Venderparts doet wat het belooft.

Zeer correcte snelle levering. Duidelijke website, scherpe prijs.

Hi Wim, Fijn om te horen dat u tevreden bent! Veel plezier met de fietsendrager. En uiteraard ook bedankt voor de mooie review. Groetjes, Team VenderParts.nl

Snelle levering, en een goed product.

Goedemorgen GJ, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Ondanks fout in verzending, goed opgelost

Waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden. Vervelend uiteraard, maar belangrijker hoe het wordt opgelost. Bij het verzenden van mijn fietsdrager was mijn adreslabel verwisseld met een andere klant waardoor ik die fietsdrager kreeg en die klant de mijne. Na een mailtje hierover werd ik snel gebeld door Venderparts en werd het prima opgelost. We kregen beide een nieuw verzendlabel en konden zo beide snel de juiste drager ontvangen. Het hele proces werd goed gemonitord door Venderparts. Goede service.

HI Jan, Bedankt voor de mooie review! Hier gaat (heel af en toe) ook wel eens wat mis. Bedankt voor het geduld en het meedenken. Veel plezier met de drager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

VenderParts heeft super snel op onze vragen gereageerd.

Daarna hebben wij de fietsendrager meteen besteld en is hij een dag later in prima staat thuis bezorgd.

HI Wim, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met de drager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Goed en snel geholpen

Snelle reactie op mijn vraag en goed geholpen met een prima product, ook erg tevreden met de snelle levering.

Hi Marc, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Super gegaan en snel geleverd

Hi Ben, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de subwoofer! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Snelle levering perfect

Goedemiddag, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de fietsendrager! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

zeer snelle levering

zeer snelle levering

Hi Roger, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier met de Pro User fietsendrager. Met vriendelijke groet, Team VenderParts.nl

Degelijk materiaal met een goede prijs/kwaliteitsverhouding, goede service.

Zie hierboven

Hi Willy, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met de oprijgoot. Groetjes, Jan Wessels - VenderParts.nl

Soepel bestel- en leverproces!

Ik had nog een paar vragen voordat ik bestelde. Daar werd snel en adequaat op gereageerd. Na bestelling de fietsdrager snel in huis. Mooi product waar we ongetwijfeld veel plezier van gaan hebben.

Goedemiddag Jos, Bedankt voor de review! Geniet nog even van het mooie weer met de fietsendrager. Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

Na afspraak kon ik mijn fietsendrager ophalen. Fijn telefonisch kontakt en dito in de webwinkel. Aan te bevelen.

Hi Jan (mooie naam), Bedankt voor de review! Veel plezier met de fietsendrager. Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

Helaas werd de fietsendrager pas om 23:00 afgegeven bij PostNL, dus de volgende dag leveren lukte niet meer. De dag erna wel en dat was ook prima, maar de verwachting was dus iets anders.

Hi Likor, Bedankt voor de mooie review ondanks dat het een dagje langer bij de PostNL is blijven liggen. Veel plezier met uw mooie Pro User fietsendrager. Met vriendelijke groet, Jan Wessels - VenderParts.nl

prima geholpen

Ben prima geholpen met het gereed maken van de fietsdrager / hulpstukje waardoor er gemakkelijker e-bikes op geplaatst konden worden.

Bedankt voor de mooie review Jan. En graag gedaan uiteraard! Groetjes, Team VenderParts.nl

Uitstekende service!

Uitstekende service, snelle respons, prompte levering!

Beste Willem. Dank voor u beoordeling. Veel plezier ermee gewenst. Groeten Team VenderParts

Zeer attent, vriendelijk en meedenkend

Nadat Postnl onze adapter voor de 4e fiets kwijt had gemaakt en we daardoor op hete kolen zaten voor vertrek naar onze vakantiebestemming, heeft Jan Wessels ons perfect geholpen door een 2e adapter op te sturen. Die kwam gelukkig op tijd voor vertrek. Dit is tekenend voor de goede service die Venderparts levert. Wij komen in de toekomst zeker terug bij Venderparts. Nogmaals veel dank voor je goede hulp Jan!

Graag gedaan, gelukkig alles nog goed gekomen. Dank voor u beoordeling. Veel plezier ermee gewenst. Groeten Team VenderParts

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Ik heb een Uebler fietsendrager i21Z, Uebler oprijgoot en Uebler tas aangeschaft. In 1 dag geleverd en alles klopt. Ik ben hier erg blij mee en VenderParts is wat mij betreft een aanrader.

Dank voor de review en het mooie cijfer. PostNL heeft zoals in 99.5% van de gevallen ook weer goed zijn werk gedaan. Veel plezier met de uebler drager gewenst, is een van de mooiste fietsendragers. Groeten Team Venderparts.nl

Uitstekende en zeer snelle service

Wel een foutje/afstemmingsprobleempje met KPN. Ik had een kluisbezorging opgegeven, maar vanwege legitimatie en handtekening moest ik het pakket toch ophalen bij een (ander) servicepunt. De tussentijdse berichten hierover liepen parallel: eerst een bericht over uitgestelde levering (kluisbezorging), daarna een bericht over ophalen bij het servicepunt. Dat was wel wat verwarrend.

Prima product en per omgaande snelle levering

Makkelijk besteld en de volgende dag bezorgd. Mooi product.

Prima service!

Goede service!

Bedankt voor de mooie review Herbert!

levering volgens afspraak

Levering volgens afspraak. Kwaliteitsproducten.

Hi Johannes, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier gewenst met de fietsendrager. Het goede weer komt er weer aan! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

Snelle levering!

Ruim assortiment en snelle levering.

HI Michiel, Bedankt voor de mooie review! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

Alles is naar wens.

Fietsendrager is snel binnen en ziet er goed uit.

Hi Annelies, Bedankt voor de mooie review! Veel plezier ermee gewenst! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

Zeer snel geleverd

Product op voorraad en gemakkelijk te bestellen op de website. Levering binnen 1 dag.

Hallo, Bedankt voor de mooie review! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

Snelle levering en uitstekende service

De eerste fietsdrager werd snel geleverd. Door mijn eigen onnauwkeurigheid had ik de verkeerde (zonder kantelmogelijkheid) besteld. Contact gezocht met klantenservice. Drager teruggestuurd, nieuwe besteld. Nieuwe volgende dag binnen. Geld binnen twee dagen terug op rekening. Super tevreden!!

Hallo, Bedankt voor de mooie review! Groetjes, Jan Wessels - VenderParts

Goed geholpen door Jan! Snelle levering en mooi product!

Bedankt voor mooie review! Veel plezier met uw aankoop!

Dorpsstraat 2

7025 AD Halle

088 - 208 0308

Over VenderParts

VenderParts is een onlinewinkel en onderdeel van Auto Service Venderbosch te Halle (Doetinchem). VenderParts is gespecialiseerd in de verkoop van Car Audio, Multimedia, Navigatie, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers.