Zo'n service nog nooit meegemaakt.

Wilde donderdag met hemelvaartsdag fietsen maar bij de fietsendrager die ik gekocht had zaten helaas geen sleutels . Zelfde dag gemaild en gelijk een mail terug dat ze er werk van maakte. Vrijdag werd ik gebeld dat ze verstuurd waren en nu heb ik ze binnen zonder kosten. Nogmaals medewerkers Venderparts, hartelijk dank voor de uitstekende service. Hans Roelofs.

Perfecte en snelle levering

Ik kocht m'n Pioneer SPH-10BT op vorige woensdagmiddag. Ondanks een officiële verlofdag de donderdag werd het pakket op vrijdag middag geleverd in België. Goede opvolging per mail ook. En prachtig product in smetteloze verpakking. VenderParts gaat in m'n bookmarks.

Uitstekende service, snelle levering

Toen ik een fietsendrager die niet helemaal voldeed had besteld werd deze zonder gezeur terug genomen en kreeg ik per omgaande het betaalde bedrag terug. Een volgende bestelling van een ander type is een dag later bezorgd, supersnel.

Top service had 2 dingen besteld via hier en 1 hadden ze niet meer op voorraad snel laten weten en zonder problemen geld terug gehad en zeer vriendelijke mensen echt een aanrader voor bestellingen te doen

Zeer tevreden over de service en de aankoop

* Ben zeer tevreden over de service en de aankoop. * En ook de allergoedkoopste van alle webwinkels. * De aangekochte dash cam werkt goed en naar tevredenheid. -------------------- Mag ik een kleine opmerking maken over de verpakking - had misschien beter kunnen inpakken voor verzending. Ik heb de dash cam goed ontvangen hoor. Kom zeker terug wanneer ik weer elektronische spullen nodig heb.

gewoon top

een pioneer radio besteld, de volgende dag in huis. top service

Goede service en goed product

Na dat ik een bestelling deed werd ik vrij snel gebeld dat de fietsendrager 1 dagje later zou komen omdat hij niet op voorraad was, het is netjes en snel opgelost en de fietsendrager werkt perfect.

bijzonder klantvriendelijk en zeer tevreden met levering

Op maandag telefonisch contact over demomodel van Uebler fietsdrager i21. Leuke korting voor topdrager, inclusief opbergtas en als klap op de vuurpijl ook nog een adapter voor de stekker cadeau. De volgende dag is de drager al afgeleverd en het enige wat erop wijst dat het een demo betreft, is dat de doos inderdaad al open is geweest. Verder is het product als NIEUW. De Uebler i21 al geprobeerd en dit is echt een topproduct, door VenderParts voor een aantrekkelijke prijs en en supersnel geleverd.

Erg tevreden

Zeer goeie producten tegen een scherpe prijs En erg snel geleverd

leuke webshop met concurrerende prijzen

Bestelde product werd dezelfde dag nog verzonden, keurig product helemaal nieuw in gesealde doos tegen een prijs waarvan ik dacht dat het eigenlijk niet kon zo goedkoop. ik kom hier zeker nog een keer terug.

100% service. Van harte aanbevolen!

Snelle service. Zonder enig probleem.

Miste een paar onderdelen van mijn fietsdrager. Één telefoontje en een dag later had ik ze in de bus. Gratis en voor niks. Da’s pas service.

Mooie fietsdrager, afstandelijk contact.

Op 4-4-2020 een Uebler x21s afgehaald bij Venderparts na telefonisch contact. Wel om gevraagd maar helaas geen tas er bij geleverd gekregen. Jammer want op dit moment is er een webwinkel die wel een tas weggeeft bij deze drager voor het zelfde bedrag die inmiddels is vervangen voor een nieuw model. Daarom Venderparts 3 1/2 ster want ook het contact vonden wij koel en afstandelijk. De uebler x21s ( mooie stevige fietsdrager, handig in gebruik), krijgt 5 sterren.

Beste Cor, U had keurig gebeld dat u de drager kwam afhalen, dat kan ondanks dat we 95% van de dragers gratis verzenden. ( Zeker in deze tijd ). I.v.m. de " Corona " waar we helaas allemaal veel mee te maken hebben zetten we de bestellingen klaar, deze kan dan gepint worden waarna u weer kunt gaan. We geven geen demo,s op dit moment, en proberen klant contact te minimaliseren. Hopende op u begrip.............. Roel Schuurman. ( Eigenaar VenderParts.NL )

Helemaal top

Gister heb ik een fietsendrager besteld, eem thule 933, hij kwam vandaag binnen zonder schade en werkt makkelijk en soepel. Ik zou hier zo weer bestelen.

Goed en snel geleverd

Thule 933 besteld. Prima drager en een dag later werd deze bezorgd .

Snelle levering en super service

zeer goed

radio besteld. kon niet de volgende avond geleverd worden werd hierover netjes gebeld. goeie service dus

Snelle levering en nette communicatie

Pioneer auto radio besteld SPH-EVO82-DUC speciaal voor mijn Fiat Ducato camper. Ik had enkele vragen voordat ik de bestelling geplaatst heb en die werden meteen (op een zondag avond) beantwoord. Ik zou er ook nog een gratis DAB antenne bij krijgen. Bestelling daarna geplaatst en deze werd woensdag netjes verpakt afgeleverd. De volgende bestelling zal zeker weer bij dit bedrijf zijn!

Snelle levering, goede communicatie

Dakkoffer besteld, werd binnen 48uur geleverd.

korte lijntjes, persoonlijk contact!

We hebben een Thule fietsendrager bij Venderparts gekocht. Bij de levering was een foutje in geslopen. Na een mailtje werden we direct ( echt binnen een minuut:)) terug gebeld en werd dit zeer ruimhartig opgelost. Nogmaals onze dank hiervoor!

Zeer netjes en snel

|Top

snelle en goede levering/service

Snelle , goede en vriendelijke service en levering.

Matig

Bij aankomst van pakket al meteen beetje achterdocht. Zit namelijk niet in een orginele verpakking. Wel in een karton omwikkeld met zwarte krimpfolie. Zit ook niet vast in doos! Is dit een nieuw toestel? Het toestel (afstandsbediening)werkt ook niet. (Garantie?) Terugsturen dus... Kosten; 8.4€ daarbij ook geen terugbetaling van verzendkosten 7.6€. totaal 16€ betaald voor iets wat niet werkt en waarschijnlijk niet nieuw was... Was voor mij eerste bestelling bij VenderParts, meteen ook laatste!

Beste Guido Demuzere uit Belgie, Dank voor u beoordeling. Helaas een cijfer 3 ? U besteld bij ons een Kenwood KNA-RCDV331 - Infrarood afstandsbediening van € 29.95 Deze wordt keurig een dag later geleverd bij u in Belgie. Wij kopen deze in bij Kenwood en deze zijn 100% nieuw. Helaas werkt deze afstandsbediening niet op u kenwood, daar kunnen wij niks aan doen. Het artikel kan dan terug alleen de verzend/retour kosten zijn i.d.d. voor u zelf, dit staat keurig in de voorwaarden. Groeten Roel Schuurman info@venderparts.nl

Keurig op tijd in België

Goed en snel geleverd

Mijn bestelling was goed en stevig verpakt en was zelfs een dag eerder geleverd dan aangegeven. Top service.