Alles perfect. Zeer snelle verzending. Pakket binnen 24 ontvangen. Zeer persoonlijke service.

Super betrouwbaar. Deskundige adviezen! Bedankt.

Super correct snelle levering

Zeer mooie esthetische fietsendrager. Bedankt Venderparts voor de zeer goede en correcte service. Bij een vraag, binnen 10 min antwoord. Maandagavond besteld en donderdag geleverd. Bedankt Venderparts

Snelle levering ondanks de feestdagen

Tweede kerstdag heb ik Pro-User Diamant besteld. Netjes op de hoogte gebracht dat het door de drukte wat langer kon duren. De 30e heb ik hem binnenkregen en nieuwjaarsdag al uitgeprobeerd. Hele fijne drager!

Goede,snelle en prima service.

Wij hebben een fietsendrager aangeschaft bij Venderparts De levering was snel en de service was erg goed. Kortom zeer tevreden.

Top service en vriendelijke verkopers

Vandaag gebeld morgen in huis ook in deze drukke tijden Is er iets met het product word direct opgelost zonder smoesjes Voor mij een dikke tien

Snel en correct verzonden

Drager besteld, binnen 24uur geleverd. Prima geregeld.

3X Kapot product en laat de klant daarna met kosten achter.

Venderparts stuurt 3x achter elkaar een kapotte subwoofer (gecontroleerd in 2 verschillende auto's met splinternieuwe bekabeling en door hun geleverde versterker, en dubbel gecontroleerd met een eerdere subwoofer van hetzelfde model, die wel in beide auto's perfect werkt). Ze laten mij voor de retourzending betalen, terwijl de wet duidelijk voorschrijft dat bij een non-conformiteit álle kosten (dus ook voor retourzending) voor de verkoper zijn. Nu zit ik zonder subwoofer en met flinke kosten van het steeds weer terugsturen van een zwaar pakket. Geen excuses, geen terugbetaling van deze kosten. Alleen een nogal kinderachtige discussie van de eigenaar van het bedrijf. Zo ga je niet met je klanten om.

Beste Femke Puijman uit Hoofddorp, Jammer dat je op meerdere sites ons probeert slecht te maken. ( niet erg netjes ). Je besteld een Subwoofer van het merk Caliber welke € 19.95 kost en € 6.95 verzenden kost. Deze is keurig 1 dag later met PostNL bij je. Op de een of andere manier werkt die bij jouw niet, je stuurt hem terug, wij testen hem en gelukkig doet die prima. We zijn makkelijk en sturen je een nieuwe toe, verzendkosten betalen wij, ook deze doet bij jouw niet.............. 2x een nieuwe subwoofer van een degelijk merk welke niet doet......... ?? De retour kosten zijn dan wederom voor jouw, ook nadat we deze testen komt er net als de eerste subwoofer een prima geluid uit. En nu........... nu ben je boos omdat je 2x retour kosten betaald voor een nieuw product dat keurig werkt............. Erg jammer dit............... Ik denk dat je wel beter weet,,,,,,,,,,,,,, Ps: Ook bij ons is de klant al meer dan 43jaar Koning, we doen er bijna alles voor maar reëel en eerlijk blijven zal van 2 kanten moeten komen........ Groeten Roel Schuurman / info@venderparts.nl

zeer goede dienst naverkoop

zeer goede dienst naverkoop, producten snel geleverd, goede communicatie

Perfect.

Een dag voor vertrek naar ons vakantie adres in Nederland besloten om de fietsen mee te nemen. In overleg met Venderparts een fietsendrager gekocht. Direct besteld en de volgende dag volgens afspraak optijd in huis. Drager geïnstalleerd, fietsen erop en we waren onderweg.

Top service!

Set speakers besteld. Super service en erg snelle levering van het artikel. De gehele set zat er netjes verpakt bij de beugels en bedrading voor het aansluiten.

Super vriendelijke en top service!

Mijn ervaring met VenderParts zijn echt super! Het helpen uitzoeken van een set speakers voor in mijn auto ging soepel en vlot! Ik werd hierbij erg goed geholpen met wat ik allemaal nodig had, van bevestiging tot aansluit stekkertjes etc. Gewoon een top service. Ik zou de site en het bedrijf zeker aanbevelen!

Erg goede service!

Toen mijn accu kapot ging hebben ze mij direct goed geholpen. Gekeken wat er besteld moest worden en vervolgens de zelfde dag nog mij geholpen. Super snel geregeld allemaal. De auto doet het weer perfect!

Zeer goede service, Snelle en eerlijke hulp en adviesen

Heb een goede ervaring met de medewerkers, Zijn netjes en geven een eerlijk advies en leveren degelijk werk

Zeer snelle levering, duidelijke en concrete afspraken!

Klantvriendelijkheid is super !

Meerdere producten over meerdere jaren gekocht. Bij een probleem wordt er alles aan gedaan dit snel en deskundig op te lossen. Ook na de garantie. Kortom zeer tevreden.

Correcte levering en degelijk toestel: radio met navigatie

Door de drukte bij PostNL wat vertraging bij de verzending. Werd bij navraag daaromtrent zeer snel en correct ingelicht door de mensen van VenderParts.

Goed volk en goeie eerlijke service.

Gewoon goed

Fietsendrager besteld, had kreeg snel al een mailtje met een track en trace, volgende dag meteen in huis.

Snelle verzending, goed product, goede prijs

Vriendelijke professionele winkel. Mooie radio voor de laagste prijs grkocht Superblij

Prettig contact en goede service

XLC fietsendrager werd enkele dagen later geleverd dan de bedoeling was. Dit kwam door een verlate levering af fabriek. Na ontvangst heel snel naar mij doorgestuurd. Een door mij foutief bestelde verloopsteker werd direct gratis vervangen door een goed exemplaar. Alles na prettig overleg.

Superrrrrrrrrrrrrr

Dikke merçi 100% in orde vriendelijk top in orde super snel .

Razendsnelle levering van mijn bestelde fietsendrager!

Op dinsdagmiddag bestelde ik de fietsendrager Pro User Diamant SG2 bij Venderparts. Op woensdag voor de middag werd deze al bij mij thuis afgeleverd. Top! Een prima fietsendrager! Het is heel handig dat je de fietsendrager op de trekhaak op slot kan zetten en de fietsen afzonderlijk ook nog. Het kantelmechanisme is ook heel praktisch.

Klantgericht en snel

Ondanks de zeer slechte leveringen door Thule, heeft Venderparts toch snel een mooie fietsendrager geleverd. Ik ben daarmee op vakantie gegaan richting het oosten van het land. Helaas ging er iets stuk. Ook nu weer volledig meedenkend. Eerst een oplossing geboden om in elk geval veilig mijn reis te vervolgen. Maar voordat die kon beginnen, kwamen ze al met de deinitieve oplossing. Top bedrijf.

Aanrader.

Leveren snel en komen na wat ze toezeggen. Beter kan niet !

Top bedrijf

na aanschaf pioneer radio waren er wat problemen met werking en stuurwiel bedienins interface. Dit alles zeersnel opgelost. Ze gaan door tot alles naar jou wens werkt. Echt klasse

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.