Netjes verzorgd

Super keuze op de website

snelle levering, klantenservice minder

oprijgoot besteld, door wat onduidelijkheid bleek achteraf de verkeerde te hebben ontvangen/besteld zeer onvriendelijke klantenservice gaf aan dat ik een ander moest bestellen en dat vooral ik degene was die het niet goed had gedaan. geen hulp bij oplossen helaas. voor mij niet meer daar bestellen.

prima alles netjes geregeld.

Product werd de volgende dag van aankoop reeds geleverd (in België) ! Eerste keer dat ik via VenderParts iets kocht. Heel blij met de aankoop en aan te bevelen !

Snell en goede levering

Na bestelling snelle levering

Daags na bestelling al geleverd. Goed verpakt.

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Efficiënte levering.

Prima en duidelijke website. Snelle service en levering, gewoon TOP!

Snelle verzending

Fietsendrager besteld die in overleg met de medewerkster op een door mij gekozen dag werd bezorgd .

keurige levering, een dag eerder dan gepland

Keurig verpakt met een handleiding erbij. Was toch even puzzelen maar het is gelukt. De fietsdrager is opgebouwd maar nog niet gebruikt. Dat doe ik komend weekend. Het zit goed en stevig in elkaar.

Snel en betrouwbaar

Onze fietsendrager werd op tijd geleverd; alles helemaal prima!

Het product is snel geleverd.

Goede prijs en snelle levering

Heel concurrerend prijs voor een kwalitatief goed product. Snelle reactie en ook snelle levering.

Fijn contact en persoonlijke aandacht...

TOP!

Snelle levering! Bij het uitpakken bleken de wieltjes van de fietsendrager verbogen, maar direct nieuwe wieltjes toegestuurd gekregen. Bedankt!

snel geleverd, prima qualiteit

Duidelijke website met voldoende keus. Enige minpuntje was dat de track en tracé niet goed werkte. De fietsendrager werd plotseling afgeleverd

Snelle en goede service

Snelle levering,

Snelle levering binnen 24 uur. Top.

Snelle levering binnen 24 uur. Top gedaan.

Geleverd conform afspraak

Fietsendrager eenvoudig te monteren en is zeer stabiel

Super snelle service

Fietsen drager besteld volgende dag ontvangen! Super goede, snelle service, TOP

Product overeenkomstig bestelopdracht keurig op tijd afgeleverd.

Goede ervaring met de bestelling en levering van een product.

Prettig telefonisch geholpen met de juiste bestel artikelnummers. Echter 1 opmerking: onze bestelling had in een en enveloppe gekund( brievenbuspakketje) maar zat in een hele grote doos, die ik op de fiets niet eens mee kreeg. Dan zouden de verzendkosten ook kunnen verminderen.

Alles netjes en snel geleverd

Met een paar dagen was mijn bestelling binnen en in uitstekende staat

Mooie fietsdrager en snel geleverd

Het was op tijd

Een dag later dan beloofd maar nog steeds prima

Dorpsstraat 2

7025 AD Halle

088 - 208 0308

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.