Snelle levering en perfecte service

Om sneller te zijn dan Venderparts moet je vroeg zijn opgestaan. Niet alleen de levering maar ook de dienst na verkoop. Mijn vragen per e-mail werden in minder dan één uur correct beantwoord. Prijzen zijn zeer competitief dus zou echt niet twijfelen!

Hi Erik, Bedankt voor uw aankoop en het door u in ons gestelde vertrouwen. Daarnaast willen wij u bedanken voor uw complimenten en positieve beoordeling. Wij zijn u graag van dienst geweest. Veel plezier gewenst met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

Helemaal prima

Voldoet aan de verwachting

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met uw aankoop! Groetjes, Team VenderParts.nl

Het pakket was goed verpakt

Het pakket is op tijd bezorgt Was er heel snel

HI Eddie, Bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons! Veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Team VenderParts.nl

Prima geregeld en vlotte levering

Was een duidelijke beschrijving bij, had de fietsendrager zo in elkaar

Hi Greetje, Bedankt voor de mooie recensie, fijn dat u zich gered heeft! Veel plezier met de mooie fietsendrager! Nu nog iets beter weer. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snelle en goede levering

Goede ervaring

Fijn dat u tevreden bent! Veel plezier gewenst met de Hapro fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Bestellen en aflevering ging goed.

Bedankt voor de mooie recensie Gerard! Veel plezier met de fietsendrager gewenst! Groetjes, Team VenderParts.nl

snel bezorgd en keurig in originele verpakking

zeer snel!!!

Goedemiddag Rob, Bedankt voor de recensie! De factuur zou u normaliter automatisch moeten ontvangen. Ik heb de factuur gemaild naar uw email adres. Veel plezier gewenst met de mooie fietsendrager en een heel fijn weekend! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snelle levering en goede prijsstelling.

Goede fietsdrager voor lage prijs. Snelle levering. Wel even opletten bij zelf monteren. Goed eindproduct.

Goedemorgen John, Bedankt voor de mooie recensie. Vele plezier met de fietsendrager! Groetjes, Team VenderParts.nl

Prima levering van een goed product.

De bestelling is heel snel verwerkt en verzonden. Ook op tijd geleverd door Post.nl. Product in goede orde ontvangen. Goed verpakt. Scherpe prijs voor deze mooie fietsdrager.

Goedemorgen Frans, Bedankt voor de mooie recensie. Veel plezier met de fietsendrager! Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

fact: INV301235

fact: INV301235 De doos van mijn Azura-fietsenrek was open Ik heb geen sleutels ontvangen !!! Ik wil graag dat u mij sleutels sturt. Dank u Ceulemans Sylviane av de la Paix 44 1640 Rhode st Genèse Tel 0474233940

Goedenavond Sylviane, Zoals al prive aan u gemaild Wat vervelend om te lezen. Misschien bij PostNL iets mis gegaan. De goederen gaan allemaal nieuw ons magazijn uit. Ik zal dan zorgen dat u de sleutels z.s.m. thuis krijgt. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Roel Schuurman Eigenaar - Inkoop en Verkoop

Oké

Prijs was goed, jammer dat jullie maar een paar uur per dag bereikbaar zijn.

Hi Bart, Bedankt voor de mooie review! We hebben 2 ''vragenuurtjes'' per dag via de telefoon maar zijn via ons emailadres [email protected] goed bereikbaar. Vaak heeft u binnen 10 minuten antwoord op uw vraag. Veel plezier met de TomTom. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snelle reactie en goed advies

Vragen over een fietsendrageronderdeel werden snel en duidelijk beantwoord. De bestelling kregen we vervolgens ook al binnen 24 uur binnen, top!

Hi Kevin, Bedankt voor de mooie recensie! Veel plezier met de Uebler arm en een goed weekend! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

Correcte snelle levering en precies wat ik nodig had.

Correcte levering

Hi Rob, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de oprijgoot! Groetjes, Team VenderParts.nl

Nog niks ontvangen

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en het postpunt waar ik het paket kan afhalen is gesloten met het bericht op de deur dat alle pakketten terug naar post nl gaan. Snel verzonden door venderparts. Goed werk van post nl Maar afhaalpunt heeft hier gefaald.

Hi Rudi, Bedankt voor recensie! Goed of slecht we zijn er altijd blij mee. Uw onvoldoende vinden wij echter niet terecht. We hebben uw bestelling netjes op de dag van bestelling verzonden. De volgende dag heeft de PostNL een poging gedaan deze te bezorgen. Dat is niet gelukt volgens de tracking. Deze is daarna naar een PostNL punt gegaan. U geeft aan dat het PostNL afhaalpunt is gesloten. Dat kunnen wij niet weten en daar kunnen wij ook niks aan doen. We zullen het pakket opnieuw aanbieden als die weer retour is. Uiteraard wensen we u veel plezier met uw speakerset. Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts

Doen er van alles aan om je goed te helpen

Ben dik te vreden met de klantenservice was iets te laat maar hebben ze netjes mee opgelost mijn dank voor jullie snelle acties

Hi Dennis, We hebben u meerdere keren proberen te bellen. U had een verkeerd telefoonnummer ingevuld. We hebben elkaar zojuist gesproken en de subwooferset is onderweg. Tracking mail ik u zo door. Fijn dat u de recensie wil aanpassen en veel plezier met de set. Groetjes, Jan Wessels VenderParts

Vlotte afhandeling

Vandaag besteld,morgen in huis!

Hi Theo, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de klem! Met vriendelijke groet, Jan Wessels Venderparts.nl

Snel

Zeer snelle levering toppie

Goedemorgen Erik, Bedankt voor de mooie review! Groetjes, Team VenderParts.nl

Snel besteld, snel geleverd!

Prima, snelle service en een goed product!

Hi Roan, Bedankt voor de mooie review! U heeft een mooie fietsendrager aangeschaft. Veel plezier ermee (u heeft het weer nog mee in oktober)! Groetjes, Team VenderParts.nl

Geweldig product

Geweldig product ,juiste levering,met track en tracé makkelijk te volgen via pst.nl

Hi Rudy, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u tevreden bent! Veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Zoals op de website beschreven staat, zorgen ze er voor dat ze het snel kunnen leveren als ze het op voorraad hebben. Tijdens proces word je netjes op de hoogte de hoogte gehouden.

Goedemorgen Vincent, Bedankt voor de mooie review! Voor 20:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden en eigenlijk altijd de volgende dag bij de klant. Daar werken wij en de PostNL hard voor. Dus fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts

Venderparts doet wat het belooft.

Zeer correcte snelle levering. Duidelijke website, scherpe prijs.

Hi Wim, Fijn om te horen dat u tevreden bent! Veel plezier met de fietsendrager. En uiteraard ook bedankt voor de mooie review. Groetjes, Team VenderParts.nl

Snelle levering, en een goed product.

Goedemorgen GJ, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Ondanks fout in verzending, goed opgelost

Waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden. Vervelend uiteraard, maar belangrijker hoe het wordt opgelost. Bij het verzenden van mijn fietsdrager was mijn adreslabel verwisseld met een andere klant waardoor ik die fietsdrager kreeg en die klant de mijne. Na een mailtje hierover werd ik snel gebeld door Venderparts en werd het prima opgelost. We kregen beide een nieuw verzendlabel en konden zo beide snel de juiste drager ontvangen. Het hele proces werd goed gemonitord door Venderparts. Goede service.

HI Jan, Bedankt voor de mooie review! Hier gaat (heel af en toe) ook wel eens wat mis. Bedankt voor het geduld en het meedenken. Veel plezier met de drager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

VenderParts heeft super snel op onze vragen gereageerd.

Daarna hebben wij de fietsendrager meteen besteld en is hij een dag later in prima staat thuis bezorgd.

HI Wim, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met de drager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Goed en snel geholpen

Snelle reactie op mijn vraag en goed geholpen met een prima product, ook erg tevreden met de snelle levering.

Hi Marc, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Dorpsstraat 2 7025 AD Halle

088 - 208 0308

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.