Super service van Jan en geweldig product

Zeer snel en positief contact met Jan over een fietsendrager die ik graag wilde hebben. En na bestellen stopte hij er ook nog even een adapter bij! 5 sterren voor deze winkel. Hier ga ik nog terug komen. En de drager bevalt prima na binnen een week al drie keer gebruikt te hebben. Wat een gebruiksgemak!

He Daniel, Geen probleem hoor! Veel plezier met de Uebler i41s! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snelle levering van een kwalitatief goed product!

De bestelde fietsdrager was binnen een paar dagen binnen. Scherp geprijsd ook, want ik heb de prijzen echt vergeleken! De gratis oprijgoot, is ideaal! Aanrader dit!

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier gewenst met de fietsendrager. Nu iets warmer weer nog. Fijn weekend! Groetjes, Team VenderParts.nl

Prima, snel en goed

Bedankt voor de mooie review Henk! Veel plezier met Hapro fietsendrager. Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts

Mooie aanbieding, Snelle levering

Op marktplaats een mooie aanbieding gezien van een fietsendrager. Besteld via de eigen website en de volgende dag geleverd. Eenvoudige montage en hopelijk jarenlang plezier ervan.

Ho Cindy, Bedankt voor de bestelling en de mooie recensie. We wensen u veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Team VenderParts.nl

Snelle levering en keurig netjes verpakt. Nu alleen nog juiste service van transport

Zou fijn zijn als transportbedrijf zich aan de juiste aflevertijden zou houden die ze aangeven per mail. Dus advies regel zelf transport dan verdien je vast meer sterren

Goedemiddag Martijn, Bedankt voor de bestelling en de review! We snappen dat het heel vervelend is als een pakket niet op het aangegeven tijdstip geleverd wordt! We maken bij de meeste bestellingen gebruik van PostNL. Over het algemeen zijn we heel tevreden met de samenwerking. Uiteraard zal daar ook wel eens wat mis gaan. Bedankt dat u ons erop gewezen heeft, we maken er een melding van en hopelijk wordt het de volgende keer voorkomen. Fijn dat de tassenset in uw bezit is en we wensen u veel plezier ermee! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

alles goed gegaan en snel

snel en geod

Bedankt voor mooie review Gust! Veel plezier met de bestelling! Groetjes, Team VenderParts.nl

Keurige levering.

Adres stond eerst verkeerd vermeld. Op mijn mailtje werd snel gereageerd en het pakket is dan ook goed aangekomen.

Bedankt voor de mooie review. En graag gedaan uiteraard :). Groetjes, Team VenderParts.nl

snelle levering en klantvriendelijk

De bestelling werd snel geleverd en toen bleek dat ik het onderdeel bij nader inzien toch niet nodig had werd ook het retourneren snel en klantvriendelijk afgehandeld.

Bedankt voor de mooie review Paul, super! Groetjes, Team VenderParts.nl

Ondanks dat de Kenwood 9190 niet op voorraad lag toch super snel geregeld en verzonden tegen een zeer concurrerende prijs. Topwerk van Jan Wessels!!

He Edwin, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent. Veel plezier gewenst met de mooie Kenwood! Met vriendelijke groet, Jan Wessels - Team VenderParts.nl

Fietsendrager besteld, geen orderbevestiging ontvangen per mail, na dit per mail nagevraagd te hebben binnen 10 min. persoonlijke reactie terug met alsnog het ontbrekende mailtje. Fietsendrager was helaas een kunststof gedeelte defect. ( denk door slechte behandeling van pakket door vervoerder ) Na dit gemeld te hebben wederom keurig persoonlijk contact en een nieuwe fietsendrGer is naar mij opgestuurd. Deze was wel in orde. Kortom prettig contact en goed product geleverd!

Echt super en makkelijk te monteren

Binnen 15 minuten gemonteerd en op de auto erg simpel. En volgens mij erg solide Ben er blij mee.

Bedankt voor de mooie review Wim. Veel plezier gewenst met de fietsendrager :) Groetjes, Team VenderParts.nl

Vlot en voordelig

Pro User Diamant fietsendrager was hier het voordeligst. Snel geleverd.

Hi Erik, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Ik ben goed geholpen maar heb nog niet getracht hem op de auto te zetten.

Vanuit Marktplaats kon ik moeilijk een webshop vinden van jullie doch de volgende dag met zoeken op naam is het wel gelukt.

Hi Leon, Bedankt voor de mooie review en de oplettendheid. Nou moet ik eerlijk bekennen dat we hier verder geen klachten over krijgen maar we gaan er zeker naar kijken! Veel plezier met de fietsendrager gewenst! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Prima vlot geleverd

Bedankt voor de mooie review Jaap! Veel plezier met uw aankoop! Groetjes, Jan Wessels - Team VenderParts.nl

Perfect materiaal

Voldeed prima aan de verwachting en zeker voor die prijs, alleen jammer dat er verder geen verdere accessoires voor de Fietsdrager op de site staan dus die ergens anders moeten bestellen, bijvoorbeeld de bandengoot verleners die zitten standaard maar 2 bij de drager maar voor 2 gewone maat fietsen heb je er voor allebei de goten nodig en ook een oprijgoot was misschien niet verkeerd, maar gelukkig word de drager onder een aantal verschillende namen verkocht en kun je gemakkelijk aan onderdelen komen. Maar verder een prima fietsdrager voor een mooie prijs, lekker inklapbaar en kantelbaar en licht in gewicht, de Beluga Fietsdrager voor 2 elektrische fietsen.

Hi Michel, bedankt voor de mooie review! U heeft een mooie fietsendrager gekocht voor een mooie prijs. Accessoires zijn er fabrieks-af niet voor dit model maar een universele tas past zeker. Veel plezier ermee gewenst! Groetjes, Team VenderParts.nl

Supersnelle reactie en goed advies!

Ondanks dat ik in de avond een mail stuurde met een vraag over een autoradio, had ik binnen 5 minuten een reactie. En een goed advies waar ik iets mee kon. Twee weken later uiteindelijk de bewuste autoradio gekocht en die was de volgende dag in huis. Keurig verpakt en goed beschermd. Zeer aan te bevelen!

Bedankt voor de mooie review Wijnand! Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen! Veel plezier met de radio gewenst! Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snel en TOP!

Snel en TOP!

Bedankt voor de mooie review Edwin! Veel plezier gewenst met fietsendrager :) Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

uitstekend

wat een service !!! 17 u besteld , dag erna om 14 u geleverd en dat in belgie !!!

Bedankt voor de mooie review! Daar doen wij en de pakketdiensten ons uiterste best voor. Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

Aan alle verwachtingen voldaan

Snelle levering, duidelijk en snel antwoorden bij vragen via de mail en in gebruikt is de Pro-User Pro-User Diamant - Fietsendrager een topproduct

Scherpe prijzen en snelle levering

Mijn bestelling besteld op zondagnamiddag en geleverd op dinsdagmiddag. Alles ongeschonden aangekomen. Scherpe prijzen en aanbiedingen.

Hi Yves, Bedankt voor de mooie recensie, fijn dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw mooie fietsendrager. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snelle levering en perfecte service

Om sneller te zijn dan Venderparts moet je vroeg zijn opgestaan. Niet alleen de levering maar ook de dienst na verkoop. Mijn vragen per e-mail werden in minder dan één uur correct beantwoord. Prijzen zijn zeer competitief dus zou echt niet twijfelen!

Hi Erik, Bedankt voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Veel plezier gewenst met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

Helemaal prima

Voldoet aan de verwachting

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met uw aankoop! Groetjes, Team VenderParts.nl

Het pakket was goed verpakt

Het pakket is op tijd bezorgt Was er heel snel

HI Eddie, Bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons! Veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Team VenderParts.nl

Prima geregeld en vlotte levering

Was een duidelijke beschrijving bij, had de fietsendrager zo in elkaar

Hi Greetje, Bedankt voor de mooie recensie, fijn dat u zich gered heeft! Veel plezier met de mooie fietsendrager! Nu nog iets beter weer. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snelle en goede levering

Goede ervaring

Fijn dat u tevreden bent! Veel plezier gewenst met de Hapro fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.