Slechte leverbelofte!

Als ik een bestelling plaats en er staat bij morgen geleverd. Dan moet dat ook gewoon zo zijn. Niet een dag later. En wat ook raar is, dat je 6,95€ verzendkosten betaald voor een product dat gewoon door de brievenbus kan. Echt niet van deze tijd de service

Goede prijs fijne service

Ben goed geholpen en zou venderparts zeker aanraden

Eenvoudig, snel en precies datgene dat ik nodig heb.

Gezocht naar een fietsendrager, die niet te ingewikkeld is, niet te duur en geschikt voor twee e-bikes. Venderparts heeft een breed assortiment en aan mijn eisen kon worden voldaan. De volgende dag had ik de drager in huis. Prima !!

Had nog een stekker nodig Kon ik gratis afhalen

Toppie

Supersnelle levering van uitstekend produkt

Prima product en service

Goed en volgens afspraak

Snelle levering, prima product

Klantvriendelijk, ik kreeg vrijwel meteen een telefoontje wanneer het product geleverd kon worden en het kwam ook op die dag aan. Perfect

Snel vriendelijk

Prima snel goedkoop

Alle juist en op tijd

Prima verlopen

Snele levering

Snele levering en een scherpe prijs.

Snelle levering en klantvriendelijke benadering

Artikel werd snel geleverd en goede kwaliteit. Een artikel die ik er ook bij nodig had werd daarna nog via een gratis verzending aan mij toegestuurd. Er werd gehandeld in de geest van menselijk en klantvriendelijk handelen. Top

Top service voor een hele goede prijs !

Al mijn producten werden snel geleverd,en voor een goede prijs !

Snel en goed geleverd

Goed en snel geleverd

GOED

GOED

bestelde artikelen snel en in prima staat afgeleverd.

bestelde artikelen snel en in prima staat afgeleverd.

goeie service

heel goed werden zelfs gebeldt door hun maar geen wanklank keurig te woord gestaan kan niet anders zeggen .

Zeer vlotte levering en korrekt

Zeer vlotte en korrekte levering,zoals b eloofd

Goede service en contact. Vriendelijk personeel!

Kan niet beter, perfecte fietsen drager.

Makelijk bevestigen op de trekhaak, fietsen passen er prima op, is ook eenvoudig op slot te doen.

Uitstekend! 👍.

De levering van mijn bestelde produkten was netjes en ongeschonden!

Bijzonder goede service

Nadat bleek dat de bestelde fietsdrager niet overweg kon met de software van mijn auto werd zonder problemen een ander wel functionerend model geleverd

Snel geregeld.

Super professioneel

Zeer betrouwbare en correcte verkoper. Snelle reactie op vragen. Heel snelle afhandeling bestelling. TOP

Leveren niet zoals het op de site staat!

Ik koop een Pro - User diamant voor 288, 95 model 2019. In de doos zit een (Bosal) Oris tourer die op hun site 284,95 kost. Je betaald dus 4,- te veel! Onder de artikelsticker zie je de Oris sticker zitten. Deze twee fietsendragers zijn qua kleur en afneembare klemmen niet hetzelfde! Het is dus enigsinds misleidend en vreemd! Na een telefoontje om tot een oplossing te komen werd er goed mee gedacht. De drager kan op VenderParts kosten terug gestuurd worden. En voor het ongemak ontvang ik vandaag iets lekker voor bij de koffie! ik ben benieuwd VenderParts!