Superservice

Op de valreep nog een fietsendrager besteld, net voor vertrek voor vakantie. De drager werd direct verzonden en zou de volgende werkdag aankomen. Echter is het pakket daarna bij PostNL blijven steken waardoor het meenemen van de fietsen tijdens vakantie niet mogelijk dreigde te worden. Na een telefoontje met VenderParts met dit verhaal, konden wij naar de vestiging komen om het product direct af te komen halen, om daarna het artikel welke al onderweg was te mogen weigeren en het terug te laten sturen. Heel vriendelijke ontvangst in Halle met een kopje koffie. Alles was opgelost en we konden alsnog met de fietsen op vakantie.

Top service.

Snelle reactie op aankoop van een fietsendrager per mail. (pluim voor Jan Wessels). Ben zeer tevreden met de aankoop. Beter kan niet !!

Goede service als er een probleem is

Zeer betrouwbaar bedrijf voor het zoeken fietsendrager voor E-bikes. En het sluiten voor een goede deal. Reageert zowel direct op mail.

Top service!

Telefonisch waren ze moeilijk bereikbaar maar via e-mail liep het super! Prima service, meteen antwoord en snelle verzending! Een aanrader!

Mooie fietsendrager gekocht!

Zeer goede service, en snel geleverd. Erg blij mee! De fietsendrager is ook fijn in gebruik.

Komt afspraken zoals beloofd na Vrijdags besteld, zaterdags geleverd door DHL Zeer vriendelijk Een aanrader voor andere mensen die wat willen bestellen TOP

Makkelijk bestellen en een snelle levering en ben zeer tevreden met de snelle leveringen de snelle en accurate na service van Venderparts.nl per telefoon maar ook via de E-Mail.

Schoolvoorbeeld

Fietsendrager gekocht. Bestelling via site ging prima, duidelijke bevestigingsmails en snelle verzending (20u40 besteld, volgende dag in huis). Blij mee!

Allesovertreffend!

Geweldige service, goede producten en extreem snelle levering.

Snel, goed en doeltreffend

Telefonisch contact gehad, gaven mij een uitstekende informatie over dit product. Uitstekende service en zeer snel verzonden, de volgende dag ontvangen. Zo goed komt zelden voor. Zelfs de prijs is heel goed.

Snelle en vriendelijke service

Per mail steeds binnen 3 kwartier reactie en er werd goed advies gegeven. Vandaag besteld, morgen geleverd! In een woord super!

Geweldige klantvriendelijkheid - zeer snelle levering

Op de website stond vermeld dat de Hapro Atlas 2 Blue niet op voorraad was (zoals ongeveer in heel NL). Mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een demomodel hadden. Dat was niet het geval, maar nog wel 1 normaal op voorraad gevonden. Linkje werd erbij geleverd en een kwartier later was de aankoop gedaan. Een half uur later was de verzending al rond en leuk persoonlijk mailverkeer met de medewerkers van VenderParts daaromheen. Zending in goede orde de dag daarop ontvangen. Ik ben een blije klant

Zeer klantvriendelijk

Knop Arm fietsendrager was dol. Meteen nieuwe arm meegekregen.

Mooie fietsendrager gekocht zeer snel geleverd.

Mooie fietsendrager gekocht zeer snel geleverd

SLECHT!

Op 16-06-2020 een autoradio besteld voor € 188,95 de zelfde avond nog bericht gekregen dat de bestelling verzonden was om half tien 's-avonds? met even later nog een mail dat de track/trace code nog zou volgen. Op vrijdag de 19e maar eens een mail gestuurd waar de code blijft. Zou er morgen moeten zijn de importeur zou hem rechtstreeks verzonden hebben. Geen radio, maandag geen radio, dinsdag geen radio weer gemaild, Hij zou al bezorgd zijn, niet dus. Zouden woensdag contact op nemen, niks gehoord. Weer gemaild en nog steeds geen antwoord. Inmiddels is de zaak naar mijn tevredenheid opgelost, nieuwe radio opgestuurd. Eind goed al goed

Beste Alexander, U weet inmiddels dat het pakket vermist is.......... :( ( Ergens bij DPD ) De nieuwe radio heeft u inmiddels ontvangen. Veel plezier ermee. Groeten Roel Schuurman

Snelle levering en vriendelijk personeel

Ik heb een radio besteld voor mijn seat ibiza en die was ondanks de levertijd van postnl de volgende dag in huis en ze hebben mij van te voren gebeld dat het iets langer kon duren, maar dit was niet het geval. Super vriendelijk personeel en snelle levering.

Niet OK

Ik bestelde een thule draaiknop met torque begrenzing en ze sturen me er eentje op zonder torque en met enkel een sluitmogelijkheid. Als ik hen hierop attent maak krijg als uitleg dat dit de enige mogelijke leverbare knop is. Uiteindelijk via bol.com aangekocht, 3 euro duurder maar geen verzendingskosten en wel het juiste materiaal. Dus kies voor een meer betrouwbare leverancier

Hoi, We hebben u diverse keren gemaild en gebeld. Helaas reageert u nergens op. Erg kinderachtig om dan deze reactie te geven......De juiste knoppen waren door Thule niet leverbaar, u heeft tijdelijk 2 andere knoppen ontvangen. ( bent u van op de hoogte )........................ Helaas toch een 1. We doen doen er normaal 7 dagen/week alles aan om klanten tevreden te houden. Uiteraard kunt u mij mailen of bellen. Groeten Roel Schuurman ( Eig ) 0031-618-112091 - info@venderparts.nl

Plezierig en deskundig

Er was een onderdeel defect van mijn fietsendrager, telefonisch contact gezocht met Jan, er werd gevraagd naar de aankoopdatum, dat is garantie dus was het antwoord, geef me het ordernummer en je hebt het dinsdag kosteloos in huis. Aldus geschiede!!!!!!

2 weken geleden een fietsendrager besteld. Deze werd nestjes de volgende dag geleverd top service.

Snel en correct

Om 20.00uur besteld en een dag later thuis. Prima en snelle service.

Twee weken wachten op een fietsendrager

Ik zal wel de uitzondering zijn, maar ik heb geen goede ervaring. Ik heb op 4 juni een fietsendrager besteld voor mijn ouders in Zwolle. Op de factuur stond keurig mijn adres in Krommenie en het afleveradres in Zwolle. Echter heeft Venderparts mijn adres in Krommenie ingevoerd bij de DPD. De zending zou de volgende dag 's avonds bezorgd worden en ik had extra betaald voor avond-aflevering. Ik ontving op 5 juni om 17.00 uur een bericht van DPD dat de zending onderweg was, naar Krommenie. Het verkeerde adres dus. Dat was nog niet zo erg geweest, mijn ouders zouden een paar dagen daarna komen en konden het dan ophalen. Maar er kwam geen pakket. Om een lang verhaal kort te maken heb ik zelf uiteindelijk voor moeten stellen om een nieuwe fietsendrager naar Zwolle te sturen. Dit is op 16-06 verstuurd en zou 17-06 worden afgeleverd. De tweede zending is op 18-06 afgeleverd, dus ook niet op de afgesproken dag. Wat me het meest gestoord heeft, is dat ik elke keer zelf moest mailen of bellen naar Venderparts en dat ik niet bepaald de indruk kreeg dat ze heel hard hun best deden. Overal kan iets fout gaan, maar het gaat er om hoe je iets op lost. Dat de DPD er een bende van maakt en het schijnbaar te druk heeft, is heel vervelend, maar ik doe geen zaken met de DPD, ik doe zaken met Venderparts. Dat ik dan zelf met een oplossing moet komen vind ik geen goede klantenservice. Bestel gerust iets bij Venderparts, want zoals ik al begon, ik zal ongetwijfeld de uitzondering zijn. Maar als het om een groot product gaat, weet dan dat Venderparts alleen met DPD werkt voor grote pakketten en het dus heel goed kan zijn dat je lang moet wachten op je bestelling.

Beste Roletta, U bent echt niet de enige. Helaas gaat er bij ons ook wel eens wat mis. We zijn in de "Corona tijd " abnormaal druk en hebben niet overal grip op. DPD neemt als enige deze grote pakketten mee, en ook daar werken ze op 110%. We respecteren u cijfer 4 en gaan er alles aan doen om deze misverstanden/vertragingen in de toekomst verder te minimaliseren. Veel plezier met de drager gewenst. Mocht er wat zijn : info@venderparts.nl daar zijn we 16 uur per dag op bereikbaar. Groeten Roel Schuurman ( Eig ) 0618-112091

Goede en vlotte service!

De draaiknop van de framedrager van mijn fietsdrager wilde ineens niet meer draaien, er was nauwelijks beweging meer in te krijgen. Contact opgenomen met Venderparts, nadat we uitgezocht hadden waar het probleem aan lag werd er de volgende dag al een nieuwe knop geleverd. Ik ben zeer tevreden over de communicatie, de aanpak en de afhandeling van het probleem.

Een bedrijf met super service.

Ik kan Venderparts erg aan bevelen ook na 4 jaar leveren ze nog alle service. Chapeau.

Heel plezierige ervaring

Nadat het vorige exemplaar niet was wat wij verwachtte werd er niet moeilijk gedaan bij teruggaaf Bij teruggaaf in Halle waar we een andere mee wilden nemen bleek de laatste net verkocht te zijn , dat was pech . Maar na een goede afspraak werd enkele dagen later de nieuwe (fietsendrager Thule 933 ) keurig aan huis afgeleverd . Al met al prima geholpen door verkoper Jan Wessels , uiteraard ook nog bedankt voor de koffie . Groet fam W te V

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.