte mevrouw, Allereerst vervelend dat u op uw pakketje heb moeten wachten. Ondertussen hebben wij contact met u opgenomen en zou uw pakketje reeds geleverd moeten zijn. Indien u toch nog vragen of opmerkingen heeft kunt u ons altijd op werkdagen bellen op 078-6165444

product is prima en op tijd geleverd

Duidelijk en goed verpakt

Product is netjes verpakt aangekomen. Webshop is eenvoudig en duidelijk.

Perfecte ervaring

Goede website, snelle verzending, keurig verpakt.

Goede ervaring

Snelle afhandeling en goed product

On time in full

Snelle en goede aflevering, universele verpakking geschikt voor meerdere typ producten

vlot verloop van de aankoop

maar dure verzendkosten

Klantvriendelijk

Eerst het verkeerde product ontvangen. Mocht deze houden en de volgende dag werd het bestelde product brzorgd.

6 Sikkelstraat Dordrecht 3319 LJ