Prima service!

Ik ben goed geholpen met het uitzoeken van de juiste dakdragers voor mijn auto. Deze set werd ook snel thuisbezorgd. (Tegelijk met de dakkoffer die ik ook bij hen besteld had.)

Snelle levering goede kwaliteit Goede klantenservice

Het is een betrouwbaar bedrijf die ik iedereen zou aanbevelen. Ondanks vertraging is mijn fietsendrager toch uiteindelijk netjes bezorgd. Geduld wordt beloond.

Ontzettend goed geholpen door de klantenservice bij een vraag die ik had over een product. Er werd uitgebreid meegedacht en geadviseerd. Levering was ook snel, de volgende dag al in huis. Erg prettige winkel, zeker een aanrader!

Vriendelijk en betrouwbaar

Op basis van reviews heb ik een fietsendrager besteld maar werd wel vermeld dat deze pas na een week leverbaar was. Na de definitieve bestelling kreeg ik nog even een bericht of het mij niet ontgaan was dat het een paar dagen langer kon duren. Precies op de nieuwe leveringsdatum werd de fietsendrager thuis bezorgd. Samengevat: vriendelijke benadering en afspraken zeer correct. Grote klasse en daarom een TIEN.

Geweldige klantenservice

Doordat er iets verkeerds was gegaan, iets wat kan gebeuren, waardoor ik langer moest wachten dan normaal. Is er een uitmuntende oplossing uit voort gekomen. Ze hebben mij een betere navigatie aangeboden, dan wat de bestelling van mij had. Tevens uiterst vriendelijke mensen aan de telefoon, die maar al te graag oplossingsgericht te werk gaan! Ontzettend tevreden klant, een webwinkel waar ik van op aan gaan!

Service is van zeer hoog gehalte.

Twee keer problemen met een fietsdrager. Maakte niet uit wanneer die fietsdrager is aangeschaft maar kleine reparaties zonder betaling opgelost. grandioos en vertrouwnewekkend.

top vervanging na tel

opbouwboxen besteld met voldoende en gewenste wattage. Door 2 gelijke soorten minder wattage boxen geleverd. Tel gehad en direct aanbod van alternatief zonder bijbetaling met gewenste meer wattage / RMS voor de opbouw boxen. kort en service gericht contact op basis van vertrouwen. Fijne korte communicatie lijnen in correcte zin. Top!!

Behulpzaam, vriendelijk en gastvrij.

Behulpzaam, vriendelijk en gastvrij

super snelle levering

Mooie , handige Thule fietsendrager met oprijgoot. Donderdag besteld, vrijdagmiddag op de trekhaak geplaatst. Prettig geprijsd. Dik tevreden!!!

super snelle levering

Gisteren om iets voor 20:30 een radio van Kenwood besteld, en vandaag al in huis! Meteen geïnstalleerd en ook ontzettend tevreden met de kwaliteit. Zeker een bedrijf om aan te raden!

gewoon goed duidelijk en snel en eerlijk behandeld

ik heb een stuurbediening interface besteld werd snel geleverd maar er ontbrak een kabel . toen een mail gestuurd daar werd meteen op gereageerd en de kabel werd meteen kosteloos opgestuurd prima bedrijf

Niet echt tevreden.

Benny v. uit Amsterdam Levering snel. Product beschadigd. Vervangende draadboom snel opgezonden, maar wie doet deze reparatie? (Pro User fietsdrager) --------------------------------------------------------------------------------- Na een correcte reactie op het bovenstaande ben ik nu wel tevreden.

Alles perfect. Zeer snelle verzending. Pakket binnen 24 ontvangen. Zeer persoonlijke service.

Super betrouwbaar. Deskundige adviezen! Bedankt.

Super correct snelle levering

Zeer mooie esthetische fietsendrager. Bedankt Venderparts voor de zeer goede en correcte service. Bij een vraag, binnen 10 min antwoord. Maandagavond besteld en donderdag geleverd. Bedankt Venderparts

Snelle levering ondanks de feestdagen

Tweede kerstdag heb ik Pro-User Diamant besteld. Netjes op de hoogte gebracht dat het door de drukte wat langer kon duren. De 30e heb ik hem binnenkregen en nieuwjaarsdag al uitgeprobeerd. Hele fijne drager!

Goede,snelle en prima service.

Wij hebben een fietsendrager aangeschaft bij Venderparts De levering was snel en de service was erg goed. Kortom zeer tevreden.

Top service en vriendelijke verkopers

Vandaag gebeld morgen in huis ook in deze drukke tijden Is er iets met het product word direct opgelost zonder smoesjes Voor mij een dikke tien

Snel en correct verzonden

Drager besteld, binnen 24uur geleverd. Prima geregeld.

3X Kapot product en laat de klant daarna met kosten achter.

Venderparts stuurt 3x achter elkaar een kapotte subwoofer (gecontroleerd in 2 verschillende auto's met splinternieuwe bekabeling en door hun geleverde versterker, en dubbel gecontroleerd met een eerdere subwoofer van hetzelfde model, die wel in beide auto's perfect werkt). Ze laten mij voor de retourzending betalen, terwijl de wet duidelijk voorschrijft dat bij een non-conformiteit álle kosten (dus ook voor retourzending) voor de verkoper zijn. Nu zit ik zonder subwoofer en met flinke kosten van het steeds weer terugsturen van een zwaar pakket. Geen excuses, geen terugbetaling van deze kosten. Alleen een nogal kinderachtige discussie van de eigenaar van het bedrijf. Zo ga je niet met je klanten om.

Beste Femke Puijman uit Hoofddorp, Jammer dat je op meerdere sites ons probeert slecht te maken. ( niet erg netjes ). Je besteld een Subwoofer van het merk Caliber welke € 19.95 kost en € 6.95 verzenden kost. Deze is keurig 1 dag later met PostNL bij je. Op de een of andere manier werkt die bij jouw niet, je stuurt hem terug, wij testen hem en gelukkig doet die prima. We zijn makkelijk en sturen je een nieuwe toe, verzendkosten betalen wij, ook deze doet bij jouw niet.............. 2x een nieuwe subwoofer van een degelijk merk welke niet doet......... ?? De retour kosten zijn dan wederom voor jouw, ook nadat we deze testen komt er net als de eerste subwoofer een prima geluid uit. En nu........... nu ben je boos omdat je 2x retour kosten betaald voor een nieuw product dat keurig werkt............. Erg jammer dit............... Ik denk dat je wel beter weet,,,,,,,,,,,,,, Ps: Ook bij ons is de klant al meer dan 43jaar Koning, we doen er bijna alles voor maar reëel en eerlijk blijven zal van 2 kanten moeten komen........ Groeten Roel Schuurman / info@venderparts.nl

zeer goede dienst naverkoop

zeer goede dienst naverkoop, producten snel geleverd, goede communicatie

Perfect.

Een dag voor vertrek naar ons vakantie adres in Nederland besloten om de fietsen mee te nemen. In overleg met Venderparts een fietsendrager gekocht. Direct besteld en de volgende dag volgens afspraak optijd in huis. Drager geïnstalleerd, fietsen erop en we waren onderweg.

Top service!

Set speakers besteld. Super service en erg snelle levering van het artikel. De gehele set zat er netjes verpakt bij de beugels en bedrading voor het aansluiten.

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.