Het was op tijd

Een dag later dan beloofd maar nog steeds prima

Helaas komt het de laatste iets vaker voor door de drukte bij PostNL. Bedankt voor het geduld en veel plezier ermee! Groetjes Team VenderParts.nl

zeer goed

zeer goed

Bedankt Pascal! :) Groetjes, Team VenderParts.nl

Snelle en goed verzorgde bestelling .

Bedankt voor de mooie review Marian. Zijn wij weer blij mee :) Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

TOP , zeer snelle levering.

Zeer vlotte levering,geen negatieve opmerkingen.

Hi Henk, bedankt voor de mooie review! Groetjes, Team VenderParts.nl

Bestelling vlot afgewerkt.

Bedankt voor de mooie Review Tieme! Veel plezier ermee! Groetjes Team VenderParts.nl

Snelle levering, degelijk verpakt

Net als eerdere bestellingen bij VenderParts is ook deze snel en degelijk verzonden. Blij met dit bedrijf!

Plastic is geen aluminium

Ik bestelde een alu oprijgootje van Uebler, hetzelfde merk als mijn fietsdrager. Ik ontving prompt een oprijgootje, maar dat was van plastic. Blijkt na een klacht dat de alu goot uit de handel is wegens te zwak. Maar ze stond wel zonder uitleg te koop op de site. Mij zonder boe of ba iets anders opsturen vind ik niet zo fijn. En dat plastic sterker is dan alu, lijkt mij een flauwe uitleg.

Hi Paul, We hebben zojuist even gebeld. De 19480 oprijgoot is vervangen door de 19940 opklapbare oprijgoot. Deze heeft u van ons ontvangen. Normaal gesproken bellen of mailen we hier altijd over, dat is erbij u tussendoor geschoten, excuses daarvoor! Bedankt dat u de review iets wil opkrikken! Veel plezier ermee en een fijn weekend! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snel geleverd en keurig verzonden.

Goed en snel verzonden en ziet er prima uit en ben er blij mee

Bedankt voor de mooie review Paul! Veel plezier ermee! Groetjes, Team VenderParts.nl

Op het foute adres geleverd. Het product is meer dan ok8

Het product dat ik besteld heb is ok ,maar het is (weeral ) op het foute adres geleverd nl Kerkveld 2b en wij wonen op Kerkpad 2b. Jammer maar dit gebeurd helaas iets te veel

Goedemiddag Benny, We hebben zojuist telefonisch gesproken. U heeft deze klem op zondag besteld. Deze is op maandag verzonden en de dag erop (dinsdag) wordt die geleverd volgens de tracking. Helaas kan het niet sneller dan dit in Nederland ;) U gaf aan de review te veranderen, bedankt daarvoor! Veel plezier met uw aankoop! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Duidelijk

Volgens afspraak

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier ermee!

Super geholpen

Mijn Azura fietsendrager bleek plotseling behoorlijke speling op de kogel te hebben. Volgens mijn garage was er een bout gebroken maar men kon het provisorisch oplossen. Wel kreeg ik te horen dat ik naar een andere fietsendrager om zou moeten kijken als ook de andere bout zou breken. Na enig zoeken op Internet kwam ik bij VenderParts terecht. Die bleken niet bekend met het probleem maar stelden voor dat ik het probleem even op de e-mail zou zetten; wellicht konden ze een oplossing bieden. Die kwam per kerende post. Met het indraaien van nieuwe bij hen te bestellen drukbouten zou het probleem verholpen moeten kunnen worden. De bouten werden nog netjes voor mijn vakantie (er was een levertijd maar dat zou goed komen, verzekerde men mij) geleverd. Het indraaien en afstellen bleek een fluitje van een cent en de fietsendrager zit weer als gegoten. Super service. Als ik onverhoopt toch nog een nieuwe fietsendrager nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier weer met de drager. Fijn dat we konden helpen! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Gemakkelijk in gebruik

Montage is erg plezierig en de fietsen er snel op en goed stevig. Alleen mis ik een ingebouwde waterpasje om de drager goed recht te zetten als zekerheidje.

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier ermee! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Vlotte opvolging

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Besteld en snel verstuurd alleen post nl laat wel wat te wensen over.

Bedankt voor de mooie review Wim. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

Goede service en snelle oplossing

Had een gebroken steuntje en dat werd in 3dagen opgelost

Hi Theo, Problemen zijn er om opgelost te worden. Bedankt voor de mooie review en veel plezier ermee! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

duidelijk en snel

Mijn vraag na het bestelde product te hebben ontvangen werd snel, duidelijk en vriendelijk beantwoord.

Product is beschadigd

Product heeft schade en roest metaal is duidelijk te zien. Bedrijf reageert echter snel om een oplossing te bieden. Verder onhandige montage handleiding en meerdere montagematerialen die overblijven en niet duidelijk is of en waar deze gemonteerd moeten worden. Staat niet duidelijk omschreven.

Prima.

Door mij verkochte fietsendrager voldoet volledig aan mijn wensen, keurig op de beloofde tijd bezorgd en een prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom zet tevreden.

Fijn dat u tevreden bent! Veel plezier ermee en bedankt voor de mooie review! Groetjes, Team VenderParts.nl

Geen twijfel als je hier iets gaat bestellen. Afgehandeld en bezorgd zoals het moet zijn. Ga zo door..

HI Jos, Bedankt voor de mooie review! Groetjes, Team VenderParts.nl

Alles volgens afspraak

Goed van prijs en op tijd geleverd

Goedemorgen Benny, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager gewenst! Nu nog iets beter weer. Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

prima geregeld

Prima service en goed product.

Bedankt voor de mooie review Harry! Veel plezier met de aankoop! Groetjes, Team VenderParts.nl

Goed en vakkundig geholpen

Ik kwam er met de bestelling niet uit heb twee keer gebeld en ik ben twee keer heel vriendelijk en vakkundig geholpen

Fijn dat we hebben kunnen helpen Wim. Veel plezier met de aankoop! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Een Pro User Fietsdrager besteld met oprijgoot, deze werd vlot geleverd.

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Team VenderParts.nl

Snel en compleet geleverd

Keurige fiets drager. Voldoet aan de verwachting die ik er van had.

Hi Gerrit, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier ermee gewenst. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Bedrijfsgegevens

Dorpsstraat 2

7025 AD Halle

088 - 208 0308

[email protected]

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.