Helemaal top

Gister heb ik een fietsendrager besteld, eem thule 933, hij kwam vandaag binnen zonder schade en werkt makkelijk en soepel. Ik zou hier zo weer bestelen.

Goed en snel geleverd

Thule 933 besteld. Prima drager en een dag later werd deze bezorgd .

Snelle levering en super service

zeer goed

radio besteld. kon niet de volgende avond geleverd worden werd hierover netjes gebeld. goeie service dus

Snelle levering en nette communicatie

Pioneer auto radio besteld SPH-EVO82-DUC speciaal voor mijn Fiat Ducato camper. Ik had enkele vragen voordat ik de bestelling geplaatst heb en die werden meteen (op een zondag avond) beantwoord. Ik zou er ook nog een gratis DAB antenne bij krijgen. Bestelling daarna geplaatst en deze werd woensdag netjes verpakt afgeleverd. De volgende bestelling zal zeker weer bij dit bedrijf zijn!

Snelle levering, goede communicatie

Dakkoffer besteld, werd binnen 48uur geleverd.

korte lijntjes, persoonlijk contact!

We hebben een Thule fietsendrager bij Venderparts gekocht. Bij de levering was een foutje in geslopen. Na een mailtje werden we direct ( echt binnen een minuut:)) terug gebeld en werd dit zeer ruimhartig opgelost. Nogmaals onze dank hiervoor!

Zeer netjes en snel

|Top

snelle en goede levering/service

Snelle , goede en vriendelijke service en levering.

Matig

Bij aankomst van pakket al meteen beetje achterdocht. Zit namelijk niet in een orginele verpakking. Wel in een karton omwikkeld met zwarte krimpfolie. Zit ook niet vast in doos! Is dit een nieuw toestel? Het toestel (afstandsbediening)werkt ook niet. (Garantie?) Terugsturen dus... Kosten; 8.4€ daarbij ook geen terugbetaling van verzendkosten 7.6€. totaal 16€ betaald voor iets wat niet werkt en waarschijnlijk niet nieuw was... Was voor mij eerste bestelling bij VenderParts, meteen ook laatste!

Beste Guido Demuzere uit Belgie, Dank voor u beoordeling. Helaas een cijfer 3 ? U besteld bij ons een Kenwood KNA-RCDV331 - Infrarood afstandsbediening van € 29.95 Deze wordt keurig een dag later geleverd bij u in Belgie. Wij kopen deze in bij Kenwood en deze zijn 100% nieuw. Helaas werkt deze afstandsbediening niet op u kenwood, daar kunnen wij niks aan doen. Het artikel kan dan terug alleen de verzend/retour kosten zijn i.d.d. voor u zelf, dit staat keurig in de voorwaarden. Groeten Roel Schuurman info@venderparts.nl

Keurig op tijd in België

Goed en snel geleverd

Mijn bestelling was goed en stevig verpakt en was zelfs een dag eerder geleverd dan aangegeven. Top service.

top bedrijf met snelle verzending

product zoals verwacht

Super snel

Zijn super snel en correct wordt hier waargemaakt

Zeer vriendelijk, behulpzaam en netjes!!!

Ze zeggen: Wanneer op voorraad, voor 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Bij mijn product wat het volgens de site op voorraad, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. Hierover werd ik gebeld en gaven ze aan dat het hoofdkantoor deze wel voorradig had en dat ze vanuit daar alsnog op tijd zouden verzenden. Als dit niet mogelijk was, zou deze meneer zelf daar wel naartoe rijden om het op te halen en alsnog zelf verzenden. Super service. Bij andere bedrijven laten ze het vaak op z’n beloop en wachten ze tot jij belt. Bij dit bedrijf nemen ze zelf meteen het voortouw en brengen ze je direct op de hoogte. Echt super!!!

Snelle levering van een goed produkt voor een concurrerende prijs

Keurig en correct.

perfect professioneel klantgericht

all perfect

Goede communicatie bij vertraging

Product 2 dagen vertraagd. Netjes meteen gereageerd en gevraagd of dit een probleem was. Snel reactie terug bij vragen

Gewoon top

Bestelling gedaan van 2 versterkers. Werden snel opgestuurd, maar door een fout van DHL niet bezorgbaar. Snel gemailt met Jan Wessels van de webshop. Hij aan het bellen gegaan fout bij dhl. Even aan de tel gezeten samen en 2 nieuwe versterkers op gestuurd , dag erna binnen, ik blij. Snel nog even een appje naar jan gedaan paket ontvangen. Heel erg goede service top zaak .

Zeer goede

Goede ervaring en correcte uitleg

Prima kwaliteit en op tijd

Mijn ervaring is dat het product op tijd geleverd is en dat het aan de verwachtingen voldoet.

prima service

Perfecte service, snelle levering