Een veel te late en beroerde levering.

woensdag besteld zou donderdag geleverd worden kreeg vrijdag bericht wijziging wordt eerst volgende werkdag bezorgt dus verwacht je maandag , pas dinsdag bezorgt. terwijl op de site staat vandaag besteld morgen bezorgd. Heeft 7 dagen geduurd, geen aanbeveling.

Makkelijk en snel.

Wat je als klant wenst. Makkelijk bestellen, en snel geleverd. Top!

Duidelijk en Snel

Duidelijk

De snelste levering van alle

Ik had die dag meerdere bestellingen gedaan.en deze firma leverde het eerste. En de prijs die ik betaald heb voor het bestelde is ook prima. Natuurlijk als ik nog iets nodig heb dat ik hier kan kopen, ga ik nergens anders zoeken.

Kiezen is moeilijk uit zoveel producten.

Snelle service met zeer goede kwaliteit.

Net tevreden

Ik bestelde vorig jaar handschoenen waren enorm super kwaliteit deze keer heb ik dezelfde besteld spijtig ze scheuren te snel en dringt vocht erdoor ik ben niet tevreden deze keer dat is ook de laatste keer dat ik bestel de bestelling komt wel heel snel en verzorgd ingepakt.

Bestelling ging vlot. Betaling op de site met bancontact vanuit België is mogelijk. De levering van het product was zelfs één dag vroeger dan voorzien.

Super snel bezorgd

Bestelling snel geplaatst, snel verpakt en netjes snel bezorgd. Geen enkel negatief punt

Super service!

Super !!!!

snelle levering!

makkelijk bestelbaar, snelle levering!

Hier kan ik wat mee

Minpuntje is dat het meten van de hemoglobine wellicht niet in de test zit die ik kocht. Daar zou iets meer over gecommuniceerd kunnen worden

Er werd meteen positief gehandeld op een door mij onjuist geplaatste bestelling.

Snelle afhandeling

Snelle levering van kwalitatief goede producten.

snel en coeect geleverd

besteld en snel geleverd

Ik heb een goede ervaring met De Boer Dental. Goedkoop, Verzenden was snel, Vriendelijk, Klantenservice geeft goed advies over producten

snel en correct

Eilandpleisters besteld. Kwam er snel achter dat ik de verkeerde maat had besteld. Direct een nieuwe bestelling gedaan. Kreeg onmiddellijk een creditnota voor de verzendkosten omdat de bestelde doosjes in 1 verpakking konden. Zeer correct afgehandeld. De pleisters zijn van zeer goede kwaliteit.

Helemaal prima

Vlot geleverd, goede prijzen, goede communicatie

Snelle bezorging

Snelle bezorging!

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering!

Snelle service. Breed aanbod

Snelle service. Breed aanbod..

prima de luxe

Goede afwerking van de bestelling, goede informatie, kortom zeer goede en betrouwbare website.

Behoudens de pakketbezorging, hetgeen meer tijd kostte, is het ehele proces prima verlopen

Zelfs na telefonisch overleg krijg ik verkeerde product toegezonden

Zelfs na telefonisch overleg krijg ik verkeerde product toegezonden

heel goed

En product en service naar volle tevredenheid

De Bolster 2

9281 KK Harkema