Was prima

Heb een vraag gemaild, maar nooit antwoord op gekregen

Internetbestelling snel en goed afgeleverd.

Er is natuurlijk het gemis van een showroom, of tenminste een mogelijkheid de te bestellen fietsendrager even te zien en enige aanvullende info te krijgen. En natuurlijk is er de info via internet, met reviews en testen, maar toch... Binnen dat kader was de levering snel (binnen 24 uur Vr.middag tot Za.morgen), goed verpakt met instructie/garantie en in orde.

Beste Geert, Er is i.d.d. geen showroom, daarom kost de fietsendrager ook een stuk minder als in de " normale" winkel. De service welke wij op onze webshop geven is 7 dagen per week erg hoog, mocht u ooit wat hebben met de drager kunnen/zullen wij u dezelfde dag nog helpen. Veel plezier met de drager gewenst. Groeten Roel Schuurman

Snelle levering , scherpe prijs!

Alles perfect geregeld, vlotte levering en een prima van goede kwaliteit en makkelijk te plaatsen geleverde auto fietsendrager.

Bestelling en dan binnen 24 uur geleverd verdient veel respect.

Bestelling is heel vlot geleverd, zou jullie echt aanraden bij anderen .

Uitstekende service en super snel geleverd

S'morgens besteld en smiddags zelfs nog aan huis geleverd. Dit door een mazzeltje doordat ze langs mijn woonplaats kwamen. Uitstekend geholpen met de hoeveelheid aan vragen die ik van te voren had. Scherp geprijsd

Prima, snel geregeld

Zeer positief

Snelle levering Keurig verpakt Wat wil je nog meer

Netjes ontvangen. Onze vragen goed beantwoord, tevreden weggegaan.

Snelle en goede levering, prima

Vriendelijke mensen en een goede service

Vlotte levering, snelle reactie op mijn vraag.

Goed en snel .

Zeer goed/snel

Zeer snelle levering tegen een heel scherpe prijs, dikke 10+

Vlugge en deskundige behandeling van de bestelling

Vlugge en deskundige behandeling van de bestelling. Interessante prizen.

Alles snel en goed geregeld.

Alles werd snel en goed geregeld.

Volgende dag in huis, keurig verpakt!

Snelle correcte levering

Nvt

Fietshouder is perfect

Gezien op site en koste 499,99€ twee dagen later was het 509,99€ dus verschil van 10€ gebeld maar ik kreeg geen tegemoetkoming, ook staat op site gratis verzending vanaf 75€, ik heb 6,95€ verzendkosten betaald. Fietshouder is zeer goed, zeer snel geleverd en al bij al nog steeds goedkoper dan in een andere web winkel.

Goede ervaring, snel en netjes geleverd volgens afspraak.

Zeer goed bevallen met bestellen, en helemaal dat ik per ongeluk twee keer het zelfde had besteld en ook nog eens twee keer het zelfde had betaald. Word ik avonds door de eigenaar gebeld of het klopte dat ik dubbel had besteld en ook nog dubbel had betaald, nee dat klopt er is iets gekeerd gegaan met bestellen. Geen probleem zegt de eigenaar 1 order word gecanceld en het eens teveel betaalde bedrag word teruggestort, geen probleem we lossen het graag netjes op.

Topbediening!

Venderparts maakt belofte waar:een paar minuten voor 21.00 uur besteld en dag erna geleverd,topservice!

Correct levering tegen prima prijs.

N=1 is wellicht niet representatief, maar geleverd zoals beloofd.

Gewoon goed!

Snelle levering; niets op aan te merken!

Supersnel!

Product voor 21.00 uur besteld en de volgende morgen al in huis.

Over VenderParts