duidelijk en snel

Mijn vraag na het bestelde product te hebben ontvangen werd snel, duidelijk en vriendelijk beantwoord.

Product is beschadigd

Product heeft schade en roest metaal is duidelijk te zien. Bedrijf reageert echter snel om een oplossing te bieden. Verder onhandige montage handleiding en meerdere montagematerialen die overblijven en niet duidelijk is of en waar deze gemonteerd moeten worden. Staat niet duidelijk omschreven.

Prima.

Door mij verkochte fietsendrager voldoet volledig aan mijn wensen, keurig op de beloofde tijd bezorgd en een prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom zet tevreden.

Geen twijfel als je hier iets gaat bestellen. Afgehandeld en bezorgd zoals het moet zijn. Ga zo door..

Alles volgens afspraak

Goed van prijs en op tijd geleverd

Goedemorgen Benny, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager gewenst! Nu nog iets beter weer. Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

prima geregeld

Prima service en goed product.

Bedankt voor de mooie review Harry! Veel plezier met de aankoop! Groetjes, Team VenderParts.nl

Goed en vakkundig geholpen

Ik kwam er met de bestelling niet uit heb twee keer gebeld en ik ben twee keer heel vriendelijk en vakkundig geholpen

Fijn dat we hebben kunnen helpen Wim. Veel plezier met de aankoop! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Een Pro User Fietsdrager besteld met oprijgoot, deze werd vlot geleverd.

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Team VenderParts.nl

Snel en compleet geleverd

Keurige fiets drager. Voldoet aan de verwachting die ik er van had.

Hi Gerrit, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier ermee gewenst. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snel en correct afgehandeld

Zoals het hoort :) Veel plezier ermee gewenst! Groetjes, Team VenderParts.nl

Fietsendrager snel geleverd voor een scherpe prijs

Snelle levering, verder geen ervaringen.

Hi Frank, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de mooie fietsendrager. Nu nog iets beter fietsweer. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snelle levering van mooi product.

Uebler fietsendrager, 1 fiets, was er na een dag. De fietsendrager is precies zo handzaam als beschreven. Blij mee!

Bedankt voor de mooie review Iris, daar zijn wij weer blij mee :) Veel plezier ermee gewenst! Groetjes, Jan Wessels - VenderPart.nl

Een goede en snelle service.

Het bestelde product werd snel en goed verpakt geleverd.

Hi Ferrie, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier ermee! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Supersnel, duidelijk en hulpvaardig

Heel snel reactie. Goed geholpen. Ik wilde nu bestellen en pas in mei laten leveren. Dat was geen enkel probleem. Na betaling ook direct een bevestiging van met de juiste leverdatum. Zeer tevreden

Bedankt voor de mooie review en het fijne contact Anita. We gaan de drager op de afgesproken datum verzenden. Veel plezier ermee alvast! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Keurig op tijd en correct verzonden.

Zie boven. Weinig aan toe te voegen.

Bedankt voor de mooie review Harrie!

Fijne groep om zaken mee te doen

Hele fijn bedrijf om zaken mee te doen. Heb al meerdere producten hier aangeschaft zoals een autoradio, fietsendrager, dakkoffer en sneeuwkettingen. Altijd een snelle levering en prettig contact.

Bedankt voor de mooie review Naomi! Tot de volgende keer weer! Groetjes, Team VenderParts.nl

Top bedrijf!

Had een fietsendrager besteld. Voordat ik de volgende dag een bericht kreeg van Post Nl, stonden ze al voor de deur. Super geregeld.

Goedemorgen Roelof, Bedankt voor de mooie review! Daar werken wij en de bezorgers hard voor! Veel plezier ermee gewenst! Met vriendelijke groet, Jan Wessels VenderParts

pakket beschadigd afgeleverd

De doos was gescheurd en dichtgeplakt met postnl tape. De fietsendrager zelf was gelukkig niet beschadigd. Ook was de levering een dag later dan beloofd.

Goedemorgen Wendelyn, Bedankt voor de review! Of die nu goed of slecht is, we zijn er altijd blij mee! Ik zie dat uw pakket inderdaad een dag vertraagd is geweest bij de PostNL. Mocht het pakket tijdens vervoer iets open geraken dan tapen de medewerkers van PostNL het weer dicht. Fijn dat de fietsendrager is elk geval onbeschadigd is. In ons telefoongesprek gisteren gaf ik het al aan maar mocht u alsnog een mankement merken laat het s.v.p. even weten, dan lossen we het op! We wensen u in ieder geval veel plezier met uw aankoop! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Zeer snelle levering.

Goede info en snelle levering.

Bedankt voor de mooie review Ton! Veel plezier met uw aankoop! Groetjes, Team VenderParts.nl

Makkelijk besteld, supersnel geleverd

Ik heb een Blaupunkt autoradio besteld via de website. Simpel en snel. Bij eventuele vragen via de mail krijg je snel antwoord van Jan.

Bedankt voor de mooie review Edwin! En graag gedaan :) Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

snel en akkuraat, concurerende prijs

top service

Goedemiddag Hans, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met uw aankoop! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Perfect, doen ze goed!

Snelle levering, perfect verpakt.

Hi Frans, Bedankt voor de review! Veel plezier met uw fietsendrager! Groetjes, Team VenderParts.nl

Scherpe prijs, snel geleverd

Site is overzichtelijk, product werd geleverd zoals afgesproken. Prima!

Goedemiddag Justine, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met uw fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels VenderParts

Snelle levering. Alleen heel erg slecht van de bezorger dat hij het paket gewoon buiten heeft neergezet zonder aan te bellen. Ik was dus gewoon thuis. Paket kartonnen doos is gewoon buiten bij de voordeur in de regen neergezet. Voor hetzelfde geld wordt het paket dus gewoon gestolen, stond namelijk zeer zichtbaar bij de voordeur. Zou dus als ik jullie bedrijf was zeker klagen over de bezorgdienst.

Bedankt voor de mooie review! Vervelend dat de levering niet naar behoren is geweest! Normaal gesproken zijn wij uitermate tevreden over PostNL maar helaas kan het ook eens mis gaan. We maken er in ieder geval een melding van. Veel plezier met de aankoop in ieder geval! Groetjes, Team VenderParts.nl

Alles perfect!

Veel en ruime keuze, mooie autoradio gekocht.

Bedankt voor de mooie review Albert! Veel plezier met uw radio! Groetjes, Team VenderParts.nl

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.