perfect

snelle levering prime product

Bedankt voor de mooie review Wilfried! Veel plezier met uw fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Doen wat ze beloven

Webshop is overzichtelijk, wat het bestelproces zeker ten goede komt. Ook snel en helder mail contact.

Goedemorgen, bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier gewenst met de bestelling. Groeten Team VenderParts

Ik ben prima geholpen door Joanne die er voor gezorgd heeft dat de fietsendrager in Spanje is afgeleverd. Top service!

Goedemorgen, Bedankt voor deze mooie review. We zijn enorm verheugd om te horen dat u zelfs vanuit Spanje tevreden over ons bent. Heel veel plezier gewenst met de fietsendrager. Groeten Team VenderParts

Goed verpakt: geen verzendkosten

Heel goed verpakt

bestelde product snel en in goede orde ontvangen Grappig was dat het geleverd werd in een maaltijddoosje maar doet niets af van het product :-)

Hi Ron, Bedankt voor de mooie review! We hergebruiken inderdaad vaak dozen die wij ontvangen. Hiermee proberen we aan het milieu te denken. Veel plezier met uw aankoop! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Goeie sevice en prijs

Zeer vriendelijk en snelle reactie opvragen en denken goed met je als klant mee

Bedankt voor de mooie review en het compliment! Veel plezier met de Kenwood gewenst. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snel!

Ze reageren snel en sturen het snel op!

Bedankt voor de mooie review Frans :) Veel plezier met fietsendrager! Groetjes, Team VenderParts.nl

Snelle en accurate levering

Ik heb hier een fietsdrager gekocht. Eerst even geïnformeerd naar deze drager en de communicatie verliep vlekkeloos. Ook het bestellen en de bezorging waren probleemloos.

Hapro Atlas Active III - Fietsendrager - 3 Fietsen

Gunstige prijs en snelle levering

Bedankt voor de mooie review Dennis! Veel plezier met de fietsendrager gewenst! Groetjes, Jan Wessels -VenderParts.nl

Snelle levering voor de beste prijs

Snelle levering voor de beste prijs

Hi Maurice, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de tassenset! Groetjes, Team VenderParts.nl

Snelste levering ooit

's avonds besteld en 's ochtends was het er al. Ook nabestelling ging erg vlot

Bedankt voor de mooie review Jacco! :) Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Verkeerde product geleverd maar goed opgelost

Ik had een tassenset besteld en een ruitontdooier. Van de ruitontdooier had men het verkeerde product geleverd. Hier werd niet moeilijk over gedaan en aankoopbedrag van dit product werd teruggestort. Al met al tevreden over de aankopen.

prima!

prima zeer tevreden, had een vraagje en werd zeer snel op gereageerd. Prijs ook zeer concurrentieel.

Hi Patrick, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met Blaupunkt radio. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Goed advies

Na wat twijfelen eerst een mail gestuurd welke drager het beste voor mijn auto zou zijn. Na een heldere email de pro User tg fietsen drager gekocht. Geen moment spijt van gehad. Deze voldoet aan alle verwachtingen.

Bedankt voor de mooie review Randy! Veel plezier gewenst met de mooie fietsendrager. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

vlotte en efficiënte afhandeling - sneeuwkettingen gekocht

vlotte en efficiënte afhandeling - sneeuwkettingen gekocht

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier gewenst met de sneeuwkettingen. Groetjes, Team VenderParts.nl

Super bediening .

Super ervaring...en op tijd geleverd..Dank u daar voor ...

Hi Baert, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier gewenst met de fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Prima produkt en snelle levering

Makkelijke site, snelle levering, keurige nazorg toen bleek dat er iets ontbrak in pakket, top!

Goedemorgen Yol, Bedankt voor de mooie review! Hier gaat ook wel eens iets mis. Belangrijk is dat het wordt opgelost. Veel plezier met uw aankoop! Groetjes, Team VenderParts.nl

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering, correcte afhandeling

Gebruiksvriendelijke website, gemakkelijke en soepele bestelling, snelle levering en goede afhandeling van retour nadat ik (door omstandigheden) het bestelde item teruggestuurd had. De levering was snel en geheel correct en zoals omschreven.

Goedemorgen Henk-Jan, bedankt voor de mooie review! Groetjes, Team VenderParts.nl

XLC Almada Work E fietsendrager aangeschaft. Best getest door de Consumentenbond en dat is niet voor niks. Super handige fietsendrager!

Dat is zeker een mooie fietsendrager. Bedankt voor de mooie review en heel veel plezier ermee gewenst. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snelle bezorging

De website was duidelijk en de bezorging sneller dan verwacht Het product kwam in goede orde bij mij aan Ik had het product ook met korting gekocht en deze afprijzing was zeer voordelig

Bedankt voor de mooie review Astasia! Veel plezier met uw aankoop! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Super service van Jan en geweldig product

Zeer snel en positief contact met Jan over een fietsendrager die ik graag wilde hebben. En na bestellen stopte hij er ook nog even een adapter bij! 5 sterren voor deze winkel. Hier ga ik nog terug komen. En de drager bevalt prima na binnen een week al drie keer gebruikt te hebben. Wat een gebruiksgemak!

He Daniel, Geen probleem hoor! Veel plezier met de Uebler i41s! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snelle levering van een kwalitatief goed product!

De bestelde fietsdrager was binnen een paar dagen binnen. Scherp geprijsd ook, want ik heb de prijzen echt vergeleken! De gratis oprijgoot, is ideaal! Aanrader dit!

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier gewenst met de fietsendrager. Nu iets warmer weer nog. Fijn weekend! Groetjes, Team VenderParts.nl

Prima, snel en goed

Bedankt voor de mooie review Henk! Veel plezier met Hapro fietsendrager. Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts

Mooie aanbieding, Snelle levering

Op marktplaats een mooie aanbieding gezien van een fietsendrager. Besteld via de eigen website en de volgende dag geleverd. Eenvoudige montage en hopelijk jarenlang plezier ervan.

Ho Cindy, Bedankt voor de bestelling en de mooie recensie. We wensen u veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Team VenderParts.nl

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.