snelle levering!

makkelijk bestelbaar, snelle levering!

Hier kan ik wat mee

Minpuntje is dat het meten van de hemoglobine wellicht niet in de test zit die ik kocht. Daar zou iets meer over gecommuniceerd kunnen worden

Er werd meteen positief gehandeld op een door mij onjuist geplaatste bestelling.

Snelle afhandeling

Snelle levering van kwalitatief goede producten.

snel en coeect geleverd

besteld en snel geleverd

Ik heb een goede ervaring met De Boer Dental. Goedkoop, Verzenden was snel, Vriendelijk, Klantenservice geeft goed advies over producten

snel en correct

Eilandpleisters besteld. Kwam er snel achter dat ik de verkeerde maat had besteld. Direct een nieuwe bestelling gedaan. Kreeg onmiddellijk een creditnota voor de verzendkosten omdat de bestelde doosjes in 1 verpakking konden. Zeer correct afgehandeld. De pleisters zijn van zeer goede kwaliteit.

Helemaal prima

Vlot geleverd, goede prijzen, goede communicatie

Snelle bezorging

Snelle bezorging!

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering!

Snelle service. Breed aanbod

Snelle service. Breed aanbod..

prima de luxe

Goede afwerking van de bestelling, goede informatie, kortom zeer goede en betrouwbare website.

Behoudens de pakketbezorging, hetgeen meer tijd kostte, is het ehele proces prima verlopen

Zelfs na telefonisch overleg krijg ik verkeerde product toegezonden

Zelfs na telefonisch overleg krijg ik verkeerde product toegezonden

heel goed

En product en service naar volle tevredenheid

Perfecte levering

snel, correct verpakt, altijd voorraad, top!

makkelijk bestellen op overzichtelijke website, altijd voorraad en supersnel bezorgd, fijn bedrijf om bestellingen te plaatsen, aanrader!

Zonder gedoe snel geleverd

Prettig

Goed, snel en voordelig

Mijn bestelling van 2 literflessen Sterillium Med is zoals je mag verwachten afgehandeld en afgeleverd. De lage inkoopsprijs maakt van De Boer Dental een uitstekende partner.

Snelle levering, producten prima

Voor het eerst hier nitril handschoenen besteld, prima kwaliteit en zeer snelle levering.

Snel thuis bezorgd. Binnen 1 werkdag.

blij

Tevreden met het product maar de Boer dental zou er goed aan doen een andere vervoerder te zoeken. Dpd voldoet echt niet. Ik heb de boer dental gekozen vanwege de korte levertijd (ik had het product nodig voor een zieke kat) maar heb uiteindelijk bijna een week moet wachten. Mijn pakket is ook niet bezorgd zoals afgesproken maar heb ik ergens af moeten halen. Voor het adres heb ik zelf moeten bellen. Update: Boer dental heeft contact met mij opgenomen, een klacht ingediend bij de vervoerder en het heel netjes met mij opgelost.

Snelle levering maar geen goede kwaliteit

Ik heb 1000 handschoenen besteld maar ik vind dat ze erg snel kapot gaan vooral bij de vingers en boven band erg jammer

De Bolster 2

9281 KK Harkema