Snelle levering en goeie service

Snelle levering en goeie service!

Goed bedrijf met goede service!

Een geweldig bedrijf met super goede en snelle sevice!! Reageerd erg snel op emails en handeld alles correct en snel af, qua verkoop maar ook de service achteraf als er iets toch onverwachts stuk gaat. Echt een aanrader!!

er was wat mis met betaling, 1 telefoontje, Jan alles gelijk geregeld, product volgende dag in huis

1 klein minpuntje wat ik op zich ook wel begrijp, telefonisch ochtend 1 uur en middag 1 uur, vind dit niet op de site

Snelle service toen het er op aan kwam

Zeer snelle levering van de fietsendrager vlak voor de vakantie. Helaas zat er een kapot slot in. Er werd per omgaande gereageerd op mijn e-mail. Dezelfde dag werd nog een nieuw slot verzonden en de volgende dag door mij ontvangen. Topservice.

Na mijn bestelling werd de drager snel geleverd

Prima webshop, simpel en duidelijk.

Fake listings, horrible service. Welcome to the game: try to get your money back!

I ordered a fietsendrager for €650 here only because it was "in stock" (while others offered with 2 weeks backorder) hoping to get it sooner, but... It was lies. They did not have it in stock and, 3 days after the order, they still don't. I received an email with the tracking number saying "we have shipped your purchase" but it's lies again - PostNL says the parcel was never dropped off. Now I'm more than sure that the listing was fake, they never had the item. So I need to get my money back somehow... When I tried to call them - they were very much unpleased with it. In irritated manner I was told to use e-mail, and the call was cut. Not the nicest customer support at all!

Hi John from Almere, JBM Assistance Yevgeniy Pazekha Andantestraat 73 1312 TT Almere Thank u for the review, good or bad we always appreciate it! We are sorry u give us a 1. U ordered a Thule 933 XT Bike carrier on the 16th of june. We shipped it the same day with PostNL. They are very busy so somethimes it can take a little bit longer than usual. After a few days of delay u recieved it on saturday the 19th. Most of the time we have to search for current status of a order so we ask the customers to mail us. My collegue told me u did not start the conversation very nicely. We are always trying our best to help the customers. If u have any question, dont hesitate to contact us. Greetings, Jan Wessels VenderParts

Bestelde fietsendrager snel en correct geleverd

Fietsendrager was geheel gemonteerd en kon direct worden gebruikt. Eén slotje was echter stuk en na prettig contact met een medewerker werd er direct een nieuw slotje verzonden. Wij zijn heel tevreden over het product en de service van VenderParts!

Originele producten en snelle levering

Na lang zoeken de tas voor de uebler i21 gevonden. Geen namaak maar de echte originele. Snel geleverd en ook nog eens goed geholpen toen er bij de betaling iets mis ging. Top.

Snelle levering van een top-fietsendrager Uebler i31. Een echte aanrader!

Goed werkend product!

Nieuwe radio gekocht voor mijn auto. Werkt goed, goede kwaliteit geluid, makkelijk te verbinden met je telefoon! Aanrader!

Goede en betrouwbare website!

Vorige week een fietsendrager besteld, de fietsendrager werkt uitstekend en ziet er netjes uit! Toen ik vragen had werd ik via de mail vriendelijk geholpen door het personeel. Betrouwbare en goede webwinkel!

Goede snelle service

Autoradio besteld zeer tevreden en snel geleverd

Snelle levering. Reageren snel op vragen.

Thule 927 fietsendrager gekocht. Snelle levering. Ben bijzonder tevreden over de snelheid van reageren op vragen.

Zeer goed.

De car audio-navigatie die ik eigenlijk wilde kopen is even niet leverbaar. Door Venderparts werd een alternatief voorgesteld. Dit moest even bij mij indalen. Vervolgens gisteren aan het eind van de middag besteld en vandaag voor 12:00 uur de complete set met alles erop en eraan in huis. Kortom niet de dozenschuiver, maar iemand die meedenkt, adviseert en daar vervolgens op handelt. Daarnaast blijkt ook de prijs lager als bij de meeste concurrenten en ook dat is niet erg.

Redelijk goed

Zojuist het fietsenrek Menabo Antares ontvangen, zeer snel geleverd. Het is een stevig fietsrenrek en ziet er goed uit. Het enige probleem waar mijn man en ik tegenaan liepen was het feit dat de bevestiging van de beugels om de fietsen aan vast te zetten niet erg praktisch zijn voor fietsen zonder een middenstang. Het is puzzelen om de beugels aan het frame van de fiets te zetten. Nu zit de 2de fiets met de steun tussen het spatbord van het voorwiel en het frame van de 1ste fiets. Nu moet je eerst het wiel draaien en dan pas kan de 1ste fiets geplaatst worden en er weer afgehaald worden. Niet erg handig als de elektrische fiets rond de 24 kilo weegt.

's Middags om 16.00 uur de laatst voorradige fietsendrager via internet besteld (na telefonisch kontakt), de volgende dag rond 13.00 uur al afgeleverd door post nl. Vriendelijk en behulpzaam kontakt.

Gewoon top!!!

Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Gewoon in een woord top! Mijn bestelling was door PostNL enorm vertaagd en het was niet duidelijk of ik het bestelde op tijd zou krijgen. Ik had het onderdeel voor een bepaalde dag nodig. Na telefonisch overleg bood Jan (medewerker) aan om het onderdeel langs te brengen. Bestelling via PostNL wordt geweigerd/niet opgehaald, zodat het retour gaat. Dikke dank je wel en, nogmaals, gewoon een topservice.

Prima service, persoonlijke benadering.

Gebeld omdat levering in onze vakantie zou vallen, alle begrip, datum naar voren geschoven en ruim op tijd bij ons binnen. Top!

Hebben mij super geholpen. De radio die ik had besteld zat een te lange levertijd op wat ik niet wilde. Hebben mij een andere duurdere radio gegeven voor de zelfde prijs. Hebben veel voor me gedaan. Ben heel tevreden.

Geweldige service

De sleuteltjes van het slotje van de fietsendrager waren onvindbaar, met mensen van VenderParts gemaild en......uiteindelijk heeft het tot een nieuw slotje geleid, zonder extra kosten! Geweldig toch?

Bij mijn fietsdrager was een hendeltje gebroken, binnen een paar dagen het nieuwe onderdeel binnen geweldig Geen gezeur, gewoon dingen goed geregeld, toppers

Wilde een fietsendrager Hapro Atlas2 bestellen

Op de website werd vermeld dat de fietsendrager 20 mei leverbaar was, terwijl er bij bestellen stond op voorraad. Geprobeerd te bellen wat of er nu klopt. Om 11.00 uur gebeld, Een half uur in de wacht. Na mijn slechte beoordeling heb ik een mobiel nummer van het bedrijf gekregen en de eigenaar gesproken. Hij vertelde mij dat ze in zijn woonplaats met de riolering bezig waren en daardoor een slechte verbinding. Hij bood een oplossing aan door mij een demo aan te bieden. Was niet meer nodig omdat ik intussen elders had gekocht

Hi Sietze, We hebben een internet storing gehad/nog steeds. ( Ze zijn met een nieuw riool bezig aan te leggen bij ons in de Dorpsstraat in Halle ) We zijn heel beperkt bereikbaar. De site werkt op moment wel weer. U kunt mij mobiel bellen 0618-112091 Op de site staat dat de drager 20 Mei binnen komt. Klopt nog steeds, alles is vertraagt. ( komen uit China ) Bel me aub even dan probeer ik te helpen met een alternatief. ( of een demo welke binnen komt ) Fijne dag nog gewenst.

Snel geleverd. Prima communicatie

Alpine navigatie besteld, deze werd binnen 24 uur keurig geleverd. Dank ook voor de gratis Dab antenne.

Levering Kenwood DMX9720XDS bleef uit

Zeer prijzige radio van meer dan €1000,- Werd destijds nog niet door iedereen aangeboden. Op de site van Venderparts stond vermeld dat hij in voorraad was. Komt goed dus dacht ik! Ik kreeg daarna een mailtje dat het een paar dagen zou duren aangezien de radio uit Duitsland moest komen.... dat is naar mijn inzien niet helemaal eerlijk om 'op voorraad' te noemen. Maar goed, prima, paar dagen kan ik wel wachten. Na 2 weken maar eens gemaild waar de radio bleef omdat het slechts een paar dagen zou duren. Reactie was dat het niet helemaal goed ging, als ik eind van die week nog niks had gehoord moest ik contact opnemen. Er gebeurde wederom niks, contact gehad, en warempel de maandag daarop werd hij ineens verstuurd! Dit dacht ik althans aangezien ik voorzien werd van track & trace info. Maar deze code gaf helaas gedurende de komende anderhalve week het volgende bericht: 'Het pakket is nog niet door postnl ontvangen of verwerkt'. Gedurende die anderhalve week nog contact gehad, want doorgaans is dat iets wat je misschien 1 dag op zijn hoogst ziet staan. Telefonisch contact gehad; Dit zou volgens venderparts er aan liggen dat het bij Postnl erg druk is, en de radio op een berg onafgewerkte pakketjes ligt waar ze wanneer er tijd voor is wat van af pakken. Maar als het eind van de week nog niet gearriveerd zou zijn moest ik het laten weten want dan zouden ze 'een nieuwe' opsturen Prima, dan voeg ik er nog wat extra geduld bij. Echter, aan het eind van de anderhalve week was de link compleet dood. Dus werd er na contact 'een nieuwe' opgestuurd. Vervolgens heb ik weer een week naar een 'dode' track & trace gestaard. Na 5 weken had ik er genoeg van en heb ik mijn geld terug gevraagd. De radio heb ik vervolgens elders gekocht voor een tientje meer en lag hij de volgende dag bij mij op tafel. Iedereen hierboven lijkt over het algemeen tevreden, wellicht ben ik de uitzondering. Mijn ervaring: goede communicatie, snelle terugbetaling, maar niet bepaald geloofwaardig

Beste Jelmer, We hebben inmiddels telefonisch contact met elkaar gehad. ( 08/04/2021 ) De fout lag 100% bij ons. Te laat en niet goed gecommuniceerd door ons. Groeten en tot een volgende keer. Groeten Roel Schuurman ( Eig )

Keurige behandeling van probleem

Snelle levering en zonder dat ik er om gevraagd had de garantie toegepast op lastig probleem

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.