Snelle levering, goede kwaliteit!

prima, geen klachten!

besteld en binnen de aangegeven tijd zonder problemen ontvangen

Kwaliteit zoals omschreven en snelle levering

Kwaliteit zoals omschreven en snelle levering, efficiënte communicatie over de status van de levering.

Vlot geregeld met Thomas de Boer!

Snel extra informatie gegeven, omstapelen van de goederen op speciale pallets. Vlotte communicatie.

Nitrile handschoenen besteld, kleur was niet op voorraad. In ruil daarvoor extra doos gekregen!

Niet betrouwbaar

Ik heb bij De Boer Dental, 1000 mondmaskers besteld, 20 dozen met 50 stuks. Op de grote doos stond een expiry date van juni 2021 maar op de individuele dozen was de expiry date juni 2019. De grote doos was bij nadere inspectie aangepast aan de hand van een sticker met de juni 2021 datum, met daaronder de originele datum van 2019. Ik vind dit valse informatie verstrekken maar wat nog belangrijker is, is de vraag of de maskers nog wel genoeg bescherming bieden? Via de e-mail gesproken met de heer T. de Boer van de Boer Dental. HIj is alleen weinig onder de indruk en biedt helaas geen goede oplossing aan. Het ziet er naar uit dat hij door de grote vraag naar maskers ivm het Corona virus, meer geinteresseerd is in geld verdienen dan in de gezondheid van zijn medemens. Jammer!

Verkeerde maat geleverd gekregen of zelf verkeerd besteld. Ik kreeg direct de juiste maat toegestuurd terwijl de onjuiste nog hier waren. Top service!

Super snelle aflevering

Jammer dat de mondkapjes zo in prijs gestegen zijn en dat men er een slaatje uit wil slaan op mensen gezondheid. Ik was ermee geholpen. En mijn vrienden cq petekind in Taiwan ook.

Enorm tevreden

De producten snel geleverd gekregen. De site is helder en zeer gebruiksvriendelijk.

Snel levering

Snel levering

Professioneel bedrijf

De Boer Dental is een bedrijf waarmee je afspraken kan maken die worden nagekomen

Erg snel, vriendelijk en duidelijk

Erg prettig contact gehad en ze denken met je mee.

zeer tevrede

snel geleverd, niets mis mee 👍

Amazing

Wat een snelle levering, prijs en kwaliteit

snel levering

snel levering

Prima produkt en snel geleverd

Zie boven

heel goed

Product snel en correct afgeleverd.

snelheid

snel en accuraat

Goed verpakt en snel geleverd

Snelle service ondanks de drukte

Goede en snelle service, ondanks de enorme drukte op dit moment. Betrouwbaar

Snel, goed en tevreden

Heldere en efficiente communicatie. Levering direct na bestelling en betaling in gang gezet, volgende dag reeds geleverd.

Afhandeling van uw firma uitstekend, bezorging bedroevend

Het pakje kwam niet op het aangegeven uur,hoewel werd vermeld"bezorgd" ik belde de vervoerder,daarkreeg ik de boodschap dat als ik niets hoorde die dag ,ik maar via de leverancier een klacht moest indienen. Ik woon zuidwerflaan , wij kwamen op het idee te gaan kijken op zuidwerfplein 11, waarvan de bewoner al geruime tijd in het ziekenhuis ligt. Het pakje lag daar in de voortuin, op de stoep.

Good quality

And fast delivery. They made a mistake at the beginning, but corrected it immediately.

Uitstekende service en kwaliteit.

De handschoenen werden snel geleverd. Het product is prettig in gebruik en heeft de juiste maat.